Hop til indhold

Fredericia DKK Int. Udst. 12. +13. februar?


Recommended Posts

Gad faktisk godt med, især fordi jeg ikke har nogen hund endnu.

Kan se der er flere som kommer fra Midtjylland/Århus:hmm:

Kunne det tænkes at nogen kunne være intersseret i en at dele benzinudgiften med? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Årh men så kan du jo hjælpe med Motor også xD

 

Jeg ved desværre ikke om jeg kan love det - de sidste par gange har jeg haft travlt med at soignere Freya færdig, og at sælge liner på samme tid..:oops:

 

Sorry...

Link til indlæg
Del på andre sites

Narj da - gør det da gerne for at lufte Motoren rundt bare! Måske en tattoo engang.. men det er da bare sjovt xD

Men du må ikke forvente noget! Lover dog at nærstudere samojed billeder.. Er han ok med at man rykker rundt på benene - eller er du sej og lærer ham at stille sig selv? xD

 

:banan::banan: overdrevent elsker dig! ligeså meget som berner rikke (som jeg håber ikke indvier dig i hvor forfærdelig motoren er :oops:)

 

lover at øve meget mere stå med ham. jeg kan sagtens flytte på hans ben, men når rikke gjorde det, flyttede han sig vist selv rundt. men kan altså ikke garantere at han kan finde ud af det, han er dybt ukoncentreret.

 

lover også at give ham en god træktur et par dage før, så lidt af energien måske er væk.

 

lover ikke at give ham den der psyko-BlackGSD æggeblomme/sukker drik

 

han er så fin-vasket som han kan blive, nosserne er kæmpestore, så dem burde der ikke være problemer med at finde og så elsker han lyse tøsestemmer der siger han er fi i i i i iin så fiiiiin hunden

 

åhja og så går han jo sikkert i gø-mode

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan: overdrevent elsker dig! ligeså meget som berner rikke (som jeg håber ikke indvier dig i hvor forfærdelig motoren er :oops:)

 

lover at øve meget mere stå med ham. jeg kan sagtens flytte på hans ben, men når rikke gjorde det, flyttede han sig vist selv rundt. men kan altså ikke garantere at han kan finde ud af det, han er dybt ukoncentreret.

 

lover også at give ham en god træktur et par dage før, så lidt af energien måske er væk.

 

lover ikke at give ham den der psyko-BlackGSD æggeblomme/sukker drik

 

han er så fin-vasket som han kan blive, nosserne er kæmpestore, så dem burde der ikke være problemer med at finde og så elsker han lyse tøsestemmer der siger han er fi i i i i iin så fiiiiin hunden

 

åhja og så går han jo sikkert i gø-mode

 

Phhhft - jeg har psykochier der tisser på folk. Udover træk-power, så er der ikke noget jeg ikke har undskyldt for før xD

 

Æggeblommesukkerdrik.. Altså.. fordi.. han er ikke frisk nok i forvejen? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Phhhft - jeg har psykochier der tisser på folk. Udover træk-power, så er der ikke noget jeg ikke har undskyldt for før xD

 

Æggeblommesukkerdrik.. Altså.. fordi.. han er ikke frisk nok i forvejen? :shock:

 

giver ham den ikke

 

skulle ifølge GSD give så meget krudt at der måske stod flammer i fodsporene

Link til indlæg
Del på andre sites

giver ham den ikke

 

skulle ifølge GSD give så meget krudt at der måske stod flammer i fodsporene

 

Det læste jeg godt - men var bare chokeret over du havde fået buddet xD Tror ikke nogen på HF er i tvivl om hans energi..

Flammer i fodsporet - det lyder dog som noget Bitten måske kunne gaven lidt af.. til husbehov

Link til indlæg
Del på andre sites

øhmn, udstilings kyndige..

 

hvordan fungerer brugshunde-klassen? hvis man melder sig til den, skal man så garantere at tage løbsprøven indenfor en bestemt periode?

 

bør jeg melde motor til juniorklasse - eller brugshundeklasse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det læste jeg godt - men var bare chokeret over du havde fået buddet xD Tror ikke nogen på HF er i tvivl om hans energi..

Flammer i fodsporet - det lyder dog som noget Bitten måske kunne gaven lidt af.. til husbehov

 

:lol:

 

du kan bare sætte motor bagved bitten, mon så ikke hun fik fart på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han skal have bestået den inden du tilmelder tror jeg..

 

ok - der stod på samojed at hunden skulle have en VG før den kunne tage løbsprøven, så blev i tvivl om hvorvidt det så skulle være i den klasse :oops:

 

junior, melder mig til nu - tweesa, du lover at komme, ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
øhmn, udstilings kyndige..

 

hvordan fungerer brugshunde-klassen? hvis man melder sig til den, skal man så garantere at tage løbsprøven indenfor en bestemt periode?

 

bør jeg melde motor til juniorklasse - eller brugshundeklasse?

 

Du skal tilmelde Juniorklassen...:5up:.. Brugshundeklassen er for dem har har fået brugsprøven..:engel:

 

Men hey.. hvor gammel er Motor ved at være??.. hvis han er mere en 15 måneder kan han også stille i mellem og have mulighed for cacib.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ok - der stod på samojed at hunden skulle have en VG før den kunne tage løbsprøven, så blev i tvivl om hvorvidt det så skulle være i den klasse :oops:

 

junior, melder mig til nu - tweesa, du lover at komme, ikke?

 

Arh yes - nej jeg tror han skal have en VG i almindelig gældende udstilling, derefter kan han tage prøven hos en DKK anerkendt klub/arrangement, og SÅ kan du komme i brugshundeklassen med ham..

.. tror!

 

Og ja - jeg kommer ^^ Hvilken en af dagene er samojed på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Arh yes - nej jeg tror han skal have en VG i almindelig gældende udstilling, derefter kan han tage prøven hos en DKK anerkendt klub/arrangement, og SÅ kan du komme i brugshundeklassen med ham..

.. tror!

 

Og ja - jeg kommer ^^ Hvilken en af dagene er samojed på?

 

Søndag var det vidst.:blink:... men ja, det er næsten altid sådan noget som jeg først tjekker ugen op til.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal tilmelde Juniorklassen...:5up:.. Brugshundeklassen er for dem har har fået brugsprøven..:engel:

 

Men hey.. hvor gammel er Motor ved at være??.. hvis han er mere en 15 måneder kan han også stille i mellem og have mulighed for cacib.:blink:

 

han er 15 måneder nu, så ja. men er mellem ikke endnu mere striks i forhold til opførslen?

 

satser nu ikke lige på cacib :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
han er 15 måneder nu, så ja. men er mellem ikke endnu mere striks i forhold til opførslen?

 

satser nu ikke lige på cacib :engel:

 

ved nærmere eftertanke, så synes jeg at du skal stille i junior..:5up:.. du skal være obs på de nye udstillingsregler, og efter de nye, skal du på lige efter hvalpene mener jeg... ingen champs før nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag (gruppe 7) :blink:

 

Ved ikke helt om jeg kører derover på dagen, eller om jeg tager derover lørdag og så tager en overnatning...

 

:kys:tak.

 

Jeg har jo fået en "speciel" net-computer men den vil ikke indlæse pdf-filer :damn: så jeg kan ikke se hvornår de forskellige racer skal på :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...