Hop til indhold

Agility stævne på tirsdag - måske vores sidste?


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Wohooooooo!!!:klap2:

 

Så er vi lige kommet hjem (og jeg måtte på computeren for at tjekke billeder :blink:) og..

 

Tadadaaaaaa - vi løb to baner, første bane gik hun lidt langsom i slalom, som var sat som 2. forhindring, men så kom der ellers fart på, og så lavede JEG en fejl, så hun tog den forkerte forhindring. Ellers gik det godt.

 

Vores anden bane - YES! Vi løb en bane UDEN fejl!!!! :banan::banan: Det er fandme vores allerførste bane nogensinde til et stævne, uden at vi er blevet disket! Spørg lige om jeg er stolt?! Render rundt med det største smil på, som jeg bare ikke kan gemme væk.. :-D og hun havde super god fart på også! Så nu.. der er håb forude for hende og vi vil fortsætte vores stævner :5up:

 

Og nu er jeg nok noget så ligeglad med at jeg får ondt i mit knæ af at løbe AG - NU kan min hund, så nu skal dét ikke stoppe os! :mrgreen:

 

I får lige lidt billeder - taget af min veninde :-) Der kommer nok også flere senere hen, da der var en træner for min klub, med et rigtig godt kamera, ude og tage billeder. Han vil sende billederne af Sitto og jeg, til min mail.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

SUPER flot, tillykke tillykke :-D

 

Jeg syntes jo også hun var dygtig i første runde selv om hun også liiige skulle kigge på publikum :-D

 

Vi kørte lige da anden runde startede så vi så desværre ikke men pyt, bare hun var dygtig :-D

 

Taak :kys:

Ja i første runde kiggede hun lige lidt på det hele og gik langsom i slalom. En skam at i ikke så 2. runde, det gik bare SÅ godt! :-D

 

Men hyggeligt at møde dig - håber vi får glæden at møde Tacco en dag? :blink:

 

Og Sitto faldt da lynhurtigt for dig.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taak :kys:

Ja i første runde kiggede hun lige lidt på det hele og gik langsom i slalom. En skam at i ikke så 2. runde, det gik bare SÅ godt! :-D

 

Men hyggeligt at møde dig - håber vi får glæden at møde Tacco en dag? :blink:

 

Og Sitto faldt da lynhurtigt for dig.. :lun:

 

 

I lige måde :-D Og Tacco kommer med næste gang, du skal jo lokkes lidt til at træne med ham :-D og du falder pladask for ham :5up:

 

Sitto er bare såsød og fin og lige til at knus-elske, hun kunne lige møve sig ind og blive kløet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes de sidste to billeder træneren tog er rigtig gode :5up: Det viser der er spræl i den lille fis og hun er så opmærksom. Og det sidste billede hvor hun putter, er bare for nuser :-)

Ja jeg synes også de er rigtig gode! :-D

 

Og hvor var det altså dejligt at se så hurtig hun faldt for dig. Havde du mødt hende for nogle måneder siden, ville du slet ikke have oplevet hende sådan! Så skulle hun først bestikkes med LÆKRE godbidder, før du overhovedet bare skulle tænke på at skulle ae hende. Men det viser jo bare helt klart og tydligt, hvor godt det går med hende - og det er sååå skønt at se! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg synes også de er rigtig gode! :-D

 

Og hvor var det altså dejligt at se så hurtig hun faldt for dig. Havde du mødt hende for nogle måneder siden, ville du slet ikke have oplevet hende sådan! Så skulle hun først bestikkes med LÆKRE godbidder, før du overhovedet bare skulle tænke på at skulle ae hende. Men det viser jo bare helt klart og tydligt, hvor godt det går med hende - og det er sååå skønt at se! :lun:

 

 

Ja tilbageholdene kunne man vist ikke kalde hende, jeg fortrød helt jeg ikke havde taget en guf med til hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...