Hop til indhold

X-faktor


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Må indrømme at jeg ikke er imponeret i år..... Jeg ejer ikke selv en ren tone, men derfor må man vel godt dømme, ik'? :genert::engel::mrgreen:

 

De der to unge knægte .... JR, er OK.

Babou... Det er jo bare Muhammed om igen og der har vi ligesom været, selvom man ikke kan fornægte at knægten synger godt. ;-)

 

Det samme med Rasmus, det er bare for sødt og jeg har lidt problemer med de der unge sangere, der ikke virker til helt at vide hvor de har sig selv :vedikke: Ellers også ved de det godt, men synger ikke særlig godt....

 

Tvillingerne kunne jeg nu godt lide, men primært pga. sangvalget...

De der Dee-et eller andet vil jeg helst slippe for at høre igen - De sagde mig intet.

 

Ercan... Synger godt, er aaaalt for kedelig for mig og har ingen "kant"

 

Og så ser man én synge Nephew, som jeg ellers synes er tilpas mærkelige, men som jeg ikke synes bære sangen hele vejen i mål... Øv, bøv

 

Den eneste jeg er helt vild med og bare gerne vil se igen og høre mere til er Patricia :klap::5up:

 

Hvor er det fedt at bruge sin fredag aften på at sidde og dømme en masse, som alle sammen er meget dygtigere end mig, til noget jeg ikke har en skid forstand på :mrgreen:

 

Er det ikke præcis det, som X-faktor går ud på?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 325
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Synes generelt at de var meget bedre sidste år, Thomas var klart min favorit dengang, så det var godt lige at se lidt til ham igen :hjerte:

 

Har ikke rigtig nogen favorit i år -endnu i hvert fald.. Nogle af de bedre er Patricia, Babou og Anne-Louise, selvom det dog var elendigt sangvalg til sidstnævnte...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Er det ikke præcis det, som X-faktor går ud på?

 

Jojo - Og nu sidder jeg igen og kloger mig og har en lille fest ud af det.

 

Tænk sig, hvor skønt er det at kunne sidde og dømme, uden at blive holdt ansvarlig for noget som helst - Me Like :engel:

 

Sara ligner Draco Malfoy ;D

 

Men hun klarede det bedre end jeg har hørt hende klare det før.

 

Jaaaa..... Altså, forstår ikke helt det der med at lesbiske ofte gerne vil ligne mænd/drenge.

Hvorfor i alverden vælger andre lesbiske en der ligner en mand, gestikulere som en mand og tildels opføre sig som en mand :vedikke:

Det forstår jeg altså ikke....

 

Det skal ikke misforstås, som om jeg har det mindste imod lesbiske - Tværtimod.

 

Men synes hun gjorde det godt i aften :5up:

 

Helt enig omkring Sarah - hun var sej

 

Til gengæld kan jeg godt styre min begejstring for Blachman i aften:???:

 

Han har ikke noget filter mellem tanker og mund - Og jeg synes han er fantastisk underholdende, selvom jeg synes han er lever i et helt andet univers end alle os andre :mrgreen:

Han er fuldstændig flyvsk og taler virkelig i tåger..... Så underholdningsværdien ville være helt fantastisk, hvis det ikke var fordi det var mennesker han talte så ubehageligt til.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Han har ikke noget filter mellem tanker og mund - Og jeg synes han er fantastisk underholdende, selvom jeg synes han er lever i et helt andet univers end alle os andre :mrgreen:

Han er fuldstændig flyvsk og taler virkelig i tåger..... Så underholdningsværdien ville være helt fantastisk, hvis det ikke var fordi det var mennesker han talte så ubehageligt til.[/QUOTE]

 

helt enig - og det er lige præcis problemet :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jojo - Og nu sidder jeg igen og kloger mig og har en lille fest ud af det.

 

Tænk sig, hvor skønt er det at kunne sidde og dømme, uden at blive holdt ansvarlig for noget som helst - Me Like :engel:

 

 

 

Jaaaa..... Altså, forstår ikke helt det der med at lesbiske ofte gerne vil ligne mænd/drenge.

Hvorfor i alverden vælger andre lesbiske en der ligner en mand, gestikulere som en mand og tildels opføre sig som en mand :vedikke:

Det forstår jeg altså ikke....

 

Det skal ikke misforstås, som om jeg har det mindste imod lesbiske - Tværtimod.

 

Men synes hun gjorde det godt i aften :5up:

 

 

 

Han har ikke noget filter mellem tanker og mund - Og jeg synes han er fantastisk underholdende, selvom jeg synes han er lever i et helt andet univers end alle os andre :mrgreen:

Han er fuldstændig flyvsk og taler virkelig i tåger..... Så underholdningsværdien ville være helt fantastisk, hvis det ikke var fordi det var mennesker han talte så ubehageligt til.

 

Det er jo bare sådan de nu er.... lesbisk eller ej - syntes der er langt flere 'mandige ikke lesbiske' kvinder end lesbiske kvinder. Har virkelig ikke set en sammenhæng der :vedikke:

 

De lesbiske jeg kender er alle feminine at se på og de opfører sig også som kvinder, så ved ikke om du har været 'uheldig', for jeg kender altså en del :???:

 

Mht Blachman, så syntes jeg det er dybt kritisabelt, at han er så klam i sin mund overfor en 15 årig pige, der har ben nok i næsen til, at stå frem - da han begyndte at snakke om kønsskifteoperationer og at hun manglede en tissemand, der mistede jeg godt nok en del for ham :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

:

 

Mht Blachman, så syntes jeg det er dybt kritisabelt, at han er så klam i sin mund overfor en 15 årig pige, der har ben nok i næsen til, at stå frem - da han begyndte at snakke om kønsskifteoperationer og at hun manglede en tissemand, der mistede jeg godt nok en del for ham :badr:

 

Jeg er helt enig - han gik langt over stregen. Hun tog det flot - med stil og klasse, så det var ham, der pludselig hang i luften som den lumre og klamme

Jeg håber, han hoster op med en undskyldning

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

 

helt enig - og det er lige præcis problemet :???:

 

Det er jo det.... Lidt ironisk, når det nu er ham der har været efter forældre, der lader deres børn stille op, når de ikke kan synge og dermed ydmyger sig selv.

Nu bidrager han jo selv til ydmygelsen overfor dem han selv har været med til at sende videre og dømt "værdige" :vedikke:

 

Selvom Pernille tabte hovedet lidt - Så er det sgu' fint hun banker i bordet.

De mennesker skal nok møde rigeligt med modgang i deres fremtidige karriere - De behøver ikke blive udsat for det på en nedlandende måde for åben skærm.

 

Det er jo bare sådan de nu er.... lesbisk eller ej - syntes der er langt flere 'mandige ikke lesbiske' kvinder end lesbiske kvinder. Har virkelig ikke set en sammenhæng der :vedikke:

 

Det synes jeg bestemt heller ikke der er noget galt i - Mange klæder det også rigtig, rigtig godt!!

 

De lesbiske jeg kender er alle feminine at se på og de opfører sig også som kvinder, så ved ikke om du har været 'uheldig', for jeg kender altså en del :???:

 

Hehe - Synes nu ikke jeg har været uheldig, for det har været fantastiske kvinder alle sammen!! Og med en sindssygt god humor og en god postion selvironi :5up:

 

Men flere af de lesbiske jeg kender er fundet sammen med en der er modsat dem selv - Altså meget feminin, med en der er mere maskulin i sit udtryk og stil.

Det er jo slet ikke sikkert, det på nogen måde er repræsentativt, men kan have langt mere med omgangskreds og personlighed på netop dem jeg kender, at gøre.

 

Det er jo også et sidespor i debatten, og jeg mener det på ingen måde negativt eller dømmende, det var bare en tanke der slog mig :oops:

 

Mht Blachman, så syntes jeg det er dybt kritisabelt, at han er så klam i sin mund overfor en 15 årig pige, der har ben nok i næsen til, at stå frem - da han begyndte at snakke om kønsskifteoperationer og at hun manglede en tissemand, der mistede jeg godt nok en del for ham :badr:

 

Ja... Jeg tabte også lige tråden der :damn:

Hvad fanden gik det ud på?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Miss_menelli
ja da:slem:

 

AnnLouise:banan:

 

Helt klart - De to unge kan på ingen måde måle sig med det Annlouise har vist i aften.

 

Var meget spændt på at hun skulle synge Sia's breathe me, fordi det er en af de absolut smukkeste sange nogensinde og jeg absolut elsker den - Men hold da kæft hun gjorde det godt!!

 

Og hun sang bedre end Fallulah :shock:

Imponerende!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...