Hop til indhold

Min hund tisser i protest?


Gæst majaA
 Share

Recommended Posts

Da vi er flyttet i ny lejlighed er vi blevet enig om Nala ikk skal sove i sengen længer. Men efter vi er begyndt på det er hun begyndt at tisse på gulvet hver nat :hmm: HJÆLP Hva kan jeg gøre??

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi er flyttet i ny lejlighed er vi blevet enig om Nala ikk skal sove i sengen længer. Men efter vi er begyndt på det er hun begyndt at tisse på gulvet hver nat :hmm: HJÆLP Hva kan jeg gøre??

 

En hund tisser ikke i protest, sådan tænker de ikke.

Jeg tror, hun er blevet lidt stresset og måske lidt utryg ved flytningen - et nyt sted og alting. Jeg ville stå op og lufte hende en gang om natten i starten, indtil hun er faldet til

Link til indlæg
Del på andre sites

En hund tisser ikke i protest, sådan tænker de ikke.

Jeg tror, hun er blevet lidt stresset og måske lidt utryg ved flytningen - et nyt sted og alting. Jeg ville stå op og lufte hende en gang om natten i starten, indtil hun er faldet til

 

Jeg er helt enig med Irene :5up:.

 

Tror heller ikke det er protest, håber i hurtigt finder en løsning på problemet :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså det var det samme her.. Jeg fandt ud af at det handler om at mine har for meget mulighed til at bevæge sig rundt..

Når de ligger i sengen sover de igennem uden at vågne - det er også en pænt rar seng ^^

Men hvis de ligger på gulvet, flytter de væsentlig meget mere rundt, og derved vågner de helt i løbet af natten - og så skal der altså tisses..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Magnusbt
En hund tisser ikke i protest, sådan tænker de ikke.

Jeg tror, hun er blevet lidt stresset og måske lidt utryg ved flytningen - et nyt sted og alting. Jeg ville stå op og lufte hende en gang om natten i starten, indtil hun er faldet til

 

Hej Irene :)

 

Jeg har haft min DGS hvalp, siden den blev 8 uger, den 9. December..

Jeg er da næsten 100% sikker på at min hund sommetider tisser i protest.

 

Hvis jeg f.eks. sidder ved sofabordet og spiser noget mad.. Og hvis den bliver ved med at tigge og hyle efter mad. Så kan den sommetider(kun sket 3-4 gange i løbet af snart 2 måneder) hoppe op i sengen og tisse.

Det virker meget bevidst.

 

Det har også sket hvis jeg ikke vil lege med ham.. Så føler jeg at han prøver at drille lidt, ved at tisse i f.eks. sengen, eller på gulvet ved siden af aviserne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Irene :)

 

Jeg har haft min DGS hvalp, siden den blev 8 uger, den 9. December..

Jeg er da næsten 100% sikker på at min hund sommetider tisser i protest.

 

Hvis jeg f.eks. sidder ved sofabordet og spiser noget mad.. Og hvis den bliver ved med at tigge og hyle efter mad. Så kan den sommetider(kun sket 3-4 gange i løbet af snart 2 måneder) hoppe op i sengen og tisse.

Det virker meget bevidst.

 

Det har også sket hvis jeg ikke vil lege med ham.. Så føler jeg at han prøver at drille lidt, ved at tisse i f.eks. sengen, eller på gulvet ved siden af aviserne.

 

Det kan jo også være han har været tissetrængende og prøvet at gøre dig opmærksom på, at han skulle ud. Han er jo ikke så gammel, så han kan sikkert ikke helt styre sin blære endnu

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...