Hop til indhold

Njord bortgives


Gæst MorTilKatja
 Share

Recommended Posts

Gæst MorTilKatja

Tingene stod åbenbart værre til herhjemme end jeg troede, det er ikke forholdet men noget andet, hvis man er intereseret kan man få grunden over PB

 

JEG GIDER IKKE NOGET RÆKKEN NED

 

Njord er fra d. 7. oktober 2010, er chippet og har fået den 1. vaccine, han mangler nr. 2 som skal gives i starten af februar. han er ikke kastreret, men strinter ikke, om han kommer til det er uvis, hans far var ikke en strinter

 

Jeg fik at vide han var en dansk/svensk, men syntes det ligner der er noget jack russel i også.. Mor hedder Fie, far hedder Plet

 

Er generelt en glad hund, der er vandt til børn og dyr i bur (tamrotter, som han prøver på at lege med)..

 

Han plejer at bliver fodret ved at foderet enten kommer i en bold, eller bliver spredt ud over gulvet, ellers har han det med at spise som katte gør (lidt af gangen), dyrlægen råede også til at skrotte madskålen :)

 

Han er ikke renlig, og han er ikke helt vandt til at være alene hjemme endnu..

 

Han har nogle gåtur problemer, da jeg har været syg og han derfor er kommet i haven (med mig, da det er en fælles have). Han er vant til både sele og halsbånd

 

Der medfølger ALT, inkl. hundebur hvis det ønskes (Labradorstørrelse og jeg syntes det er tungt)..

 

Jeg skal af med ham hurtigst muligt, da jeg hurtigst muligt skal ha fundet mig en lejlighed og ikke kan tillade mig at vente på en 1-2 værelses med tilladelse til hund..

 

Han kan hentes i Fredericia..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tingene stod åbenbart værre til herhjemme end jeg troede, det er ikke forholdet men noget andet, hvis man er intereseret kan man få grunden over PB

 

JEG GIDER IKKE NOGET RÆKKEN NED

 

Njord er fra d. 7. oktober 2010, er chippet og har fået den 1. vaccine, han mangler nr. 2 som skal gives i starten af februar. han er ikke kastreret, men strinter ikke, om han kommer til det er uvis, hans far var ikke en strinter

 

Jeg fik at vide han var en dansk/svensk, men syntes det ligner der er noget jack russel i også.. Mor hedder Fie, far hedder Plet

 

Er generelt en glad hund, der er vandt til børn og dyr i bur (tamrotter, som han prøver på at lege med)..

 

Han plejer at bliver fodret ved at foderet enten kommer i en bold, eller bliver spredt ud over gulvet, ellers har han det med at spise som katte gør (lidt af gangen), dyrlægen råede også til at skrotte madskålen :)

 

Han er ikke renlig, og han er ikke helt vandt til at være alene hjemme endnu..

 

Han har nogle gåtur problemer, da jeg har været syg og han derfor er kommet i haven (med mig, da det er en fælles have). Han er vant til både sele og halsbånd

 

Der medfølger ALT, inkl. hundebur hvis det ønskes (Labradorstørrelse og jeg syntes det er tungt)..

 

Jeg skal af med ham hurtigst muligt, da jeg hurtigst muligt skal ha fundet mig en lejlighed og ikke kan tillade mig at vente på en 1-2 værelses med tilladelse til hund..

 

Han kan hentes i Fredericia..

 

Det gør mig ondt at du må finde ham et nyt hjem:ae::ae:

 

Håber at du finder ham et dejligt hjem hurtigst muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Åhh det er jeg ked af at høre...:cry:.. men held og lykke med at finde et nyt hjem..:ae:

 

Som Petrine også skriver, så synes jeg at du skal tage en pris for ham - det behøver ikke at være meget, men det ville bare være synd hvis han havner i de forkerte hænder..:cry:

 

Du kan evt. oprette en annocne også på gipote.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

har en kollega som savner at have hund, men som leder efter den rette...hun er en sød kvinde i 30erne, med børn og mand...sikkert lige noget for en lille vildbasse...

 

Kan godt spørge hende hvis det er...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
åh hvor ærgeligt, har det noget med svampen i jeres hus at gøre? :cry: Håber du finder et dejligt hjem til ham.

 

Nej det har det ikke.. Njord har slet ikke været derinde efter jeg begyndte at lugte det, der har han sovet i stuen med mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
har en kollega som savner at have hund, men som leder efter den rette...hun er en sød kvinde i 30erne, med børn og mand...sikkert lige noget for en lille vildbasse...

 

Kan godt spørge hende hvis det er...:-D

 

Det må du MEGET gerne gøre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...