Hop til indhold

Ninjamor kommer til fyn i marts :-)


 Share

Recommended Posts

Glæder mig til et spændende foredrag og skal helt sikkert have købt bogen på aftenen :mrgreen:

 

Kæresten skal med til sit første hunderelaterede aften ting og håber han suger til sig :engel:

 

For andre intereserede kan man læse mere om foredraget her:

Læs mere / Tilmelding

Redigeret af Admin
Link til kalenderen
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvilken vej kører du mon til faaborg :engel:

 

Bare sådan måske altså :mrgreen::mrgreen:

 

Jeg tør næsten ikke sige det højt men jeg ved hvor Skallebølle ligger og hvordan man krydser Fyn på vej vestpå, ellers ved jeg ikke hvor noget er - heller ikke Faaborg.

 

Har du nogle forslag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Glæder mig til et spændende foredrag og skal helt sikkert have købt bogen på aftenen :mrgreen:

 

Kæresten skal med til sit første hunderelaterede aften ting og håber han suger til sig :engel:

 

For andre intereserede kan man læse mere om foredraget her:

Læs mere / Tilmelding

 

 

Jeg anede ikke hvad de skrev, men de må jo have fundet det på min hjemmeside :-D

 

Kom og hils på ikk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør næsten ikke sige det højt men jeg ved hvor Skallebølle ligger og hvordan man krydser Fyn på vej vestpå, ellers ved jeg ikke hvor noget er - heller ikke Faaborg.

 

Har du nogle forslag?

 

 

 

Nej, jeg er tilflytter :mrgreen:

 

 

Nu syntes jeg generelt at bor man ikke i svendborg eller assens, er det træls at komme til faaborg :mrgreen: Enten skal man af små veje eller også skal man vidst kører en omvej :mrgreen:

 

Hvor ligger skallebølle? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør næsten ikke sige det højt men jeg ved hvor Skallebølle ligger og hvordan man krydser Fyn på vej vestpå, ellers ved jeg ikke hvor noget er - heller ikke Faaborg.

 

Har du nogle forslag?

 

Jeg ville køre ad motorvejen :mrgreen: Og så køre af, ved afkørslen til assens, kan ikke huske om der også står faaborg på skiltet, ellers kommer de vist forholsvis hurtigt :hmm:

 

Skal til Odense i dag, så kan lige kigge efter faaborg skilte :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville køre ad motorvejen :mrgreen: Og så køre af, ved afkørslen til assens, kan ikke huske om der også står faaborg på skiltet, ellers kommer de vist forholsvis hurtigt :hmm:

 

Skal til Odense i dag, så kan lige kigge efter faaborg skilte :mrgreen:

 

Aaaaiii, hvis man kommer fra Sjælland kører man nok fra en anelse tidligere! Enten allerede kort efter Nyborg, og kører ad rute 8 direkte til Faaborg. Eller også kører man Fynsmotorvejen til det nye motorvejskryds, skifter til Svendborgmotorvejen et kort stykke, og kører videre ad rute 43. Eller også Svendborgmotorvejen endnu lidt længere, og så skifte til rute 8 ved Kværndrup...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg ved heller ikke helt hvor faaborg er :oops:, men medmindre det er i den stik modsatte retning af Ringe så kan vi sikkert godt finde ud af noget :blink:

 

Ej, nu stopper I :mrgreen: !!! Ud til den store rundkørsel ved Stenløse...altså for enden af Dalumvej eller Hjallesevej (der er frit slag) og så derudaf af vejen der går mod Volderslev....ligeud, ligeud, ligeud....bang inde i Fåborg...og det ved I godt, hvis I tænker jer om :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaiii, hvis man kommer fra Sjælland kører man nok fra en anelse tidligere! Enten allerede kort efter Nyborg, og kører ad rute 8 direkte til Faaborg. Eller også kører man Fynsmotorvejen til det nye motorvejskryds, skifter til Svendborgmotorvejen et kort stykke, og kører videre ad rute 43. Eller også Svendborgmotorvejen endnu lidt længere, og så skifte til rute 8 ved Kværndrup...

 

 

 

Jeg tænker om man skal dreje af ved afkørsel 52 eller 53? Når man kommer fra sjællanssiden altså :hmm:

 

 

Jeg tror kun det kan betale sig at tage mortorvej 9 hvis man som skipper.... skal hente mig :mrgreen: og så kører fra ved kværndrup.

 

 

Korvis, du må nok hellere gå ind og lave rutevejledere til os, så vi kan se hvad der er kortest, hurtigts, bedst osv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaiii, hvis man kommer fra Sjælland kører man nok fra en anelse tidligere! Enten allerede kort efter Nyborg, og kører ad rute 8 direkte til Faaborg. Eller også kører man Fynsmotorvejen til det nye motorvejskryds, skifter til Svendborgmotorvejen et kort stykke, og kører videre ad rute 43. Eller også Svendborgmotorvejen endnu lidt længere, og så skifte til rute 8 ved Kværndrup...

 

 

Nårh :oops::oops::oops:

 

Så var min rutebeskrivelse nok ikke så god :oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, nu stopper I :mrgreen: !!! Ud til den store rundkørsel ved Stenløse...altså for enden af Dalumvej eller Hjallesevej (der er frit slag) og så derudaf af vejen der går mod Volderslev....ligeud, ligeud, ligeud....bang inde i Fåborg...og det ved I godt, hvis I tænker jer om :-D

 

:oops: jeg tror altså aldrig jeg har været i fåborg før :confused: jeg er jo bare en jysk tilflytter. Men det lyder dejligt nemt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...