Gæst spitZ Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 fuck man! Min hund ville nægte at bevæge sig en eneste meter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 "...and your pets will love it too" ... I think not!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 "...and your pets will love it too" ... I think not!! Jo jow! Den er jo magisk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Jo jow! Den er jo magisk! Nå ja - my bad. Det havde jeg da lige glemt...:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Hahahahah, den her er endnu bedre!! SKAL ses:klap::klap: POOTRAP-Never cleaning up dog poop by hand or Pooper-Scoopers. The best way to clean up dog poop by no hand and the best substitute of Pooper Scooper. PooTrap is the best pet product and pet supply of cleaning up dog poop. the PooTrap of official sit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Bedst som man troede det ikke blev værre. Elsker i øvrigt at man kan spænde en McD pose på hundens røv.. det er da alternativt genbrug! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 "are YOU tired of taking your dog for a walk?" allerede der tror jeg de skulle reklamere for noget andet Øhm, den der kinesiske, det er en joke ikke?? Det er ikke en virkelig reklame?? Det er bare for sjov, for folk med sort humor?? Og i øvrigt fedt gig at være kameramand, og gå rundt hele dagen og vente på at hundene skider Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 "are YOU tired of taking your dog for a walk?" allerede der tror jeg de skulle reklamere for noget andet Øhm, den der kinesiske, det er en joke ikke?? Det er ikke en virkelig reklame?? Det er bare for sjov, for folk med sort humor?? Og i øvrigt fedt gig at være kameramand, og gå rundt hele dagen og vente på at hundene skider Ja altså det var også min tanke, at det måtte være en joke... Men i så fald er den ret godt lavet, for den side som de henviser til i slutningen af den amerikanske film findes, det var gennem den jeg fandt den japanske/kinesisk Og det ser ud som om siden findes på flere sprog, såå Men håber på en måde at det er for sjov :stupid: pootrap.com !!!!!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Ja altså det var også min tanke, at det måtte være en joke... Men i så fald er den ret godt lavet, for den side som de henviser til i slutningen af den amerikanske film findes, det var gennem den jeg fandt den japanske/kinesisk Og det ser ud som om siden findes på flere sprog, såå Men håber på en måde at det er for sjov :stupid: pootrap.com !!!!!!!!!! Jamen, altså, hvem har nogensinde solgt noget som helst i den monotone stemmeføring? Hvor er det bizart.. eneste tidspunkt jeg kunne forestille at overveje at bruge sådan en, var hvis hunden havde så voldsom diarre, at det bare løb ud.. og så ville jeg nok konsultere en dyrlæge i stedet.. Til WDS forsøgte en fyr også at sælge en pose, med en opsamler af to stykker pap i. Jeg forsøgte at forklare ham at det var dyrt, upraktisk, fyldte for meget, og hans argument var "men du slipper jo for at få lort på hænderne".. jeg har aldrig fået lort på hænderne når jeg samlede op? Aner ikke hvordan han gør! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jamen, altså, hvem har nogensinde solgt noget som helst i den monotone stemmeføring? Hvor er det bizart.. eneste tidspunkt jeg kunne forestille at overveje at bruge sådan en, var hvis hunden havde så voldsom diarre, at det bare løb ud.. og så ville jeg nok konsultere en dyrlæge i stedet.. Til WDS forsøgte en fyr også at sælge en pose, med en opsamler af to stykker pap i. Jeg forsøgte at forklare ham at det var dyrt, upraktisk, fyldte for meget, og hans argument var "men du slipper jo for at få lort på hænderne".. jeg har aldrig fået lort på hænderne når jeg samlede op? Aner ikke hvordan han gør! Ha ha nej, jeg synes heller ikke det ser specielt nemt ud når de viser det, faktisk synes jeg det ligner at det er nemmere at komme i berøring med det med pootrap Men de nævner jo også det kan være pinligt hvis man løber tør for servietter, så måske har de bare ikke tradition for at bruge poser i japan X) Men tjek lige siden pootrap.com der er 3 forskellige film, alle lige syge! Hvis det virkelig er en joke så gad jeg godt møde den person som har fået sat det hele op synes det er genialt :klap: (ikke genialt som hundeudstyr altså, men som joke!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts