Umulia Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michelle w Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Hvad skal videoen fortælle? At kennelklubber er dårlige? At opdrættere der sælger deres hunde på facebook = opdrættere der mishandler deres hunde til udstillinger? At man skal avle så mange hvalpe som muligt for at kunne være med i en kennelklub? hjælp mig en eller anden:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Åh alle disse fordomme, hvordan kommer man dem dog til livs.:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Åh alle disse fordomme, hvordan kommer man dem dog til livs.:damn: Ved at undlade hele tiden at bekræfte dem... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Ved at undlade hele tiden at bekræfte dem... Jamen, så gør jeg åbenbart hvad jeg kan men jeg tror nu også en lidt mere positiv holdning fra mennesker der ikke selv opdrætter ville kunne hjælpe meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Altså jeg syntes den er god Umulia:mrgreen: Men kan bedre lide den med Dyreklinikken:klap: sad og tænkte på en del herinde, mens jeg klukkede af fryd:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Altså jeg syntes den er god Umulia:mrgreen: Men kan bedre lide den med Dyreklinikken:klap: sad og tænkte på en del herinde, mens jeg klukkede af fryd:oops: Link? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Link? [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts