Gæst Mariann Skrevet December 23, 2010 Rapporter Share Skrevet December 23, 2010 Jeg står og mangler en lille 'dummy', der skal bruges i forbindelse med træning. Jeg har ladet mig fortælle, at de findes i en udgave, hvor man kan komme godbidder i... synes bare ikke lige, jeg kan finde sådan en på nettet :hmm: Hjælp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Her: Træninings snack dummy - L eller her: Snack Dummy Sort Google er en fantastisk ting:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mariann Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Ja, især hvis man ved, hvad man søger efter Mange tak for hjælpen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Ja, især hvis man ved, hvad man søger efter Mange tak for hjælpen:klap: Jeg skrev bare dummy med godbidder:-D Og det var da så lidt, jeg håber du kan finde en, der ikke bliver alt for stor:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mariann Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Jeg skrev bare dummy med godbidder:-D Og det var da så lidt, jeg håber du kan finde en, der ikke bliver alt for stor:-D Ha ha - ja selvfølgelig Ja, det håber jeg også. Skulle vidst være god at have i forbindelse med hvalpe-agility, kan jeg forstå!:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Jeg har denne her fra dalum dyrehandel http://dalumdyrehandel.dk/shop/ultimate-jackpot-toy-1694p.html den er rigtig god, fordi den også kan bruges til trækkeleg Hvor skal i gå til hvalpeag henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Et pølse pennalhus virker på samme måde og er måske billigere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Jeg købte et pennalhus i Brugsen i noget netagtigt nylon. Nana er vild med det :5up: Hvis jeg putter noget saftigt kød i (skinke, tun mm.), så kan hun smage kødet, da saften trænger ud gennem hullerne - og det er bare et hit Her er det: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mariann Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Jeg har denne her fra dalum dyrehandel den er rigtig god, fordi den også kan bruges til trækkeleg Hvor skal i gå til hvalpeag henne? Ser super ud -tak for tippet:-D Vi skal gå til hvalpeagility hos Sannes Hundecenter. Dog starter vi lige med 10 gange til hvalpe-fortsætter først... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mariann Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Et pølse pennalhus virker på samme måde og er måske billigere Tak for idéen. Det skal da prøves. Må bare se, om jeg kan finde et lille penalhus...:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mariann Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Jeg købte et pennalhus i Brugsen i noget netagtigt nylon.Nana er vild med det :5up: Hvis jeg putter noget saftigt kød i (skinke, tun mm.), så kan hun smage kødet, da saften trænger ud gennem hullerne - og det er bare et hit Her er det: God idé. Kan forestille mig, at det bliver rigtig lækkert og snasket med tun i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Ser super ud -tak for tippet:-D Vi skal gå til hvalpeagility hos Sannes Hundecenter. Dog starter vi lige med 10 gange til hvalpe-fortsætter først... weeee, det bliver i glade for! Der løber Karla og jeg agility og vi gik også til hvalpeagility derude :klap: Vi eeeeelsker Sanne :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mariann Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 weeee, det bliver i glade for! Der løber Karla og jeg agility og vi gik også til hvalpeagility derude :klap: Vi eeeeelsker Sanne :hjerte: Det er jeg også overbevist om. Vi har været rigtig glade for hvalpetræningen, som godt nok var med Sannes søster som instruktør. Hun er dog også rigtig dygtig, og sindsygt god til at lære fra sig. Og så er de rigtig rare begge to. Det eneste, der er lidt træls, er når træningen er aflyst pga. snefygning - men vi håber, Kong Vinter snart tager en slapper:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts