Gæst MinniMuh Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 hej. Er der nogle der har en oversigt over hvad en cavalier skal veje. Min er nu 4,5 mdr. og vejer 3,8 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 Det tror jeg ingen kan udtale sig om, måske med variation. Cavalier er forskellige i størrelse og i knoglebygning. Du kan evt få vedledning hos opdrætter, da både moder og faders bygning influerer på dette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2011 hej. Er der nogle der har en oversigt over hvad en cavalier skal veje. Min er nu 4,5 mdr. og vejer 3,8 kg. Mærk på den..Føles den tynd? så er den helt sikkert for tynd..Hvis den føles tilpas, så er det fint..Evt. løft den med en hånd under brystbenet, så kan du med det samme mærke om den er for tyk eller for tynd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 hej. Er der nogle der har en oversigt over hvad en cavalier skal veje. Min er nu 4,5 mdr. og vejer 3,8 kg. Det er meget forskelligt, jeg har 11 cavaliere, alle voksne, og i alle aldrer, de vejer fra 6-10 kg, men de får næsten alle forskellig g mad. Som skrevet, mærk på hunden du skal kunne mærke dens ribben, og den må ikke være skarp over ryggen. Men da det er en hvalp du har, ville jeg ikke gå så højt op i det, det er først når den er udvokset, man skal holde øje med dens udseende, og justere dens kost. Anders. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts