noerby Skrevet Januar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Ja her kommer lige mega billedespam, min glade lab dreng har hygget sig på stranden i dag, og efter han har fået sin foam bold, så kan jeg sidde og nyde synet af ham, mens han leger. Han elsker den bold og kan lege med den selv i laaaaaang tid:lun: Kast så den bold NU Be om bolden, please.... Så bliver man kold efter sådan en strandtur og af at vinterbade, så op til bilen og få dækken på og ud i det grønne. Det var han ganske tilfreds med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Glemte lige et, der kom en mand forbi i kajak, og Cooper synes han var meget spændende og ville meget gerne svømme ud og hilse på meeeeen det synes jeg ikke var en god ide :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 For dælan han er lækker:lun::lun: Hehe Luna så også en mand i kajak i sommers, da vi var nede og svømme på stranden.. MEGET interessant, især da han så rullede rundt:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Ha ha det er åbenbart meget interessant med sådan en mand, der er ude i vandet Cooper har nu fået watertail, øv altså, synes ellers jeg skyndte mig at tøre halen og få dækken på bagefter. Han har fået smertestillende og forsøger nu at sove, stakkels hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Ha ha det er åbenbart meget interessant med sådan en mand, der er ude i vandet Cooper har nu fået watertail, øv altså, synes ellers jeg skyndte mig at tøre halen og få dækken på bagefter. Han har fået smertestillende og forsøger nu at sove, stakkels hund Øvs stakkes pusling:cry: Ja vandet har nok været for koldt endnu.. Kan du evt lægge dækkenet over hans bagpart? Bare så det varmer lidt.. Ved ikke om det virker.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Øvs stakkes pusling:cry: Ja vandet har nok været for koldt endnu.. Kan du evt lægge dækkenet over hans bagpart? Bare så det varmer lidt.. Ved ikke om det virker.. Det er stadig lidt fugtigt, så jeg venter lige til det er helt tørt, og så er der tændt op i brændeovnen, så han kan blive varmet igennem. Det er bare så synd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Det er stadig lidt fugtigt, så jeg venter lige til det er helt tørt, og så er der tændt op i brændeovnen, så han kan blive varmet igennem. Det er bare så synd Ævs.. Ja det er sgu så.. Luna har også haft det et par gange.. Heldigvis mange år siden nu.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Ævs.. Ja det er sgu så.. Luna har også haft det et par gange.. Heldigvis mange år siden nu.. hvor ser han kær ud, på billede 4 han ligner en der ikke helt forstår hvad han laver ude i vandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 hvor ser han kær ud, på billede 4 han ligner en der ikke helt forstår hvad han laver ude i vandet He he, det var fordi hans bold flød væk fra ham hver gang han "smed" den i vandet og det fattede han ikke, og han kunne jo ikke stå inde på stranden, man skal stå ude i vandet, basta :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Super gode billeder, og en lækker lab! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts