Hop til indhold

Hvad er der sket af gode ting i år 2010.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

fik endnu engang, i starten af året, afslag fra min klub om at måtte tage kåringen i PH:damn:

 

En god ven gav mig skubbet til at skifte klub, da han ikke mente at problemet lå i hunden.:klap:

 

Efter 14 dage i den nye klub var prøvekåring bestået, dispensation søgt og fået, til at jeg måtte stille til en kåring i Politihundeforeningen - inden 3 mdr ellers var chancen tabt.

 

Så første Aussie i verdenen med en Ph kåring og 97,6 point - WUHUU fan'me en dygtig hund jeg har :banan:

Vi nåede målet og havde egentligt ikke tænkt på hvad der så skulle ske, så vi stillede i næste klasse 1½ mdr senere selvom der var en masse nyt i programmet som vi kun lige var begyndt at træne på - og fik en flot placering, Det var en helt fantastisk følelse (også lidt at slå alle dem fra min gamle klub)

 

her i november blev vi så klubmestre i PH i unghundeklassen - så det har været et fantastisk år - jeg har virkelig en stjerne i Bubalu:vuf:

Mistet 2 hunde i løbet af året :megaked: Sunny og Merlin - i er Savnet;O(

men nu er der bestilt hundehvalp ;O)

 

Har fundet en super træningsmakker.

 

Har igen brugt en del af året, på at hygge med gode venner:hjerte:

 

har været på nogle gode kurser i løbet af året. (yep - med hund self')

 

Lært nye dejlige mennesker at kende.

 

Flyttet til et størrere hus ;O)

 

Og sikkert en masse masse mere ;O)

 

/Carina og Bubalu

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

fik endnu engang, i starten af året, afslag fra min klub om at måtte tage kåringen i PH:damn:

 

En god ven gav mig skubbet til at skifte klub, da han ikke mente at problemet lå i hunden.:klap:

 

Efter 14 dage i den nye klub var prøvekåring bestået, dispensation søgt og fået, til at jeg måtte stille til en kåring i Politihundeforeningen - inden 3 mdr ellers var chancen tabt.

 

Så første Aussie i verdenen med en Ph kåring og 97,6 point - WUHUU fan'me en dygtig hund jeg har :banan:

Vi nåede målet og havde egentligt ikke tænkt på hvad der så skulle ske, så vi stillede i næste klasse 1½ mdr senere selvom der var en masse nyt i programmet som vi kun lige var begyndt at træne på - og fik en flot placering, Det var en helt fantastisk følelse (også lidt at slå alle dem fra min gamle klub)

 

her i november blev vi så klubmestre i PH i unghundeklassen - så det har været et fantastisk år - jeg har virkelig en stjerne i Bubalu:vuf:

Mistet 2 hunde i løbet af året :megaked: Sunny og Merlin - i er Savnet;O(

men nu er der bestilt hundehvalp ;O)

 

Har fundet en super træningsmakker.

 

Har igen brugt en del af året, på at hygge med gode venner:hjerte:

 

har været på nogle gode kurser i løbet af året. (yep - med hund self')

 

Lært nye dejlige mennesker at kende.

 

Flyttet til et størrere hus ;O)

 

Og sikkert en masse masse mere ;O)

 

/Carina og Bubalu

 

Hvilken og hvorfra??? Kom nu ud med sproget :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
fik endnu engang, i starten af året, afslag fra min klub om at måtte tage kåringen i PH:damn:

 

En god ven gav mig skubbet til at skifte klub, da han ikke mente at problemet lå i hunden.:klap:

 

Efter 14 dage i den nye klub var prøvekåring bestået, dispensation søgt og fået, til at jeg måtte stille til en kåring i Politihundeforeningen - inden 3 mdr ellers var chancen tabt.

 

Så første Aussie i verdenen med en Ph kåring og 97,6 point - WUHUU fan'me en dygtig hund jeg har :banan:

Vi nåede målet og havde egentligt ikke tænkt på hvad der så skulle ske, så vi stillede i næste klasse 1½ mdr senere selvom der var en masse nyt i programmet som vi kun lige var begyndt at træne på - og fik en flot placering, Det var en helt fantastisk følelse (også lidt at slå alle dem fra min gamle klub)

 

her i november blev vi så klubmestre i PH i unghundeklassen - så det har været et fantastisk år - jeg har virkelig en stjerne i Bubalu:vuf:

Mistet 2 hunde i løbet af året :megaked: Sunny og Merlin - i er Savnet;O(

men nu er der bestilt hundehvalp ;O)

 

Har fundet en super træningsmakker.

 

Har igen brugt en del af året, på at hygge med gode venner:hjerte:

 

har været på nogle gode kurser i løbet af året. (yep - med hund self')

 

Lært nye dejlige mennesker at kende.

 

Flyttet til et størrere hus ;O)

 

Og sikkert en masse masse mere ;O)

 

/Carina og Bubalu

 

 

Uhh endnu en aussie ejer:klap::banan:

Der er noget der siger mig at du også dømmer i HTM/FS?

Tror faktisk at du var dommer i næstved i år?! :engel:

 

Tillykke med de MEGET MEGET flotte resultater. Stærkt gået siger jeg bare..

 

Og spændende spændende med din kommende aussie hvalp. For det er da en Aussie ikke? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit 2010 har gået op og ned...

 

> Blev moster til en lille skøn Amanda og stod også fadder til hende, hvilket er en stor ting!

> Fik en evig drøm opfyldt da jeg købte hest med veninde, og han var bare ALT hvad jeg drømte om. Blev kaldt naturtalent og mange andre rosende ord!

> Nala fik en mavedrejning. Måtte hasteopereres, men STOR tvivl om hun ville klare det, men det gjorde hun :lun:

> Bestået eksamener

> Gik fra forlovede efter næsten 5 år. Så stod vi med hus, 2 hunde, 1 hest og ikke vidste hvad vi skulle gøre.

> Flyttede midlertidig hjem til de gamle med Nala. Dvs jeg måtte sælge min elskede hest og jeg måtte undvære Paco :megaked:

> Eks'en finder ud af at han vil overtage huset :5up:

> Finder ud af hvor lidt mand, der egentlig kan være i en person der tilsyneladende skulle være en mand. KÆFT de kan bitche og ja, mænd bager sgu også nag :roll:Nej det er ikke eks'en. Han har taget det hele rigtigt flot! :cool:

> Jeg finder lækker og billig lejlighed i Holstebro og Nala og jeg flytter. Hun har taget flyningen RIGTIGT godt. Mor's store pige :lun:

> Eks'en bliver fyret og har derfor ikk mulighed for at beholde huset

> Eks'en får arbejde igen og hvis han bliver fastansat efter sin 3 mdr's prøvetid, overtager han huset!

> Fester løs og nyder singlelivet

> Pludselig dumper brandmand ud af det blå, og jeg hovedkulds forelsker mig :lun:

> Min søster besvimer pludselig (har tidligere, i en alder af 25 fået 2 blodpropper i hjernen), så der var lige nogle sorte dage. De har stadig ikk fundet ud af, hvorfor hun "forsvandt", men hun er hjemme og er ok igen.

> Skal holde jul med min familie og bliver hentet af brandmanden, så han kan møde hele den pukkelryggede på én gang :engel: han kan ige så godt lære det fra starten :engel::mrgreen:

 

 

Nå, det var vist mit 2010... :hmm:... Det har både været helt fantastisk og helt utroligt frygteligt.... Heldigvis slutter det på toppen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh endnu en aussie ejer:klap::banan:

Der er noget der siger mig at du også dømmer i HTM/FS?

Tror faktisk at du var dommer i næstved i år?! :engel:

 

JA, det er helt rigtigt, dejligt at se en aussieejer på banen :klap:

 

Tillykke med de MEGET MEGET flotte resultater. Stærkt gået siger jeg bare..

 

TAAARRKK:lun:

 

Og spændende spændende med din kommende aussie hvalp. For det er da en Aussie ikke? :-D

 

Nej Ikke denne gang, da bliver det en schæfer, men skal da have aussie igen (de har en fantastisk humor), skal bare lige finde den helt rigtige tæve, for Bubben er selvvalgt som far til den ;O)

/Carina og Bub

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle er blevet Dumle igen :lun:

Han gik fra aflivningstruet til at få ordnet øre, den kemiske kastration gik over, den normale fine pels kom tilbage (dog kunne han godt bruge lidt mere af underulden nu) og Dumle blev vores lalleglade dejlige kærlige Dumle igen :klap::banan::klap:

Han har været med til flere hundetræfs hvor det ved alle er gået godt og han er blevet venner med flere HF hanhunde.

 

Klikkertræningen er rigtig kommet igang og begge hundene elsker det. Vi kan blive rundforvirrede engang imellem, men så er det faktisk hundene der har fået os på rette spor igen :lol:

 

Bjørn har fik kontraktarbejde og har fået forlænget kontrakten :klap:

 

Jeg startede på pædagoguddannelsen og har snart klaret at blive på samme uddannelse et helt år.

 

Dumles helbred er blevet stadigt bedre og han har ikke lige så meget ressourceforsvar overfor legetøj mere.

 

Min veninde er stort set kommet over brystkræften og er ved at komme helt til hægterne igen.

 

Bjørn og jeg er blevet gladere for "de små ting" og har fundet ud af, at vi faktisk kan klare os med ikke så meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nej Ikke denne gang, da bliver det en schæfer, men skal da have aussie igen (de har en fantastisk humor), skal bare lige finde den helt rigtige tæve, for Bubben er selvvalgt som far til den ;O)

/Carina og Bub

 

Du havde ham med i Næstved ikke? Han er en stor Bamse :-) I hvert fald i forhold til vores lille Caia.. Hehe. Men han er uden tvivl smuuuuuuuuuuuk:lun:

Spændende med din jagt på den perfekte tæve til ham... Og enig, de har en fantastisk humor, i det hele taget bare en masse personlighed...:mrgreen:

 

Ja største parten er jo primært BC'er i HTM/FS, men heldigvis er der plads til en Aussie også... Nu må vi se hvad det kan føre til med tiden. Vi har kun været i gang med det siden april i år, så vi er stadig meget grønne.. haha!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuha ... Jamen altså. Jeg bliver nødt til at starte med en negativ ting, for det var ligesom det der startede året :

 

- Vi måtte lade lille Nike aflive :megaked:

 

- Vi fik dejlige Ninja :vuf:

 

- Kæresten og jeg har købt lejlighed (det er godt nok noget gammelt skravl, så den skal totalrenoveres)

 

- Jeg startede uddannelse som Teknisk Designer, og har fået 3 dejlige veninder :banan:

 

- Min SU gik igennem ... til tiden!

 

- Fik forhandlet mig til en super løn som timeansat på mit gamle fuldtidsjob.. Yay !

 

- Er startet med at spille World of Warcraft igen ... ops :oops:

 

- Har mødt de første HF'ere :5up: (vi glæder os til juletur!)

 

- Min veninde har fundet sammen med sin kæreste igen :hjerte:

 

- Skal besøge min venner i Amsterdam og fejre nytår :banan: (det er jo ikke sket endnu, men det BLIVER en super tur!)

 

- Svigerforældrene har inviteret os til Tenerife ... Godt nok til næste år, men det tæller vel stadig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuha ... Jamen altså. Jeg bliver nødt til at starte med en negativ ting, for det var ligesom det der startede året :

 

- Vi måtte lade lille Nike aflive :megaked:

 

- Vi fik dejlige Ninja :vuf:

 

- Kæresten og jeg har købt lejlighed (det er godt nok noget gammelt skravl, så den skal totalrenoveres)

 

- Jeg startede uddannelse som Teknisk Designer, og har fået 3 dejlige veninder :banan:

 

- Min SU gik igennem ... til tiden!

 

- Fik forhandlet mig til en super løn som timeansat på mit gamle fuldtidsjob.. Yay !

 

- Er startet med at spille World of Warcraft igen ... ops :oops:

 

- Har mødt de første HF'ere :5up: (vi glæder os til juletur!)

 

- Min veninde har fundet sammen med sin kæreste igen :hjerte:

 

- Skal besøge min venner i Amsterdam og fejre nytår :banan:

 

- Svigerforældrene har inviteret os til Tenerife ... Godt nok til næste år, men det tæller vel stadig :blink:

 

Det er jeg uddannet som :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeej ... er det ritti ??? Det er måske dig jeg skal udpensle ang. praktiskplads ?? :slem:

 

Jeg blev færdig d. 18.12.2009 :banan:

 

Kan desværre ikke hjælpe dig, kom kun ind pga. jeg havde været i praktik der da jeg gik i folkeskole :engel:.

 

Men send massere af ansøgninger ud! og helst indenfor noget der interessere dig.

Jeg var hos P. Lytzen i Herlev :engel:

 

Uha, hvad synes du om inventor?! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden

Der sker gode ting hele tiden, men vi er nok efterhånden blevet så forvænte, at vi ikke ligger mærke til de små ting.

 

Efter en ordentlig nedtur for et par år siden med stes, fyring og alt hvad det havde af koncekvenser, har jeg lært mig selv at være glad for jeg vågner om morgenen og får endnu en dag her i livet.

 

Jeg ved godt det lyder banalt - men sådan er det nu engang.

 

Bare det at gå en tur med konen og hunden i feks. skoven er jo lykken :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm - både godt og skidt i 2010

 

Liva:

Vi startede til klikkertræning, som virkelig har været med til at styrke vores forhold.

 

Vi har været på hele to ture (Dog Camp og sommerferie på Sjælland), som gik rigtig godt.

 

Liva fik en ny veninde i JeanetteH's Luna efter de mødtes første gang på Dog Camp.

 

Vi er startet til rally - og elsker det.

 

Katte:

Jeg mistede Balou i juli måned, men i oktober flyttede Smilla ind og introduktionen mellem hende og Liva er gået rigtig godt.

 

Mig selv:

Efter at have været træt af mit arbejde længe, fik jeg nyt job og startede i oktober. For første gang i flere år, kører jeg glad på arbejde hver eneste morgen.

 

Jeg har købt bil.

 

------

 

Jeg er fuld af forhåbninger for et endnu bedre 2011.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende :-D Skal I så træne PH eller BHP - eller begge dele :blink:

 

Han skal da træne begge dele, ligesom Bubben, jeg overvejer da stadig at tage en IPO 1 med ham *G* ABC'en gik jo godt.

 

Men nok stadig med overvægt på PH delen, så skal han vel også lave Rally, HTM osv. det er jo det med at begrænse sig..... ;O)

 

/Carina og Superbubben:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du havde ham med i Næstved ikke? Han er en stor Bamse :-) I hvert fald i forhold til vores lille Caia.. Hehe.

 

Nu må vi se hvad det kan føre til med tiden. Vi har kun været i gang med det siden april i år, så vi er stadig meget grønne.. haha!

 

Haha - jeg tænkte faktisk på, at jeg mente de var nogenlunde lige høje - han har self. en del mere fylde, da han er fuldt udvokset og en han, men er faktisk ikke nogen stor hanhund efter standarden, han vejer omkring 26 - 27 kg ;O)

 

Problemet er nok at jeg vil have at tæven er ligeså aktiv og frygtesløs som han er, og den jeg er faldet for, er også en Merle, så det går jo ikke ;O)

 

Hvor har du Caia fra - er det oppe fra Trine og Raggie?

Syntes det er flot, det i laver, især med tanke på, hvor kort tid i har været i HTM verdenen, så bare klø på ;O)

/Carina og Kæmpebubben *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Haha - jeg tænkte faktisk på, at jeg mente de var nogenlunde lige høje - han har self. en del mere fylde, da han er fuldt udvokset og en han, men er faktisk ikke nogen stor hanhund efter standarden, han vejer omkring 26 - 27 kg ;O)

 

Problemet er nok at jeg vil have at tæven er ligeså aktiv og frygtesløs som han er, og den jeg er faldet for, er også en Merle, så det går jo ikke ;O)

 

Hvor har du Caia fra - er det oppe fra Trine og Raggie?

Syntes det er flot, det i laver, især med tanke på, hvor kort tid i har været i HTM verdenen, så bare klø på ;O)

/Carina og Kæmpebubben *G*

 

Hvis de stod side om side ville man nok godt kunne se at han er noget mere fyldig end Caia;-) Men Caia er faktisk ikke mini af højden og så vejer hun omkring de 18-19 kg. Hun er bare ikke så pelset igen:-D Så vi synes klart hun er en lille bitte Aussie.. :mrgreen:

 

Neeej det dur desværre ikke at tæven er en merle. Pokkers også!!! Men mon ikke du nok skal finde den rette?! Der findes mange skønne rundt omkring.

 

Yes Raggie er Caias mor, og vi har hende oppe fra Trine:lun:

Vi er MEGET glade for hende.

 

Tak for de rosende ord om vores arbejde i HTM. Pt. knokler jeg for at hun bliver mere sikker inde i ringen, men jeg krydser fingre for at noget mere prøve erfaring giver noget balast i det kommende år. Mit mål er at vi rykker op i klasse 2 i år 2011 i hvert fald.

 

Hvornår ser vi jer i ringen?! I danser vel også fra tid til anden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt så mange gode ting, der er sket for jer alle - eller næsten alle. Og alle jer som har haft et hårdt år - jeg håber 2011 vil bringe gode ting til jer :ae:

 

For mit vedkommende:

- Min bror fik nyt job efter at være blevet fyret fra SAS. downside: det er i Qatar - ham og hans familie er flyttet. heldigvis kommer de ok tit hjem :-)

 

- min ældste nevø har skiftet skole og tror den er meget bedre :) Ham og hans far er flyttet hjem til farens kæreste og hendes 5 børn, så min nevø er ikke ligefrem enebarn mere..hehe

 

- Lumi blev klubmester i agility :klap:

 

- Lumi kom totalt i lømmelalder omkring hendes 2 års fødselsdag, men efter 4 måneder med frustrationer for mig, forsvandt det lige så hurtigt som det dukkede op og nu er hun den dejligste lille tilpas-frække vaps :lun:

 

- jeg og kæresten var i vegas med nogle fra pokerklubben...SUPER fed pokerferie :banan:

 

- Spillede med til World Series of Poker (kun en af de billigste turneringer) (det var i Vegas). Overlevede 7 timer i turneringen, men så var det slut...hehe :cool:

 

- jeg vandt 2 unibet open pakker ( en til Prag i august og den anden blir nok i marts til malta) Unibet open er en pokerturnering der afholdes 5-6 af i løbet af året rundt om i Europa.

 

- jeg har fået en lille fræk kassevogn :banan:Min første bil og hvor er det LUKSUS! :shock: Man sætter sig jo bare ind og kører :klap:Ingen møgelevatorer, som ikke virker eller togførere, der glemmer man gerne vil af, mærkelige mennesker, som synes de skal bede til Jesus for mig eller alkoholikere, som absolut skal snakke med mig med snot hængende ud af næsen :roll:

 

 

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ihh... 2010 har som alle andre år været fyldt med nye, spændende og interessante oplevelser.

 

Vi fik Kaia i marts, hvilket helt sikkert har været et af årets højdepunkter :lun:

Hun har bare været en fantastisk tilføjelse til familien.

 

Jeg blev udlært med 3 x 10 taller og et 12 tal og fik en meget udfordrende og spændende stilling bagefter, som virkelig har været den lange transport tid værd. Og så er det bare dejligt at have en titel og et job jeg trives med - Og vide det er slut med elevløn og SU!!

 

Jeg blev klubmester i begynderlydighed med Bamse - Det var dælme også en milepæl i arbejdet med ham :lun::klap: Han har rykket sig helt vildt meget i 2010 og alle de små fremskridt er blevet til KÆMPE fremskridt!!

 

Så er jeg påbegyndt træner uddannelsen i DCH - Super spændende og jeg glæder mig allerede til at få mine egne hold :5up:

 

Mine forældre havde sølvbryllup i sommers, hvilket må siges at være stort i disse skilsmisse tider - Og de fejrede det ved at invitere mig og min søster med til grønland i 10 dage :klap:

Det var vanvittigt spændende og super fedt at se hvor jeg er vokset op og har tilbragt nogle år af min barndom!

 

Naboerne er stoppet med at brokke sig over hundenes gøen - Fordi hundene næsten ikke gør længere :mrgreen:

 

Og mig og kæresten har en sjov hemmelighed :slem:

 

Det var vist hovedpunkterne i 2010 - Håber 2011 opfylder mindst 2 af mine ønsker, og så må resten komme som en overraskelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Er du også gravid?! :shock:

 

Hahaha... Nej, dog ikke, det er laaangt mere "harmløst" end det :mrgreen:

 

Men gid vi havde tiden, for er total skruk med alle de babyer der bliver vist frem på arbejde for tiden :lun:

 

Men hvad det er, er en hemmelighed, da der er folk på H-F der kender mig IRL :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg er ikke så god til at huske ting :genert:

 

Men en af de bedste ting i årets løb har nok været at jeg har fået så mange nye hunde-forum-venner :5up:

 

Har faktisk brugt mange af mine fridage i løbet af året på mødes med jer herinde - og det har været rigtige gode positive oplevelser :mrgreen:

 

Nå ja, og det bedste er nok at min mand også godt gider de der hundeting - og at kører til den anden ende af landet for at besøge H-F og deres hunde :klap:

 

Kommer måske i tanke om mere :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...