Hop til indhold

Whippet


Gæst Whippet
 Share

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Afganskmynde
et par billeder..

 

SKONNE myndebilleder:banan:

 

Ville lige hoere om det maaske kunne have interesse, et sted jeg kober halsbaand til mine mynder, der laver nogle vanvittig flotte laeder halsbaand til mynder til rimelig penge og saa er de haandlavet: Welcome to Golden Hound

 

Ved nemlig at det kan vaere svaert at finde steder der forhandler halsbaand specielt lavet til mynder;-)

 

Ps. jeg ved dog ikke om hun sender til DK. Det maa interesserede spoerge om selv, men tror det nasten hvis man er interesseret i at betale de lidt ekstra forsendelsesomkostninger (og nej, jeg er ikke associeret med stedet. ELSKER bare hendes mynde halsbaand!:klap:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Fandt lige et "baby" billede af Nielan :lun:

 

Du skal bare lige vide at når ørene ser sådan ud så er der ofte narrestreger i luften :mrgreen:

Her mente han ikke at græsset nødvendigvis behøver at sidde fast på jorden :roll:

Awww.. sikke nogle store nuttede orer:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

muligheden for at du er kørt inden vi ankommer er der jo..?

 

Har du været på Gerard O'Shea's kurser før ?

Nej det har jeg ikke...jeg er ret ny mht. at udstille hunde så tænkte at det ville være en god ide at tage på sådan et kursus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

2 problemer.....vi er ikke de eneste der er interesserede, og nu er de ikke sikre på at de vil af med ham...:cry: Hvilket jo er godt for Egon, men skidt for mig....:megaked:

 

Åh altså. Det er vel egentlig godt for Egon. Hvorfor ville de egentlig af med ham i første omgang?

Det kan jo være de lige skal tænke tingene igennem før de beslutter sig.

Har de dit nummer så de kan kontakte dig hvis der er ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Nej det har jeg ikke...jeg er ret ny mht. at udstille hunde så tænkte at det ville være en god ide at tage på sådan et kursus.

 

Hov, det kunne være jeg skulle holde ører og øjne åbne for fremtidige kurser. Aner paphat om udstilling, opstilling osv..men vil egentlig gerne prøve det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Åh altså. Det er vel egentlig godt for Egon. Hvorfor ville de egentlig af med ham i første omgang?

Det kan jo være de lige skal tænke tingene igennem før de beslutter sig.

Har de dit nummer så de kan kontakte dig hvis der er ?

 

Ja, altså at det er godt for ham, det skal jeg jo skrive...;-) Jeg ville jo selvfølgelig hellere have at han skulle bo hos mig..:engel:

 

Jeg håber da stadig at blive kontaktet, så kryds lige fingre for mig..:x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Det der med at mynder er dummere end andre hunde...den hopper jeg ikke på.

I dag har jeg introduceret clickeren for Qairo. Vi har trænet lidt SIT (måske 6-8 gentagelser)....hvilket har resulteret i at hver gang jeg kigger på Qairo så sitter han sig i håb om at få lidt af de der lækre kyllinge-strimler vi brugte til træningen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, det kunne være jeg skulle holde ører og øjne åbne for fremtidige kurser. Aner paphat om udstilling, opstilling osv..men vil egentlig gerne prøve det :genert:

de handler kurser er kun suplerne for ringtræning og for at lære nyt efter min mening

har hørt kreds 6 i Århus skulle ha et helt vildt godt hold ringtræning men ellers tirsdag ved kirsten pedersen Vejle/nim er også super godt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sighthound
Det der med at mynder er dummere end andre hunde...den hopper jeg ikke på.

I dag har jeg introduceret clickeren for Qairo. Vi har trænet lidt SIT (måske 6-8 gentagelser)....hvilket har resulteret i at hver gang jeg kigger på Qairo så sitter han sig i håb om at få lidt af de der lækre kyllinge-strimler vi brugte til træningen :lol:

 

Der er ingen af os der har mynder der hopper på at de er dummere. Vi ved godt at det mest handler om kvaliteten af "motivations" midlerne.

 

Med kylling og ikke mindst de kiks du selv bagte, så kan jeg godt forstå at den lille Qairo hurtigt fanger det med at smække numsen i gulvet :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, altså at det er godt for ham, det skal jeg jo skrive...;-) Jeg ville jo selvfølgelig hellere have at han skulle bo hos mig..:engel:

 

Jeg håber da stadig at blive kontaktet, så kryds lige fingre for mig..:x:

Det håber jeg også ven :-) og skal nok :x: for jeg tror han kunne få det super godt hos dig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, det kunne være jeg skulle holde ører og øjne åbne for fremtidige kurser. Aner paphat om udstilling, opstilling osv..men vil egentlig gerne prøve det :genert:

Start med noget ringtræning i jeres kreds så skal i nok komme godt fra start :banan: skulle i så blive bidt af at udstille kan du altid tage et kursus :5up:.Hende fra Showdogs ved jeg holder kurser af og til...hun er veninde med Sabine og vi kunne da godt finde på at tage med hvis der er et kursus til sommer ;-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der med at mynder er dummere end andre hunde...den hopper jeg ikke på.

I dag har jeg introduceret clickeren for Qairo. Vi har trænet lidt SIT (måske 6-8 gentagelser)....hvilket har resulteret i at hver gang jeg kigger på Qairo så sitter han sig i håb om at få lidt af de der lækre kyllinge-strimler vi brugte til træningen :lol:

Han er da en rigtig skrabsak ham Qairo :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Start med noget ringtræning i jeres kreds så skal i nok komme godt fra start :banan: skulle i så blive bidt af at udstille kan du altid tage et kursus :5up:.Hende fra Showdogs ved jeg holder kurser af og til...hun er veninde med Sabine og vi kunne da godt finde på at tage med hvis der er et kursus til sommer ;-).

:stupid: der var jeg lige hurtig nok...jeg mener Best in show selfølgelig :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
Start med noget ringtræning i jeres kreds så skal i nok komme godt fra start :banan: skulle i så blive bidt af at udstille kan du altid tage et kursus :5up:.Hende fra Showdogs ved jeg holder kurser af og til...hun er veninde med Sabine og vi kunne da godt finde på at tage med hvis der er et kursus til sommer ;-).

 

Det er min veninde.. Vi ejer hunde sammen og tager næsten altid på udstillinger sammen.. Og i kan bare kontakte hende og selv stable et kursus på benene. I skal bare finde deltagere nok..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
:stupid: der var jeg lige hurtig nok...jeg mener Best in show selfølgelig :damn:

 

Er det hende med hjemmesiden best in show du mener ? Så får i mere ud af at gå hos Tenna fra showdogs for det er vist ikke helt oppe og kører det der best in show træning

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Er det hende med hjemmesiden best in show du mener ? Så får i mere ud af at gå hos Tenna fra showdogs for det er vist ikke helt oppe og kører det der best in show træning

Ja det var det...kender hende ikke har blot hørt om hende gennem andre.Tenna kunne bestemt komme på tale for mit vedkommende.Kender nogle Whippetejere som lige har fået Whippet nr.2 fra Tenna og de var på et sådan kursus og var vældig begejstret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...