Gæst Mullemus-o1 Skrevet December 29, 2010 Rapporter Share Skrevet December 29, 2010 Hej allesammen, vi har været så heldige at få seks vidunderlige pekingeserhvalpe her i november, tre drenge og tre piger. Den ene pige, som faktisk var den første der kom, har det lidt svært, med luften. Hun lyder hele tiden forkølet og kæmper for at trække vejret ordentligt nogengange. Er det noget man kan gøre noget ved? Det er den mindste pige, og hun er lidt bagud i sin opvækst, og derfor den de andre hvalpe hakker på. Vi forsøger at hjælpe hende på vej, med at fodre hende alene så hun kan blive større, da det jo er lidt synd hun skal gå og være "outsideren". Men det ville være en stor hjælp hvis man kunne gøre noget ved hendes åndenød, eller om hendes luftrør bare mangler at udvikle sig?:hmm:... Håber i kan hjælpe, tak på forhånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 jeg tror jeg ville smutte forbi dr. dyr, for at høre hvad det skyldes :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Helt klart, jeg er med på dyrlægebesøg! Det lyder jo ærligt talt rigtig skidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jeg ville tage til dyrlæge med det samme.. Det må da være smadderubehageligt for den lille hvalp.. Desuden er det jo vigtigt at vide om det kan være noget de andre hvalpe kan blive smittet med - en form for orm eller en virus? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Du skal da bestemt have den ordenlig undersøgt for eventuelle misdannelser i hals /næse og svælg.Disse braknæsede hunde er jo i forvejen hæmmet af vejrtrækningsproblemer, på grund af deres unaturlige kranieform.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jeg er enig med de andre- afsted til dr. dyr Håber alt godt for den lille hvalp, og velkommen til hunde-forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 30, 2010 Rapporter Share Besvaret December 30, 2010 Også enig med de andre, hen og få den tjekket så den kan blive hjulpet til at trække vejret lidt bedre. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts