Stjernetosse Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Han er sgu da en pæn mand :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 mmmm....jo tak! :sove: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Nææh egentlig ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Jo... Det må man sige. Utroligt der kan være sådan en forskel på samme person! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Men den der cigaret ødelægger det altså lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Ja uden vampyr makeup er han en ret nydelig mand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Men altså...han HAR altså nogle underlige fortænder :hmm: det er som om han har 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Men altså...han HAR altså nogle underlige fortænder :hmm: det er som om han har 3 Har han det? Billede? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Nææh egentlig ikke Altså... Læs lige overskriften ikk'... Det var jo kun til dem der var enige altså :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Men den der cigaret ødelægger det altså lidt Det er et PR billede til Remember Me... Men han er jo ryger - hvem der dog kan forstå det valg :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Altså... Læs lige overskriften ikk'... Det var jo kun til dem der var enige altså :kys: Kunne jo ikke se hvad det var, før jeg kom ind i tråden, jo:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Kunne jo ikke se hvad det var, før jeg kom ind i tråden, jo:engel: Shame on you... Jeg vil gerne bede om enige indlæg, og intet andet Hehe :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Shame on you... Jeg vil gerne bede om enige indlæg, og intet andet Hehe :blink: :fornaermet::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Men altså...han HAR altså nogle underlige fortænder :hmm: det er som om han har 3 Ej det har jeg ikke set nogle steder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 :fornaermet::lol: Min tråd - mine regler :banan: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Har han det? Billede? :hmm: Vedhæfter lige et... Det er et PR billede til Remember Me... Men han er jo ryger - hvem der dog kan forstå det valg :stupid: Ja når man er velsignet med at være SÅ smuk! Så ødelægger man bare ikke sin hud og sin krop på den måde Ej det har jeg ikke set nogle steder... Du lægger mærke til det næste gang du ser Twilight! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Det kan være han har haft bøjle på og fået fjernet en tand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Altså, hvor er min julegave fra jer? Havde i helt glemt jeg skulle have min egen Edward ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Vedhæfter lige et... Ja når man er velsignet med at være SÅ smuk! Så ødelægger man bare ikke sin hud og sin krop på den måde Du lægger mærke til det næste gang du ser Twilight! Dit billede er jo alt for lille Men jeg synes altså ikke der er noget der ser sært ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Dit billede er jo alt for lille Men jeg synes altså ikke der er noget der ser sært ud :hmm: Der er blevet pillet ved det billede han HAR altså underlige fortænder! Men han er nu skøn alliwel :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Ej det har han altså ikke... Dette er fra twilight: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Der er pillet ved billederne! han HAR 3 fortænder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Der er pillet ved billederne! han HAR 3 fortænder! :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 :hmm: Der er blevet pillet ved det billede han HAR altså underlige fortænder! Men han er nu skøn alliwel :slem: Enig med Tonks! MEGET underlige fortænder. Lægger mærke til dem HVER gang han smiler i Twilight filmene... Han ser godt ud, men de der fortænder altså! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2011 Enig med Tonks! MEGET underlige fortænder. Lægger mærke til dem HVER gang han smiler i Twilight filmene... Han ser godt ud, men de der fortænder altså! JA! NEMLIG! TAK! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts