Gæst Saphiira Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 Charlie har det vist fint... Først så han sådan her ud: og nu er han sådan her: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Charlie har det vist fint...Først så han sådan her ud: og nu er han sådan her: [media] [/media] Dejligt med sådan en god update!! :klap: Har tænkt på hvordan det mon gik med ham. Meeen... Var det ikke noget med at han brækkede benet fordi han faldt ned fra sofaen..? :hmm: Jeg ville nok være ret forsigtig med at lade ham lege så vildt i sofaen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Åh hvor er det godt, han kan bevæge sig sådan! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Dejligt med sådan en god update!! :klap: Har tænkt på hvordan det mon gik med ham. Meeen... Var det ikke noget med at han brækkede benet fordi han faldt ned fra sofaen..? :hmm: Jeg ville nok være ret forsigtig med at lade ham lege så vildt i sofaen... Jo . Det bare rigtig svært at holde ham fra sofaen. Normalt plejer jeg tage ham op og ned... Men nogle gange når jeg det ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jo . Det bare rigtig svært at holde ham fra sofaen. Normalt plejer jeg tage ham op og ned... Men nogle gange når jeg det ikke Mon ikke han bare er faldet rigtig uheldigt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Jo . Det bare rigtig svært at holde ham fra sofaen. Normalt plejer jeg tage ham op og ned... Men nogle gange når jeg det ikke Så ville jeg lade være med at have ham i sofaen overhovedet... Tænk hvis det skete igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 :klap::klap:. Han er altså en smuk en :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Han har nu altid været smuk, ham Charlie..med eller uden gips på.:klap: Men uha...håber ikke det sker igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Mon ikke han bare er faldet rigtig uheldigt:-) Jo han landede ret underligt dengang.. Så ville jeg lade være med at have ham i sofaen overhovedet... Tænk hvis det skete igen Kan man godt lære ham det nu? selvom han har fået lov til det hele tiden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Sikke en energi ! Man må sige, at han er fit for fight igen, den bette mand :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2011 Han har da virkelig fået førligheden tilbage 100%, dejligt at han er kommet fuldstændig over det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Saphiira Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Vi har bare været meget heldige.... Og han har altid holdt holdet højt oppe.. utroligt, hvad sådan en lille hund kan klare... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Dejligt at se han igen er i fuld firspring :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Charlie har det vist fint...Først så han sådan her ud: og nu er han sådan her: [media] [/media] Det skismer da ikke underligt han har haft et brækket ben, med den fart Elsker hyper hund, det er vildt nuttet ( når det ikke er min egen :blink: ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts