Hop til indhold

Guld-labben dag 0

Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

For dem der har lyst til at høre nyt er her en tråd om, hvordan det går vores lab, der idag har fået lagt guldspiraler i begge albuer. Vi afleverede hende i morges hvor hun fik taget blod for at tjekke nyretal mv inden hun skulle i narkose. Heldigvis så det fint ud så hun fik lagt berlock implantaterne ind. Vi skulle hente hende ca 16 men dylle ringede halv to da vore kan - som dylle udtrykte det - vist gerne ville hjem. Vi hentede selvfølgelig stram vores nu plet os skaldede og stor pibende lab. Og når man er vant til en lalleglad lav så var det et stort chock med en hund der bare sag og svajede og savlede og peb. Mit hjerte var lige ved at briste. Kun tanken og en rolig og upåvirket flokleder afholder mit fra at stortude. Min dejlige mand ringede til vores søde dyrlæge for at spørge om den adfærd var forventelig og fik besked på at komme forbi efter morfinpiller for at være sikker på det ikke vAe smerter. Dylle mente nu det var psykisk ubehag ved ikke at være helt frisk efter narkose . Efter morfinen piber hun stadigt så tror desværre ikke at der er andet for end at vente til i morgen hvor effekten af narkosen forhåbentlig er væk.

Hvis er er nogen med erfaring med dette - må i gerne give lyd.

Set med de positive briller er det skønt operationen er overstået. Vi ser frem til 14 dage med meget begrænset motion i snor. Det skal nok blive en oplevelse ;-)

I går kom hendes bot hundemadress. Efter lidt overtalelse var den godkendt og hun sov på den hele natten. Og julemanden - eller postdk - må havd hørt mit juleønske for hendes bot netdækken kom skam med posten i dag :-) så jeg er spændt på at prøve dækkenet når J

Hun er frisk igen :-)

God lille juleaften til jer der læste med

Kh guldlabbe aka pibedyret

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Molly blev opereret peb hun ca 2 dage efter, tror det er alt det der sker der forvirrer + evt smerter i operationssåret.

I dag har hun også været i narkose, og har pebet siden vi hentede hende (Når altså ikke hun sover) så du kan også have ret i de er rundt på gulvet over narkosen.

Håber på I får gode resultater :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fie er et "helvede" når hun har været i narkose, har altid fri dagen efter...

Hun piver og klynker, samt svajer som en i en ordentlig brandert, så det i oplever, lyder helt normalt i mine øre.

Jeg pakker altid Fie i en dyne, da hun har det med at blive rigtig kold efter narkose og de kan ikke selv regulere varmen, lige efter narkosen.

Rigtig god bedring med hende og krydser alt for at guld hjælper hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre at operationen er gået godt:5up:.

Vores hund bliver også meget pivet efter en bedøvelse. Det er ikke, fordi hun har ondt, men nok mere fordi hun ikke føler sig tilpas, og er lidt ved siden af sig selv. Det gik over i løbet af dagen/natten hos os, så næste dag var hun sig selv igen. Så mit råd er at slappe af og se afvente, om hun ikke sig selv i morgen - trods hun nok er øm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Hej. Tak for svar. Hun har det bedre nu. Sikkert en kombiNation af morfinen og blive puttet godt i dynen. Hvad er status hos dig mht behandlingen? Synes min ser lidt forslået og hævet ud i dag men det er vel forståeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Tak for svar. Hun har det bedre nu. Sikkert en kombiNation af morfinen og blive puttet godt i dynen. Hvad er status hos dig mht behandlingen? Synes min ser lidt forslået og hævet ud i dag men det er vel forståeligt.

:hmm:er det mig du spørger? Jeg går lige ud fra, at det er det, da vi jo også har fået Goldtreat lavet:-D. Vores hund fik det lagt i sit haseled, og hun var ret hævet i lidt over en uge efter operationen (men hun fik også samtidigt fjernet en mus, så de rodede jo lidt rundt i leddet). Tror godt du kan regne med, at hun er hævet i noget tid efter - sagde dyrlægen ikke noget om det?

Link til indlæg
Del på andre sites