Gæst Vic :) Skrevet December 20, 2010 Rapporter Share Skrevet December 20, 2010 Hej Alle! Jeg prøver at lære Valdemar dette her seje trick, hvor at han står på hænder (poter). Jeg har set det i en video på Youtube, hvor at der også bliver forklaret hvordan man lærer sin hund det. Gå ind på youtube og søg på "zsianz1", og gå så ind på hendes kanal der burde man kunne finde videoen. Jeg må desværre ikke sætte link ind, før at jeg har skrevet 50 indlæg pga. af noget med reklamer. Men jeg har virkelig problemer i starten, fordi at jeg kan slet ikke få ham til at sætte sine bagben på den bog. (som det er vist man skal gøre i videoen) Er der nogle der har en idé eller to til hvordan jeg kan få ham til det ? Hilsen Victoria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Har verhovedet ingen ide om det. Men er faktisk også ved at lære min hund det, da han ofte løfter begge bagben,når han tisser. Og i forgårs gjorde han det af sig selv, fordi han ikke gad have bagpoterne i baljen med vand, da jeg skulle skylle sneklumperne væk efter gåturen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Kan du få ham til at 'gå hen over' bogen - og klikke når forbenene er nede igen? Ellers ved Korvis herinde vist en masse om det - jeg mener det er en af hendes hunde der tidligere har været vist i en film på youtube.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 20, 2010 Rapporter Share Besvaret December 20, 2010 Er det sundt for deres ryg at gøre det der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vic :) Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 God idé, jeg prøver lige! Jeg har ikke hørt noget om at det ikke skulle være godt for deres ryg. Altså man skal ikke gøre det med hundehvalpe, men jeg tror at det er okay med voksne hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret December 26, 2010 Rapporter Share Besvaret December 26, 2010 God idé, jeg prøver lige! Jeg har ikke hørt noget om at det ikke skulle være godt for deres ryg. Altså man skal ikke gøre det med hundehvalpe, men jeg tror at det er okay med voksne hunde Jeg tænker at i stedet for at prøve med en lille bog, så find noget større? Så det er et større område der skal trædes på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vic :) Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Jeg tænker at i stedet for at prøve med en lille bog, så find noget større?Så det er et større område der skal trædes på? Jo god idé, fordi at da jeg prøvede med en lidt mindre gik han bare hen over den ... Jeg finder lige en stor bog frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts