Umulia Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Nogen der abonnerer på ovenstående magasin? Det nyeste nummer er nemlig en ren skatkiste af ny forskning om hunde - men til 15$ pr. artikel, kan man hurtigt blive fattig af at blive rig på viden Lederen er skrevet af dyrlæge og adfærdsforsker Karen L. Overall. Titlen er: How animal signals inform us about behavior Andre artikler: Agreement among experts in ratings of emotion in dogs The response of dogs to attentional focus of human beings: A comparison between guide dog candidates and other dogs Effects of gender on performance in human–dog dyads in an agility parcours Timing of reinforcement during dog training Problem solving in working detection dogs: what can the cognitive tests tell us? Breed and age differences in a problem solving task Testing for human directed aggression in dogs Dog aggression: canine behavior and factors contributing to aggression toward humans Flight, foe, fight! aggressive interactions between dogs “Do i know you?” does partner familiarity influence social interactions among dogs in a park setting? Is there a correlation between conservation genetic status and health in dog breeds? Link: Elsevier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg har ikke noget abn., men jeg har rent faktisk overvejet at få det i evigheder, så måske er tiden inde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg har ikke noget abn., men jeg har rent faktisk overvejet at få det i evigheder, så måske er tiden inde :blink: Jeg har også kigget på det lææænge! Men det er lidt halvdyrt. På den anden side, så skipper jeg Hund og Træning så snart mit abonnement udløber - får det ikke læst nok. Så måske er der råd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg har også kigget på det lææænge! Men det er lidt halvdyrt. På den anden side, så skipper jeg Hund og Træning så snart mit abonnement udløber - får det ikke læst nok. Så måske er der råd? Jeg får heller ikke læst HT efter det er blevet online, så ja, måske var det løsningen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Lederen og så dem her: Agreement among experts in ratings of emotion in dogs The response of dogs to attentional focus of human beings: A comparison between guide dog candidates and other dogs Effects of gender on performance in human–dog dyads in an agility parcours Timing of reinforcement during dog training Problem solving in working detection dogs: what can the cognitive tests tell us? Breed and age differences in a problem solving task .. vil jeg altså gerne læse. Koster det virkelig 15 dollars pr. artikel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg ville gerne læse alle de nedenstående, og så er $15 pr. stk. altså mange penge... The response of dogs to attentional focus of human beings: A comparison between guide dog candidates and other dogs Timing of reinforcement during dog training Problem solving in working detection dogs: what can the cognitive tests tell us? Breed and age differences in a problem solving task Testing for human directed aggression in dogs Dog aggression: canine behavior and factors contributing to aggression toward humans Flight, foe, fight! aggressive interactions between dogs “Do i know you?” does partner familiarity influence social interactions among dogs in a park setting? Is there a correlation between conservation genetic status and health in dog breeds? Link: Elsevier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hvad er egentlig forskellen på et alm. abn, og et studerende abn., altså udover prisen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg kan umiddelbart ikke lige finde forskellen! ÆV at det er så dyrt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg kan umiddelbart ikke lige finde forskellen! ÆV at det er så dyrt... Ja, det var også derfor jeg tænkte på at vælge den for studerende, det er jo næsten halv pris, og studerende er man vel altid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg opgav tanken om at abonnere for længe siden, for det er faktisk kun ca. 1 ud af 4 numre, der har noget brugbart om hunde. Men denne gang er det da helt vildt! Der er et par af artiklerne, jeg nok køber, bl.a. den om hundenes følelsesregister, og så er der et meget spændende studie, der angiveligt viser at i mange sager, hvor hunde er mistænkt for at have dræbt mennesker, er biddene faktisk sket efter personens død, som en angstreaktion fra hundens side. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg ville gerne læse alle de nedenstående, og så er $15 pr. stk. altså mange penge... Det er faktisk rigtig mange penge, især når de fleste artikler kun er på en enkelt side eller 2 Ja, det var også derfor jeg tænkte på at vælge den for studerende, det er jo næsten halv pris, og studerende er man vel altid Vi er jo alle studerende i Livets Skole Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Det er faktisk rigtig mange penge, især når de fleste artikler kun er på en enkelt side eller 2 Vi er jo alle studerende i Livets Skole Jamen, det er jo det jeg mener, og at læse videnskabelige artikler, det må da betegnes som at studerer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg opgav tanken om at abonnere for længe siden, for det er faktisk kun ca. 1 ud af 4 numre, der har noget brugbart om hunde. Men denne gang er det da helt vildt! Der er et par af artiklerne, jeg nok køber, bl.a. den om hundenes følelsesregister, og så er der et meget spændende studie, der angiveligt viser at i mange sager, hvor hunde er mistænkt for at have dræbt mennesker, er biddene faktisk sket efter personens død, som en angstreaktion fra hundens side. Men selvom det ikke direkte relaterer til hunde, er der så ikke meget af det der alligevel på en eller anden måde kan overføres? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Men selvom det ikke direkte relaterer til hunde, er der så ikke meget af det der alligevel på en eller anden måde kan overføres? Nu er jeg ikke lige i nærheden af min hjemme-e-mail, hvor jeg har alle indholdsfortegnelserne, men jeg mener at de sidste to numre kun indeholdt artikler, der var meget klinisk dyrlæge-relaterede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Nu er jeg ikke lige i nærheden af min hjemme-e-mail, hvor jeg har alle indholdsfortegnelserne, men jeg mener at de sidste to numre kun indeholdt artikler, der var meget klinisk dyrlæge-relaterede. Hvad koster et fast abonnement? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hvad koster et fast abonnement? Pricing Information US Personal Subscription Price: $159.00 Student Subscription Price: $80.00 Canada Personal Subscription Price: $182.00 Student Subscription Price: $104.00 Mexico Personal Subscription Price: $182.00 Student Subscription Price: $104.00 International Personal Subscription Price: $182.00 Student Subscription Price: $104.00 Kilde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Nu har jeg ikke længere adgang til biblioteket på sdu's database, men jeg kan se at de har bladet liggende i elektronisk form så mon ikke også andre uddannelsesinstitutioner har det :hmm: Det er dog ikke altid de allernyeste numre der bliver lagt ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg har adgang til SDU's biblioteks databaser og der ligger dette sidste nye nr af tidsskriftet også. Jeg gemmer de artikler i har nævnt, og så vil jeg prøve at vedhæfte dem til en post. Hvis det ikke fungerer må I få dem på pb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 (rettet) Jeg håber det virker Redigeret Januar 25, 2011 af Admin Copyright materiale fjernet. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Det gør det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg håber det virker Hvor er du SEJ!! Tak :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg har adgang til SDU's biblioteks databaser og der ligger dette sidste nye nr af tidsskriftet også. Jeg gemmer de artikler i har nævnt, og så vil jeg prøve at vedhæfte dem til en post. Hvis det ikke fungerer må I få dem på pb Tak, hvor er du bare god :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg håber det virker I love you! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Tak Jeg kan ikke lige overskue om det alle bad om er kommet med, men ellers må I lige sige til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Rogdoll, du er da for sig! Tusind tak! :kys: Det blive spændende læsning! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts