Gæst Buddha Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Er det allerede nu muligt at gemme indlæg på en smart måde, sådan så man kan finde dem igen? Det er virkelig ofte jeg søger og søger men ikke kan finde det svar jeg véd jeg har fået på et tidspunkt - det ville være smart hvis man kunne give det en stjerne eller lignende, og så have sin egen lille private "oversigt". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Jeg kan da lige høre ADMIN om det kan lade sig gøre overhovedet:hmm: Jeg plejer at gemme linket til det pågældende indlæg i en mappe, der sjovt nok hedder H-F:mrgreen:, på computeren:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Der er desværre ikke noget der hedder favoritter eller andet i den stil, men skal se om det evt. kan blive muligt. Ellers er Dinah´s løsning måske brugbar? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Ja hvis favorit vil være besværligt, så kan jeg vel godt gemme links, men online er og bliver altid nemmere at komme til hvis nu man bruger forskellige computere Men måske er "abonner på denne tråd" egentlig lidt som en favorit? Bliver den ikke gemt for evigt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Men måske er "abonner på denne tråd" egentlig lidt som en favorit? Bliver den ikke gemt for evigt? Jo den kan du godt bruge, den gemmes evigt, eller til du selv ophæver den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Juhuu :banan: Tusind tak for hjælpen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts