Hop til indhold

Milo på besøg hos sine nye forældre


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Nøøøj tusind tak for billeder Janni. - og tak for en super dag. Det var bare så skønt at se ham i lejligheden, og jeg tror virkelig godt, at han kan falde til her :blink:

 

Men uuuuuhhh hvor var det hårdt da han kørte... Og kunne ikke engang overtale kennel-lowchen og kennel-lowchen-mand til at tage en lur i vores seng :megaked:;-):lol:

 

Nu glæder jeg mig bare endnu mere x 1000 :engel:

 

Imba-mand (hihihihihihi )siger også mange tak for billederne, så du får tak fra mig, og karma fra ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aww, det ser hyggeligt ud.

og Imba, din kæreste kommer fra nu af til at hedde Imba-mand. :lol:

 

Jeg ved det godt ............ :ivrig::banan::nar::klap:

 

Synes egentlig at det var ret så underholdende... Jeg foreslog ham at lave en bruger herinde med det navn, men det skulle der ikke være noget af :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var en rigtig hyggelig dag.. Altså bortset lige fra den forb...... trappe helt op til 3 sal.. og så endda 2 gange:shock: den var lige ved at tage livet af mig:megaked: Enten må I flytte ned i stuen eller også må jeg tabe mig :oops:

Hundene hyggede sig hvertfald, især i hyggede Princi sig i sandkassen.. Ikke Kasper?? :mrgreen::mrgreen:

Hundene var heeeeeelt døde da vi kørte hjem... og Jonathan snakker ikke om andet end det der guitar-hallø :mrgreen: Så nu er det sikkert plageemne nr 1 :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var en rigtig hyggelig dag.. Altså bortset lige fra den forb...... trappe helt op til 3 sal.. og så endda 2 gange:shock: den var lige ved at tage livet af mig:megaked: Enten må I flytte ned i stuen eller også må jeg tabe mig :oops:

Hundene hyggede sig hvertfald, især i hyggede Princi sig i sandkassen.. Ikke Kasper?? :mrgreen::mrgreen:

Hundene var heeeeeelt døde da vi kørte hjem... og Jonathan snakker ikke om andet end det der guitar-hallø :mrgreen: Så nu er det sikkert plageemne nr 1 :cool:

 

Ja, du må meget undskylde med den trappe altså :lol:Og du faldt ikke engang for min hemmelige plan om, at du skulle blive lige så træt som Milo, og tage en morfar i sengen i et par timer :lol::engel:

 

Imba-mand blev godt begravet i hvert fald- men SÅ kan han lære det. - og skal man være løve-far, må man simpelthen kunne klare sand i skoene (og vand på gulvet... Graves skal der i hvert fald) :cool: :blink:

 

Jeg er da glad for at høre, at Jonathan havde det sjovt med spillet- Jeg synes også at det er et super spil :oops: Tag ham endelig med en anden gang så han kan prøve det igen... Eller nogle af de mange andre sjove spil vi har :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Sikke en sød lille Imba :lun:

 

Puha, jeg tror jeg ville have købt en lille plys hund, sat den i bilen, vinket lige så pænt farvel til hele familien løwchen, og så ellers lige så stille liste afsted med lille Imba :oops:

 

(tror ikke de ville opdage noget, til efter nogle dage, hvor de opdager at plys 'imba' ikke rigtigt spiser noget)

 

Bedre held næste gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en sød lille Imba :lun:

 

Puha, jeg tror jeg ville have købt en lille plys hund, sat den i bilen, vinket lige så pænt farvel til hele familien løwchen, og så ellers lige så stille liste afsted med lille Imba :oops:

 

(tror ikke de ville opdage noget, til efter nogle dage, hvor de opdager at plys 'imba' ikke rigtigt spiser noget)

 

Bedre held næste gang :mrgreen:

 

Øh Milo :lol: Imba det er mig, men kan godt lide ideen om en plys-mig. :mrgreen: Men ideen var nu god. har faktisk en mini sort bamse, som jeg jo i forvejen kunne have farvet i Milo's farver. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Øh Milo :lol: Imba det er mig, men kan godt lide ideen om en plys-mig. :mrgreen: Men ideen var nu god. har faktisk en mini sort bamse, som jeg jo i forvejen kunne have farvet i Milo's farver. :rolleyes:

 

 

hov :mrgreen: blev helt forvirret af imbo-manden og alt det der imbo, så milo blev også til en imbo :mrgreen:

 

du må i gang med farverne ;-)

 

dejlige fotos i hvert fald - nu er der ikke så lang tid igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder - Löwchens er smukke hunde :lun:

 

Det synes Kency ihvertfald også - hun har fået sig en Löwchenkæreste :lun: hendes nye families, nabos hund. De har leget sammen flere gange og det går bare så godt med dem når de leger, siger familien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...