Stjernetosse Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Nogle der ser det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Nope.. har ikke lyst til at sidde og krumme tæer:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jep:mrgreen: Jeg elsker at krumme tæer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Åh jeg synes også det er morsomt... Men synes ikke der har været så mange i år, som har gjort indtryk... Lad os nu høre de tre piger... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det bliver slugt råt her i huset Er gået fra at elske at krumme tæer, til at hade de tåber der kommer ind - Vil meget hellere se de dygtige nu. Har ligesom set nok tosser efterhånden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det var da okay! Videre med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det bliver slugt råt her i huset Er gået fra at elske at krumme tæer, til at hade de tåber der kommer ind - Vil meget hellere se de dygtige nu. Har ligesom set nok tosser efterhånden Ja jeg synes altså også der har været langt mellem de gode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hov, hun var god! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Ja jeg synes altså også der har været langt mellem de gode Alt for langt... Enten har vi ikke set dem, eller også er der bare ikke så mange tilbage. Synes heller ikke der er nogle jeg kan huske efter udsendelsen, som der har været de sidste år. Glæder mig bare til vi når til live shows'ne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 De gode er åbenbart gemt til denne udsendelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jeg elsker at se dem som tror de er verdensstjerner og får et wake-up call fra Blachman - I LOVE HIM :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jeg elsker at se dem som tror de er verdensstjerner og får et wake-up call fra Blachman - I LOVE HIM :slem: Ja han er befriende ærlig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jeg har (desværre nogle gange) den last, at jeg bliver så pinlig berørt på andres vegne.. Så sådan nogle tæer-krummende programmer kan jeg simpelthen ikke se:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Åh, min gud - Jeanette.... du må under ingen omstændigheder skifte kanal lige nu! :mrgreen::klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hahaha :klap: - SÅ skidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hvor kan man købe den der bluse??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 HEEEEELT ærligt, har folk ingen selvrespekt og hvor er forældrene og andre mennesker i deres liv, som har den sure tjans at fortælle deres yngel at de ikke ejer en tone i livet???? Det er da skræmmende ringe.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Åh, min gud - Jeanette.... du må under ingen omstændigheder skifte kanal lige nu!:mrgreen::klap::klap::klap: Bare rolig, jeg bliver på 3+ og ser TopGear:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 HEEEEELT ærligt, har folk ingen selvrespekt og hvor er forældrene og andre mennesker i deres liv, som har den sure tjans at fortælle deres yngel at de ikke ejer en tone i livet???? Det er da skræmmende ringe.... Nogen gange er det så tilsyneladende yngelen, der gerne vil gøre mor glad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jeg fatter så heller ikke, at folk ikke ser kan høre at de ikke kan synge specielt godt.. Jeg mener.. Hvis man har hørt nogle, der bare kan synge lidt godt og så hører sig selv, må man da kunne høre det.. Eller hvad?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Ja han er befriende ærlig :5up: Og af og til en smule abstrakt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Og af og til en smule abstrakt? Haha - ja det er vist en passende betegnelse - og ind imellem også en liiiille smule selvfed Men hans ærlighed er super, for der er dæleme mange der ingen selvindsigt har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Elsker Blachmann :banan::klap::hjerte: Havde nogle undervisere på kunstskolen der var lige så gakket som ham :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 ditto til blachman-elskeriet. han er jo min ultimative erotiske drøm :hjerte: (ja, ok, sorry til de sarte, jeg har drukket rødvin) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 ved ikke om det kon er mig som har bit merke i det men er det ikke let som om at det er dem som gør mest ud af sig selv som har minst at byde på rent musikalsk.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts