Hop til indhold

foderspand


martin
 Share

Recommended Posts

hej er der en der kan fortælle min hvilken foderspand der er best så fodert kan holde sin fugt og vitaminer og alt andet og ik tøre ud for gider ik at tage foderposen frem hele tiden eller er det ik klogt at bruge en foderspand

 

hilsen martin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Jeg har også en Olivers til mit fundefoder :)

 

Den ene er en af de runde, den anden en firkantet fra deres hvalpepakke

 

Og til mit gnaverforder har jeg en lyserød fra Eukanuba, men jeg syntes ikke den lukker helt så tæt som den burde, så den ville jeg personligt ikke bruge til hundefoder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Vi har købt en fra Maxi-Zoo med gummi-lukning og 4 hjul som vi er ret glad for.. Har ikke set den i noget tid, men har tilgengæld set disse lign. af mærket Curver som er ret søde:

 

http://www.hundeogkattefodershop.dk/shop/curver-foderspand-54-399p.html

 

[media]http://www.hundeogkattefodershop.dk/images/foderspand%20med%20golden%20retriever-p.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har købt en fra Maxi-Zoo med gummi-lukning og 4 hjul som vi er ret glad for.. Har ikke set den i noget tid, men har tilgengæld set disse lign. af mærket Curver som er ret søde:

 

Curver foderspand 54 l.

 

[media]http://www.hundeogkattefodershop.dk/images/foderspand%20med%20golden%20retriever-p.jpg[/media]

 

Den der har de nogen gange i Bilka

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Lige et dumt spørgsmål: hvorfor har man brug for en fodderspand? For at lukke helt tæt? for at være 110 % sikker på, at hunden ikke kommer til fodderet. Havde oprindeligt en fodderspand, som jeg fyldte med RC adult. Det var ikke det rigtige fodder til hunden, så det gav jeg væk (sammen med spanden) Nu er fodderet blot i sin pose.

 

BUrde jeg skaffe mig en fodderspand igen??? :hmm::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke set den i noget tid

 

Det er sgi da trist at jeres foderspand er blevet væk.. Håber i snart finder den igen og håber at den ikke ligefrem er blevet væk med alt foderet i, så hunden stadig får mad:slem::lol:

 

(Sorry.. Den var lidt søgt men sjov, skulle lige læse din besked ordentligt en gang mere, før jeg fik den rigtige mening:blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke set den i noget tid

 

Det er sgi da trist at jeres foderspand er blevet væk.. Håber i snart finder den igen og håber at den ikke ligefrem er blevet væk med alt foderet i, så hunden stadig får mad:slem::lol:

 

(Sorry.. Den var lidt søgt men sjov, skulle lige læse din besked ordentligt en gang mere, før jeg fik den rigtige mening:blink:)

 

Kan godt se formuleringen gik lidt hurtig ;-) Heldigvis står vores spand stadigvæk på sin plads, ikke at det rører Mio, han foretrækker alligevel det der kommer fra guf-skabet! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et dumt spørgsmål: hvorfor har man brug for en fodderspand? For at lukke helt tæt? for at være 110 % sikker på, at hunden ikke kommer til fodderet. Havde oprindeligt en fodderspand, som jeg fyldte med RC adult. Det var ikke det rigtige fodder til hunden, så det gav jeg væk (sammen med spanden) Nu er fodderet blot i sin pose.

 

BUrde jeg skaffe mig en fodderspand igen??? :hmm::hmm:

 

Om det står i en foderpose eller -spand er vel en behovs/smagssag.. :hmm:

 

Vi har ikke rigtig noget sted at opbevare store foderposer, så for os er det praktisk at have det i en "mobil" spand der kan rulles ind under et bord.. det er også lettere at vippe låget ned på spanden end at kæmpe med klemmer på en pose uden gen-luk.. lidt fumlet er man da :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...