Gæst spitZ Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Nogen der har set hans programmer? Har lige set ham slagte et dyr, tage leveren ud for at tilberede den, ligge den tilbage i det døde dyr, for derefter at forsvare og æden den foran den flok ulve han "lever" med, så de kan se han er boss Hans programmer køre på svt2, der er et igang lige nu... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Ja har set ham på Animal Planet, også dengang han skulle finde en trunte der gad at være hans viv... Magter ikke at se på ham, der er bare et eller andet top nederen ved ham:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Shaun Ellis ain't got shit on Chuck Norris... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Ja har set ham på Animal Planet, også dengang han skulle finde en trunte der gad at være hans viv... Magter ikke at se på ham, der er bare et eller andet top nederen ved ham:vedikke: Haha, det har jeg så ikke set men det er ikke længe siden jeg så en dame som vist var hans kone være ved at få bidt halsen over, fordi hun skulle accepteres af flokken (det blev hun så ikke ), så det kan være det lykkedes ham at finde en Hun var vist ikke med i dag, så hun er muligvis blevet ædt siden... Har stadig ikke fanget hvad formålet er med det hele, selvom jeg vel har zappet forbi 3-4 af programmerne:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Hahahahaaha.... Tror du skal have fat i Lillefod! Han er inkarneret fan og mener indbegrebet af søndagshygge er at se galningen på DVD :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Ja har set ham på Animal Planet, også dengang han skulle finde en trunte der gad at være hans viv... Magter ikke at se på ham, der er bare et eller andet top nederen ved ham:vedikke: Jeg kan simpelthen heller ikke holde ud at se på ham Han dukker engang imellem op i diverse programmer herovre, gerne i selskab med et par ulveunger eller 4... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fhk2507 Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Jeg har set alle afsnit af den serie, syndes nu den er ok, specielt når man tænker på, at vi tit sammenligner vores tam hunde, med ulve. Her tænker jeg på hundesprog, serien viser meget godt, hvordan livet i en ulveflok er.. så kan man syndes det er ulækkert, når han tager leveren ud og tilbereder den, hvor efter han ligger den ind i "byttedyret" igen, det gør han da han skal vise sig som flok fører og være øverst i hierarkiet, hvilket holder, til han har været på en rejse og kommer tilbage, så er han pludselig nederst i hierarkiet. Ja der er også en kvinde med, som skal lære at begå sig i ulveflokken, hilse ritualer mm. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 Hahahahaaha.... Tror du skal have fat i Lillefod! Han er inkarneret fan og mener indbegrebet af søndagshygge er at se galningen på DVD :mrgreen: Hvordan kan man ikke være fan af en mand der kan styre en hel flok farlige ulve med en kogt lever Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts