Dinah Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 På vores nye forsikringspapirer (sygeforsikring) står der: Der ydes ikke erstatning for dyrlægeudgifter, der kan relateres til ørelidelser Vil det sige: ørebetændelse, bid i øret og alt med øret? Tænker bare, at selvom hun er døv, så får hun da hverken mere eller mindre ørebetændelse end hørende hunde. Det er da lidt unfair, synes jeg:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Det er desværre vist sådan forsikringsselskaber opererer. De skulle jo nødig komme tilat udbetale til noget hvis de kan slippe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 På vores nye forsikringspapirer (sygeforsikring) står der: Der ydes ikke erstatning for dyrlægeudgifter, der kan relateres til ørelidelser Vil det sige: ørebetændelse, bid i øret og alt med øret? Tænker bare, at selvom hun er døv, så får hun da hverken mere eller mindre ørebetændelse end hørende hunde. Det er da lidt unfair, synes jeg:hmm: Det vil jeg tro - og jeg synes også det er unfair - men forsikringsselskaber forstår jo at dække sig ind.. Men jeg synes da du skulle spørge dem? Evt. fulgt af dyrlægens udtalelsom om hvorvidt døvhed kan afstedkomme flere øresygdomme end hos hørende hunde - som infektioner osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Er ret sikker på Rosita ikke er mere udsat for ørelidelser end andre hunde, men det er typisk forsikrings-betingelser - havde en der fik amputeret et bagben, den ville de ikke dække benskader på, men gerne ryg-problemer (som han fik, pga manglende bagben). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 Det vil jeg tro - og jeg synes også det er unfair - men forsikringsselskaber forstår jo at dække sig ind.. Men jeg synes da du skulle spørge dem? Evt. fulgt af dyrlægens udtalelsom om hvorvidt døvhed kan afstedkomme flere øresygdomme end hos hørende hunde - som infektioner osv. Prøv da dette - det kan jo ikke skade... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2011 ja, jeg vil lige prøve at ringe:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts