Anne E Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 I dag har jeg bestilt en flåtstopper, spændt på om den virker... nogen med erfaringer med medaljonen med skalare elektromagnetiske (længde) bølger??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nordfyn Besvaret Januar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Hej Anne Har hørt om det tidligere og herunder også det ikke gav nogen langtidsvirkning. Der er heller ikke nogen dokumentation om at det skulle være skadelig for hunden eller ej - tror dog dette er minimalt. Vil gerne høre om resultatet, men tror jeg holder mig til hvad jeg bruger nu. Bruger selv en spray fra Husse.dk og det virker ganske godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Ja jeg må jo indrømme at jeg er overbevist om at de der pipetter jeg giver ham i nakken nu, er rigtig giftige... tør i hvert fald ikke at drikke det!! Håber da det virker - skal nok lave en opdater senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Altså jeg har google produktet og spurgt flere dyrehandlere - men ingen kan tilsyneladende på en saglig måde forklare hvordan produktet virker. Så jeg hælder nok mest til at det er fup og fidus! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 måske noget med noget duft? men så ville dyrlægerne nok kunne have svaret på det... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 @Siri... man har vel lov at håbe @Stenhoej det er noget med nogle bølger der lægger sig rundt som en hinde om hunden... Havbølger kan vi se og mærke, og derfor tror vi på dem! Lydbølger og radiobølger farer gennem luften, vi kan ikke se dem, men vi kan høre effekten! Og elektromagnetiske (tvær) bølger, der skabes, når strøm går igennem en ledning? Dem kan vi ikke se, men vi ser virkningen! Eller varmebølger? Vi kan ikke se dem, men vi kan mærke varmen! Nu kommer så de skalare elektromagnetiske (længde) bølger og vil gøre godt for os. Igen bølger vi ikke kan se, men som virker. Bølger der transporterer energi og skaber energifelter. Nu har han den på... og så må vi se ellers der det "kun" 475 kr. tabt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts