Hop til indhold

X-faktor


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hmm - Erika var så den der sang bedst.....

 

Jeg synes også hun var bedst her... Men jeg kan også godt se hvorfor de sender sarah videre. Hun har en spændende stemme

 

Respekt - du er skarp :5up:

 

:lol:

 

Ja lad os nu se om den holder stik her også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 325
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst maian889

Kan godt li at Sarah er videre, hun vælter en hulens masse fordomme til jorden. Der er virkelig karisma, charme og ikke mindst følelser!! Ikke så stor stemme, men spændende emne, som vi ikke har hørt før.. Er så træt af alle de pæne piger i lårkort nederdel, som synger sange de ikke engang aner hvad handler om :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, jeg synes også, at det lød høflighedsagtigt. ercan er til gengæld meget ok, sådan syngemæssigt. han er bare lidt kedelig, ikk. fuck en spændende fredag man har sig, egentlig :cool:

 

 

Vi kunne ha levet det vilde liv og festet igennem ... men fordi vi alligevel skulle være hjemme hos hundene, kunne vi lige så godt se X-faktor :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Må indrømme at jeg ikke er imponeret i år..... Jeg ejer ikke selv en ren tone, men derfor må man vel godt dømme, ik'? :genert::engel::mrgreen:

 

De der to unge knægte .... JR, er OK.

Babou... Det er jo bare Muhammed om igen og der har vi ligesom været, selvom man ikke kan fornægte at knægten synger godt. ;-)

 

Det samme med Rasmus, det er bare for sødt og jeg har lidt problemer med de der unge sangere, der ikke virker til helt at vide hvor de har sig selv :vedikke: Ellers også ved de det godt, men synger ikke særlig godt....

 

Tvillingerne kunne jeg nu godt lide, men primært pga. sangvalget...

De der Dee-et eller andet vil jeg helst slippe for at høre igen - De sagde mig intet.

 

Ercan... Synger godt, er aaaalt for kedelig for mig og har ingen "kant"

 

Og så ser man én synge Nephew, som jeg ellers synes er tilpas mærkelige, men som jeg ikke synes bære sangen hele vejen i mål... Øv, bøv

 

Den eneste jeg er helt vild med og bare gerne vil se igen og høre mere til er Patricia :klap::5up:

 

Hvor er det fedt at bruge sin fredag aften på at sidde og dømme en masse, som alle sammen er meget dygtigere end mig, til noget jeg ikke har en skid forstand på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...