Gæst Renésj Skrevet December 25, 2010 Rapporter Share Skrevet December 25, 2010 Eller hvad man skal kalde den stribe der kom gennem træerne Den gav dog en smule lys og Fie slog sig løs, helt som vanligt:slem: Der er ikke ændret hvidbalance, billeder er croppet til og tilført en smule skarphed Billederne taget ved blænde 5,6, iso 400-500, lukketiden 1/1000-1/1250 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Fantastiske billeder endnu engang.. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Elsker Fie-billeder:lun: Som altid fantastiske billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 iiih altså... en eller anden dag, så må Karla og jeg simpelthen til sjælland og have nogle af jer dygtige fotografer til at skyde en stribe billeder af mit smukke kræ ... dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 iiih altså... en eller anden dag, så må Karla og jeg simpelthen til sjælland og have nogle af jer dygtige fotografer til at skyde en stribe billeder af mit smukke kræ ... dejlige billeder Ellers må vi i fællesskab sponserer en fototur til Jylland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 hold da helt op nogle fantastiske billeder Er dødmisundelig virkelig godt gået - sikke en livslyst, der stråler ud af billederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Tak skal i have Smiler ofte når jeg ser sådanne billeder her af hende, for når man tænker på hvad hun har været igennem med bentøj og ryg, så er det bare en fornøjelse at se hende sådan her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Super flot lys og det er vildt så skarpe du kan gøre dem Og hey, tak fordi du skriver hvilke indstillinger du har brugt, jeg læser dem altid selvom jeg egentlig er stor fan af lukketid 1/250, synes altid jeg ender på den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Super flot lys og det er vildt så skarpe du kan gøre dem Og hey, tak fordi du skriver hvilke indstillinger du har brugt, jeg læser dem altid selvom jeg egentlig er stor fan af lukketid 1/250, synes altid jeg ender på den Tak Med en lukketid på 1/250 er det svært at få skarpe bevægelse´s billeder, der siger man at der mindst skal 1/500 til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Tak Med en lukketid på 1/250 er det svært at få skarpe bevægelse´s billeder, der siger man at der mindst skal 1/500 til. Ja det har du nok helt ret i. Glemmer bare at pille ved iso, det er nok derfor jeg får overbelyste hunde ellers. Det kan være jeg skal prøve at tage udgangspunkt i dine indstillinger, synes osse billederne fra træk og lignende bliver forfærdelige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst typograf Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Rigtig flotte billeder og hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Lidt af dem som blev sorteret fra i første omgang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Super flotte billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 25, 2010 Rapporter Share Besvaret December 25, 2010 Super flotte billeder :5up:. Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 27, 2010 Rapporter Share Besvaret December 27, 2010 (rettet) Dæk :slem: Fuld fart frem Redigeret December 27, 2010 af Renésj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts