Linda Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 (rettet) Glæder mig til et spændende foredrag og skal helt sikkert have købt bogen på aftenen Kæresten skal med til sit første hunderelaterede aften ting og håber han suger til sig For andre intereserede kan man læse mere om foredraget her: Læs mere / Tilmelding Redigeret Januar 21, 2011 af Admin Link til kalenderen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 det tror jeg da at jeg skal til :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Har set det, og ville så gerne - men skal selvfølgelig arbejde den aften... Bli'r sq mere og mere træt af det der arbejde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 det tror jeg da at jeg skal til :5up: Hvilken vej kører du mon til faaborg Bare sådan måske altså :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hvilken vej kører du mon til faaborg Bare sådan måske altså :mrgreen: Jeg tør næsten ikke sige det højt men jeg ved hvor Skallebølle ligger og hvordan man krydser Fyn på vej vestpå, ellers ved jeg ikke hvor noget er - heller ikke Faaborg. Har du nogle forslag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Glæder mig til et spændende foredrag og skal helt sikkert have købt bogen på aftenen Kæresten skal med til sit første hunderelaterede aften ting og håber han suger til sig For andre intereserede kan man læse mere om foredraget her: Læs mere / Tilmelding Jeg anede ikke hvad de skrev, men de må jo have fundet det på min hjemmeside Kom og hils på ikk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Glæder mig til et spændende foredrag og skal helt sikkert have købt bogen på aftenen Kæresten skal med til sit første hunderelaterede aften ting og håber han suger til sig For andre intereserede kan man læse mere om foredraget her: Læs mere / Tilmelding Jeg kunne godt køre med, ikk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg tør næsten ikke sige det højt men jeg ved hvor Skallebølle ligger og hvordan man krydser Fyn på vej vestpå, ellers ved jeg ikke hvor noget er - heller ikke Faaborg. Har du nogle forslag? Nej, jeg er tilflytter Nu syntes jeg generelt at bor man ikke i svendborg eller assens, er det træls at komme til faaborg Enten skal man af små veje eller også skal man vidst kører en omvej Hvor ligger skallebølle? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg tør næsten ikke sige det højt men jeg ved hvor Skallebølle ligger og hvordan man krydser Fyn på vej vestpå, ellers ved jeg ikke hvor noget er - heller ikke Faaborg. Har du nogle forslag? Jeg ville køre ad motorvejen Og så køre af, ved afkørslen til assens, kan ikke huske om der også står faaborg på skiltet, ellers kommer de vist forholsvis hurtigt :hmm: Skal til Odense i dag, så kan lige kigge efter faaborg skilte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Nej, jeg er tilflytter Nu syntes jeg generelt at bor man ikke i svendborg eller assens, er det træls at komme til faaborg Enten skal man af små veje eller også skal man vidst kører en omvej Hvor ligger skallebølle? I Vissenbjerg Det er også nemt fra Glamsbjerg Især når man ikke selv skal køre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg anede ikke hvad de skrev, men de må jo have fundet det på min hjemmeside Kom og hils på ikk? Det skal jeg gøre og så signere du vel bogen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg kunne godt køre med, ikk? Jo altså men skal på arbejde så ved ikke om du kan blive hentet hjemme hos mig hvis det er??? det bare så slipper jeg for at køre over forbi dig på tilbagevejen er lidt en omvej jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jo altså men skal på arbejde så ved ikke om du kan blive hentet hjemme hos mig hvis det er??? det bare så slipper jeg for at køre over forbi dig på tilbagevejen er lidt en omvej jo Tror jeg godt jeg kan Han ville jo gerne hente mig der sidst, så det vil han også den her gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hvilken vej kører du mon til faaborg Bare sådan måske altså :mrgreen: Ja jeg ved heller ikke helt hvor faaborg er , men medmindre det er i den stik modsatte retning af Ringe så kan vi sikkert godt finde ud af noget :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Ja jeg ved heller ikke helt hvor faaborg er , men medmindre det er i den stik modsatte retning af Ringe så kan vi sikkert godt finde ud af noget :blink: Super, så deler vi benzinen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg ville køre ad motorvejen Og så køre af, ved afkørslen til assens, kan ikke huske om der også står faaborg på skiltet, ellers kommer de vist forholsvis hurtigt :hmm: Skal til Odense i dag, så kan lige kigge efter faaborg skilte Aaaaiii, hvis man kommer fra Sjælland kører man nok fra en anelse tidligere! Enten allerede kort efter Nyborg, og kører ad rute 8 direkte til Faaborg. Eller også kører man Fynsmotorvejen til det nye motorvejskryds, skifter til Svendborgmotorvejen et kort stykke, og kører videre ad rute 43. Eller også Svendborgmotorvejen endnu lidt længere, og så skifte til rute 8 ved Kværndrup... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Ja jeg ved heller ikke helt hvor faaborg er , men medmindre det er i den stik modsatte retning af Ringe så kan vi sikkert godt finde ud af noget :blink: Ej, nu stopper I !!! Ud til den store rundkørsel ved Stenløse...altså for enden af Dalumvej eller Hjallesevej (der er frit slag) og så derudaf af vejen der går mod Volderslev....ligeud, ligeud, ligeud....bang inde i Fåborg...og det ved I godt, hvis I tænker jer om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Aaaaiii, hvis man kommer fra Sjælland kører man nok fra en anelse tidligere! Enten allerede kort efter Nyborg, og kører ad rute 8 direkte til Faaborg. Eller også kører man Fynsmotorvejen til det nye motorvejskryds, skifter til Svendborgmotorvejen et kort stykke, og kører videre ad rute 43. Eller også Svendborgmotorvejen endnu lidt længere, og så skifte til rute 8 ved Kværndrup... Jeg tænker om man skal dreje af ved afkørsel 52 eller 53? Når man kommer fra sjællanssiden altså :hmm: Jeg tror kun det kan betale sig at tage mortorvej 9 hvis man som skipper.... skal hente mig og så kører fra ved kværndrup. Korvis, du må nok hellere gå ind og lave rutevejledere til os, så vi kan se hvad der er kortest, hurtigts, bedst osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Aaaaiii, hvis man kommer fra Sjælland kører man nok fra en anelse tidligere! Enten allerede kort efter Nyborg, og kører ad rute 8 direkte til Faaborg. Eller også kører man Fynsmotorvejen til det nye motorvejskryds, skifter til Svendborgmotorvejen et kort stykke, og kører videre ad rute 43. Eller også Svendborgmotorvejen endnu lidt længere, og så skifte til rute 8 ved Kværndrup... Nårh :oops: Så var min rutebeskrivelse nok ikke så god :oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Ej, nu stopper I !!! Ud til den store rundkørsel ved Stenløse...altså for enden af Dalumvej eller Hjallesevej (der er frit slag) og så derudaf af vejen der går mod Volderslev....ligeud, ligeud, ligeud....bang inde i Fåborg...og det ved I godt, hvis I tænker jer om jeg tror altså aldrig jeg har været i fåborg før jeg er jo bare en jysk tilflytter. Men det lyder dejligt nemt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Det skal jeg gøre og så signere du vel bogen :slem: Naturligvis og det koster kun 40kr :slem: Selvfølgelig gør jeg det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Naturligvis og det koster kun 40kr :slem: Selvfølgelig gør jeg det Haha godtnok jeg ville ha givet en 50'er for din krasser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Nårh :oops: Så var min rutebeskrivelse nok ikke så god :oops: Jow du var bare ved at sende folk til jylland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 det tror jeg da at jeg skal til :5up: Måske vi skal fylde en bil? Og jeg kan vejen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 jeg tror altså aldrig jeg har været i fåborg før jeg er jo bare en jysk tilflytter. Men det lyder dejligt nemt :5up: Ellers kan jeg love dig for, at jeg heller ikke anede, hvilken vej man skulle. Det er det der; ligeud, ligeud, ligeud, der redder mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts