Hop til indhold

Cooper på stranden


noerby
 Share

Recommended Posts

Ja her kommer lige mega billedespam, min glade lab dreng har hygget sig på stranden i dag, og efter han har fået sin foam bold, så kan jeg sidde og nyde synet af ham, mens han leger. Han elsker den bold og kan lege med den selv i laaaaaang tid:lun:

 

CSC_0270.jpg

Kast så den bold NU

CSC_0287.jpg

CSC_0286.jpg

CSC_0283.jpg

CSC_0281.jpg

CSC_0280.jpg

CSC_0289.jpg

CSC_0288.jpg

CSC_0291.jpg

CSC_0277.jpg

Be om bolden, please....

CSC_0275.jpg

 

Så bliver man kold efter sådan en strandtur og af at vinterbade, så op til bilen og få dækken på og ud i det grønne. Det var han ganske tilfreds med

CSC_0268.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha det er åbenbart meget interessant med sådan en mand, der er ude i vandet :-D

 

Cooper har nu fået watertail, øv altså, synes ellers jeg skyndte mig at tøre halen og få dækken på bagefter. Han har fået smertestillende og forsøger nu at sove, stakkels hund :cry:

 

Øvs stakkes pusling:cry: Ja vandet har nok været for koldt endnu.. Kan du evt lægge dækkenet over hans bagpart? Bare så det varmer lidt.. Ved ikke om det virker..

Link til indlæg
Del på andre sites

Øvs stakkes pusling:cry: Ja vandet har nok været for koldt endnu.. Kan du evt lægge dækkenet over hans bagpart? Bare så det varmer lidt.. Ved ikke om det virker..

 

Det er stadig lidt fugtigt, så jeg venter lige til det er helt tørt, og så er der tændt op i brændeovnen, så han kan blive varmet igennem. Det er bare så synd

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Ævs.. Ja det er sgu så.. Luna har også haft det et par gange.. Heldigvis mange år siden nu..

 

hvor ser han kær ud, på billede 4 :lun:

han ligner en der ikke helt forstår hvad han laver ude i vandet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor ser han kær ud, på billede 4 :lun:

han ligner en der ikke helt forstår hvad han laver ude i vandet :mrgreen:

 

He he, det var fordi hans bold flød væk fra ham hver gang han "smed" den i vandet og det fattede han ikke, og han kunne jo ikke stå inde på stranden, man skal stå ude i vandet, basta :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...