Hop til indhold

Magic Poop Collector X)


Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

"are YOU tired of taking your dog for a walk?" allerede der tror jeg de skulle reklamere for noget andet :S

 

 

Øhm, den der kinesiske, det er en joke ikke?? Det er ikke en virkelig reklame??

Det er bare for sjov, for folk med sort humor??

 

Og i øvrigt fedt gig at være kameramand, og gå rundt hele dagen og vente på at hundene skider :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

"are YOU tired of taking your dog for a walk?" allerede der tror jeg de skulle reklamere for noget andet :S

 

 

Øhm, den der kinesiske, det er en joke ikke?? Det er ikke en virkelig reklame??

Det er bare for sjov, for folk med sort humor??

 

Og i øvrigt fedt gig at være kameramand, og gå rundt hele dagen og vente på at hundene skider :roll:

 

Ja altså det var også min tanke, at det måtte være en joke... Men i så fald er den ret godt lavet, for den side som de henviser til i slutningen af den amerikanske film findes, det var gennem den jeg fandt den japanske/kinesisk :mrgreen: Og det ser ud som om siden findes på flere sprog, såå :rolleyes:

Men håber på en måde at det er for sjov :stupid:

 

pootrap.com !!!!!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja altså det var også min tanke, at det måtte være en joke... Men i så fald er den ret godt lavet, for den side som de henviser til i slutningen af den amerikanske film findes, det var gennem den jeg fandt den japanske/kinesisk :mrgreen: Og det ser ud som om siden findes på flere sprog, såå :rolleyes:

Men håber på en måde at det er for sjov :stupid:

 

pootrap.com !!!!!!!!!!

 

 

Jamen, altså, hvem har nogensinde solgt noget som helst i den monotone stemmeføring? Hvor er det bizart..

 

eneste tidspunkt jeg kunne forestille at overveje at bruge sådan en, var hvis hunden havde så voldsom diarre, at det bare løb ud.. og så ville jeg nok konsultere en dyrlæge i stedet..

 

Til WDS forsøgte en fyr også at sælge en pose, med en opsamler af to stykker pap i. Jeg forsøgte at forklare ham at det var dyrt, upraktisk, fyldte for meget, og hans argument var "men du slipper jo for at få lort på hænderne".. jeg har aldrig fået lort på hænderne når jeg samlede op? Aner ikke hvordan han gør!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, altså, hvem har nogensinde solgt noget som helst i den monotone stemmeføring? Hvor er det bizart..

 

eneste tidspunkt jeg kunne forestille at overveje at bruge sådan en, var hvis hunden havde så voldsom diarre, at det bare løb ud.. og så ville jeg nok konsultere en dyrlæge i stedet..

 

Til WDS forsøgte en fyr også at sælge en pose, med en opsamler af to stykker pap i. Jeg forsøgte at forklare ham at det var dyrt, upraktisk, fyldte for meget, og hans argument var "men du slipper jo for at få lort på hænderne".. jeg har aldrig fået lort på hænderne når jeg samlede op? Aner ikke hvordan han gør!

 

Ha ha nej, jeg synes heller ikke det ser specielt nemt ud når de viser det, faktisk synes jeg det ligner at det er nemmere at komme i berøring med det med pootrap :mrgreen:

Men de nævner jo også det kan være pinligt hvis man løber tør for servietter, så måske har de bare ikke tradition for at bruge poser i japan X)

Men tjek lige siden pootrap.com der er 3 forskellige film, alle lige syge!

 

Hvis det virkelig er en joke så gad jeg godt møde den person som har fået sat det hele op synes det er genialt :klap: (ikke genialt som hundeudstyr altså, men som joke!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...