Gæst Heidi N Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Hejsa Jeg er heeelt ny herinde og ville i den forbindelse vise mine hunde frem i "Vis os din øjesten" tråden.. Men jeg må ikke tilføje foto i mit indlæg? Hvorfor? Jeg synes ikke jeg kunne finde noget i reglerne om det? Fotoet jeg vil indsætte er et fra mit album herinde, så ikke en anden side udefra? På forhånd tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Velkommen til Grunden til at du ikke kan indsætte billeder endnu er fordi, man skal have skrevet fem indlæg og så kan du herefter indsætte et billede Her kan du læse lidt om tips og regler: http://www.hunde-forum.dk/diverse/1524-forum-retningslinier.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Heidi N Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Oki - den skriver nu 50 indlæg når jeg forsøger, så der er lige lidt til endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Så må du i gang med at blande dig i debatterne :banan: velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Men jeg må ikke tilføje foto i mit indlæg? Hvorfor? Du kan vedhæfte billederne direkte i tråden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts