Hop til indhold

Hvad er der sket af gode ting i år 2010.

DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Hvilke gode oplevelser-ting har du fået opfyldt-oplevet-købt i år 2010.

- Vi har fået Lux :hjerte: - Jeg er blevet gravid, godt nok en upser

:oops: - Min familie har det godt - To fantastiske bryllupper - Lux har fået en labberkæreste :-D, men også en beagle kæreste - Både kæresten og jeg har fået kørekort - Vi har fået ny bil - Fået fuldtidsjob - Har mødt en masse af HF'erne :-D - Fået fladskærms tv, dog uden fjernbetjening pt. Lux altså :roll: - OGSÅ ER KLOVN THE MOVIE KOMMET TIL VERDENEN :cool: - Har smagt de bedste spinatpandekager i verdenen - Fået Iphone 4 - Fået Sims 3 - Fået et super nice zebra billede - Mine forældre kan komme hjem og bo i deres eget hus imellem jul og nytår :-D - Er blevet bedre til at lave mad

Generalt har år 2010 bare været fantastisk

:lol::-D:-D:lol:

:cool: det var faktisk meget underholdene at skrive :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hmm....jeg bestod min førsteårsprøve med et flot 7 tal :mrsgreen:

Fik en kanon anmeldelse fra zoo og en ugens medarbejder pris :hjerte:

Holdt fødselsdag i Paris :lun:

Forærede mig selv en fin ny macbook :mrsgreen:

flyttede til svendborg.

startede i fitness.

Har fået et kanon forhold til min mor.

Overgav mig til smartphone :engel:

Fået et fladskærms tv :slem:

Fået en ladycup :oops::mrsgreen:

Fået en ny (upser) kat :lun:

Mødt nogle søde mennesker :hjerte:

fået længere hår igen!

Fået en dobbelseng!

Fundet ud af at børnehave er mit kald!

Og juleaften blir jeg den lykkelige ejer af Eclipse :hjerte:

Redigeret af Tonks
mere squ da...xD
Link til indlæg
Del på andre sites

hmm....jeg bestod min førsteårsprøve med et flot 7 tal :mrsgreen:

Fik en kanon anmeldelse fra zoo og en ugens medarbejder pris :hjerte:

flyttede til svendborg.

startede i fitness.

Har fået et kanon forhold til min mor.

Fået et fladskærms tv :slem:

Fået en ladycup :oops::mrsgreen:

Fået en ny (upser) kat :lun:

Mødt nogle søde mennesker :hjerte:

fået længere hår igen!

Fået en dobbelseng!

Fundet ud af at børnehave er mit kald!

Og juleaften blir jeg den lykkelige ejer af Eclipse :hjerte:

den er mens dut? :klap::klap:

hvad farve, og er det ikke ubehageligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke gode oplevelser-ting har du fået opfyldt-oplevet-købt i år 2010.

- Vi har fået Lux :hjerte: - Jeg er blevet gravid, godt nok en upser

:oops: - Min familie har det godt - To fantastiske bryllupper - Lux har fået en labberkæreste :-D, men også en beagle kæreste - Både kæresten og jeg har fået kørekort - Vi har fået ny bil - Fået fuldtidsjob - Har mødt en masse af HF'erne :-D - Fået fladskærms tv, dog uden fjernbetjening pt. Lux altså :roll: - OGSÅ ER KLOVN THE MOVIE KOMMET TIL VERDENEN :cool: - Har smagt de bedste spinatpandekager i verdenen - Fået Iphone 4 - Fået Sims 3 - Fået et super nice zebra billede - Mine forældre kan komme hjem og bo i deres eget hus imellem jul og nytår :-D - Er blevet bedre til at lave mad

Generalt har år 2010 bare været fantastisk

:lol::-D:-D:lol:

:cool: det var faktisk meget underholdene at skrive :cool:

Hvor er du sød - tror klart én af de gode ting i 2010 må være, at du er dukket op herinde :lun::mrgreen:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

hvorfor skulle det lige forstørres?? :oops::fornaermet:

Turkis og aner det ikke har ikke fået den med posten endnu :vedikke:

Men har du slet ikke været inde i den sjove tråd?? :slem: cuppen overtager HF :cool:

Jo kiggede hurtigt, og fandt en masse virkelige sjove beskeder :klap::klap::klap: pisser næsten i bukserne :-D.

Og det skulle forstørres fordi ikke ikke troede der var nogle i denne verden der ville bruge sådan en dims :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo kiggede hurtigt, og fandt en masse virkelige sjove beskeder :klap::klap::klap: pisser næsten i bukserne :-D.

Og det skulle forstørres fordi ikke ikke troede der var nogle i denne verden der ville bruge sådan en dims :lol:

:fornaermet: det vil Lise, Dinah, ppp-pero og flere inde i den tråd squ da! Den er absolut genial!

Link til indlæg
Del på andre sites

Cleo fik en ny chance og greb den.

Rosita kom til og nu har vi hund på den gode måde.

Min ældste flyttede en klasse ned, som vi havde kæmpet for.

Fløj over ventelisten til reumatolog og kom i behandling med det samme.

Fik hjælp fra en helt uventet kant.

Lilla cup:slem: som efter sigende skulle være vejen frem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men..... 2010

Jeg fik knækket Vilya-koden... og så vandt hun lige det der DM for mig :hjerte: Det var da ret godt gået af hende, synes jeg - var i hvert fald en lille bitte smule stolt af min lille bitte hund.

Hun er også blevet røntgenfotograferet med smuuuukke hofter, albuer og skuldre.

Kimmi er stadig sund og rask og meget rørig - og har fundet ud af, hvad hun allerhelst vil lave i hele verden... og det er ikke det der med får, kan jeg så konstatere :mrgreen:

Splint er flyttet.... og det er ikke godt for mig, men rigtig godt for Splint.... og så er det jo i virkeligheden en god ting, ikke :megaked:

Jeg har fået nyt job - godt nok først fra næste år, men jeg glæder mig til at få mit eget - og til at få nogle nye udfordringer.... er vist brændt liiiiidt sammen i det job, jeg har nu :genert:

Nårh ja..... :hjerte: jeg er jo flyttet til det der hjem.... og det er ret så godt og helt vildt dejligt og alting! Herhjemme er lissom alt det, man kunne forestille sig af lækkerhed :lun: Såeh.... jeg er også ret glad for hf :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja

Jeg må lige hive kalenderen frem for at få et overblik :oops:

Okay, det kommer både up's and down's

Starter på HG (igen igen igen igen) (en upper der bliver til en downer i og med jeg igen igen igen dropper ud pga manglende overblik, kan sagtens følge med i timerne, en et eller andet får mig bare til t blive hjemme istedet for)

Starter til bygningmaler, men får at vide jeg nok burde finde noget andet med min dårlige ryg.. (så en up og downer)

FÅr lov at blive hjemme da jeg melder mig ledig = jeg behøver ikke sitte pantmærker på øl :banan: EN helt klar upper

Får min Europé til at blive Champion :banan: Men mister overskudet til at udstille mere, hvilket hun var købt til, så vælger at levere hende tilbage til opdrætter :(

Får min huskat og tro følgesvend igennem næsten 5 år aflivet pga masiv foderallergi :megaked:

Køber Njord som "erstatning" :klap:

Køber 2 stk ponyer, en til datteren og en upser til mig selv :oops: Sidst nævnte min første pony med stamtavle.. Han er i øjeblikket i tilridnign og det går bare over alt forventning :banan:

Katja stopper i dagpleje, da dagplejen går på orlov, og starter i vuggestue, hvilket har været et MEGET svært skift for mig, men lille pigen trives, og så må man jo indordne sig.. :roll:

Mødregruppen stoppede, tænk sig ungerne allerede er tæt på de 2 år :megaked:

Mig og kæresten tog til Holland en uge :banan:

Får kørt galt 2 gange :oops:

1. gang er jeg på vej på katteudstilling i Grenaa, da jeg næsten er fremme skal jeg liiiige tjekke hvorfor katten pludselig piver :stupid: Jeg kommer mens jeg læner mig rundt til at dreje let på rattet (Jeg kører på en 2 sporet landevej, med midterautoværn), opdager jeg er på vej ind mod midten, hiver i refleks den anden vej, og med servo styring betyder det så at jeg så får styret hen i mod grøften hvilket gør jeg så hiver den anden vej, og kører direkete ind i midter autoværket, og smadre en Rover med helt nu engelsk importeret moter =en meget meget sur kæreste :oops: MIg og katten havde det fint, og jeg blev samlet op af en på vej til katteudstilling, som jeg tog til :engel: Jeg skulel jo bruge de 2 CAC så hun kunne blive CHampion ved næste ustilling..

2. gang er jeg på vej hjem efter at ha besøgt den lille pony (som står ved Skårup Øre tæt på Svendborg) og en eller anden idiot mener det er okay at ligge op i røven når jeg kører præsis 80 på landevejen (kørte efter GPS), han overhalder og sætter farten ned til 60, hvorefter jeg så over haler, så over haler han igen og hugger bremsen :shock: Lige ved et helle anlæg, så jeg vælger at tage hans bil istedet for hellen.. Datteren begyndte at tude og jeg skynder mig om og får hende ud af bilen, men jeg råber og skriger af manden, det flygter fra steder da vidnerne kommer :evil: Så står man der i total chock og stortuder :megaked: Bilen fik smadret en forlygte og kaburatoren, bilen er ude at kører igen..

Starter til ridning på et kaffehold sammen med veninden og får lov til at ride hendes unghest, som jeg har kendt siden han var en lille guppy i sin mors mave = meget stolt mig :) :klap:

Vi stopper da hun flytter og jeg ikke gider gå der selv.. (Hold ridning siger mig bare ikke noget)

Ser køerne blive lukket på græs på min tidligere arbejdsplads :klap:Det er så sjovt at se når de efter vinteren får lov til at springe rundt :)

Vi holder lillepigens aller første fødselsdag :)

Jeg bliver færdig med at betale af på den scooter jeg havde købt for 5 år siden og som blev stjålet et halvt år efter købet

Jeg holder op med at spilel World of Warcraft :klap: Efter at ha beta tetet catalysm, hvor det hele bare bliver lavet om er det vildt forvirrende for mig = stress når jeg spiller istedet for afslapning :evil:

Jeg får startet op på et virtuel hundespil online, hvor jeg opdrætter bull terrier og dansk svensk gårdhund :klap:

Taget en kat og hendes 4 killinger ind som hitter, og finder hjem til alle killingerne (Den ene til min bror, den har min nevø valgt skulle hedde Katja :lun:) og moderen kommer ud på en gård, men stikker af og er ikke set siden :(

Får startet lidt amatørfotografering op..

køber 2 rotter, selvom det ikke helt var planen endnu :oops:

Er til familiefest hos kærestens familie, det sker kun hvert 2. år :)

Får festet lidt sammen med veninden :banan:

Er en uge i Lalandie Billung med kæresten, datteren og svigerfar :genert:

Er til mit første forældrearrengement i vuggestuen

Får lov til at passe venindes scæfer et par gange :klap:

Købte en ladycup, og nu venter jeg så bare på jeg kan bruge den med indhold :sjov:

Startet på H-F :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Nåede at blive såret et par gange i år...men fik jo så til gengæld en del på den dumme(jep...når i må snakke om den klamme ladycup...sååå)...

-Tabte mig 14kg.

-Startede på uddannelse

-Fik slettet en gammel plet på min straffeattest...:mrgreen:

-Fandt ud af at Victoria også er ret hardcore til Weightpull

-Fik mig 2 terrible towels

-Blev genforenet med min bror efter 18 års adskillelse(han var 2 år sidst jeg så ham)

-Min brors hold i football klarede sig næsten hele vejen til finalen

Puha...og så er der sikkert ting jeg har glemt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåede at blive såret et par gange i år...men fik jo så til gengæld en del på den dumme(jep...når i må snakke om den klamme ladycup...sååå)...

-Tabte mig 14kg.

-Startede på uddannelse

-Fik slettet en gammel plet på min straffeattest...:mrgreen:

-Fandt ud af at Victoria også er ret hardcore til Weightpull

-Fik mig 2 terrible towels

-Blev genforenet med min bror efter 18 års adskillelse(han var 2 år sidst jeg så ham)

-Min brors hold i football klarede sig næsten hele vejen til finalen

Puha...og så er der sikkert ting jeg har glemt...

Nåååååååå du læser også med i den tråd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er sket mange fine ting i 2010.

Karla og jeg debutterede på konkurrencebanerne i både ag og rally - begge dele er gået over al forventning og jeg er 100% hooked :klap:

Manden og jeg blev enige om, at lille ny skal komme i sommeren 2011 :lun:

Karla var ved AnneLine og blev en helt ny hund!

Manden min blev direktør - hvilket indtil videre har betydet over 120 rejsedage i år, godt for ham :-D

Jeg blev færdig med mit kandidatprogram på mit job

Link til indlæg
Del på andre sites