Hop til indhold

Chi træf/agility/træning


Gæst anja-s
 Share

Recommended Posts

Gæst anja-s

Hej

 

Da jeg har fået en 9 mdr. gammel Chi tæve, søger jeg nu:

 

Hundetræf

Træning

Agility træning

- gerne for chi

 

I nærheden af Roskilde.

 

Jeg håber virkelig at kunne finde noget, da vi har brug for at komme ud!

 

På forhånd tak! :blink:

 

Ps. Jeg har overvejet at melde mig ind i: dansk-chihuahua-klub da jeg gerne vil udstille hende. Men har de udstillinger på sj. og har de agility træning/stævner på sj. ?:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved intet om chi'er, men jeg noget om agilitytræning :-D og du må ikke begynde at lave forhindringsarbejde med hende endu... ikke før hun er fuldt udvokset...

 

Du kan dog med fordel arbejde med en masse lydighed uden snor og på afstand af dig...

 

Aner ikke om chi-klubben laver noget specielt med agilitytræning, men ellers løber chi'er på samme vilkår som alle andre i agility

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved intet om chi'er, men jeg noget om agilitytræning :-D og du må ikke begynde at lave forhindringsarbejde med hende endu... ikke før hun er fuldt udvokset...

 

Du kan dog med fordel arbejde med en masse lydighed uden snor og på afstand af dig...

 

Aner ikke om chi-klubben laver noget specielt med agilitytræning, men ellers løber chi'er på samme vilkår som alle andre i agility

 

Tak for svaret :) Må lige have læst lidt mere om agility.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Da jeg har fået en 9 mdr. gammel Chi tæve, søger jeg nu:

 

Hundetræf

Træning

Agility træning

- gerne for chi

 

I nærheden af Roskilde.

 

Jeg håber virkelig at kunne finde noget, da vi har brug for at komme ud!

 

På forhånd tak! :blink:

 

Ps. Jeg har overvejet at melde mig ind i: dansk-chihuahua-klub da jeg gerne vil udstille hende. Men har de udstillinger på sj. og har de agility træning/stævner på sj. ?:genert:

 

Dansk chihuahua klub er under DRU - så det kommer lidt an på hvor hendes stamtavle er fra? Er hun DKKer eller DRUer? :-)

 

Nå, mht. træning så kan hun fint træne med på alle hold som tilbydes rundt omkring :-)

DKK har mange træningssteder, og det samme har DCH, der ud over findes mange små private trænere - hvor bor du/I? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dansk chihuahua klub er under DRU - så det kommer lidt an på hvor hendes stamtavle er fra? Er hun DKKer eller DRUer? :-)

 

Nå, mht. træning så kan hun fint træne med på alle hold som tilbydes rundt omkring :-)

DKK har mange træningssteder, og det samme har DCH, der ud over findes mange små private trænere - hvor bor du/I? :-)

 

Hun er DKK.

 

Vi bor i Viby nær Roskilde :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er DKK.

 

Vi bor i Viby nær Roskilde :)

 

Ok, så kan du ikke bruge den klub til noget :-)

Så skal du istedet melde dig ind i Dansk Kennel Klub som medlem (hvis du ikke allerede er det)

De har også en specialklub, KSS (Klubben for små selskabshunde)

 

Og det er udstillingerne på www.hundeweb.dk du skal kigge på ^^

 

Når du melder dig ind i DKK, kan du også tilmelde dig træning på deres træningspladser rundt om i landet.. Det må være Kreds 1 eller 2 du skal kigge på :-)

Der er opstart af hold her i februar de fleste steder, så det er bare om at melde til!

Jeg kan anbefale at I kommer på unghunde holdet - og så begynder på noget lydighed, så det er på plads inden hun er voksen nok til agility :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil anbefale dig at tilmelde dig træning hos Glade Vuffer i Roskilde: http://www.gladevuffer.dk/. Der er hold for små racer, og Susanne, der er træner, er uddannet som hundeinstruktør og adfærdsbehandler hos Irene Jarnved og klikkerinstruktør hos Hund & Træning. Hun er for øvrigt bruger herinde under navnet Flaffy,Zozo,Luna.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...