Rams Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Da jeg så denne her hund blev jeg simpelthen inspireret af den tråd, som der var for et par ugers tid siden.. Hvor der var en, der havde et forslag til en hund nr. 2 til Amocca-familien. Men den hund var for gammel og dermed samme alder som Karla. Så her er hvalpen med aldersforskellen:mrgreen: Dyrenes Beskyttelse (Sorry.. Det blev lige en tråd for sig selv, for jeg kunne ikke finde den anden tråd, da jeg ikke kan huske hvad den hed:oops:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 haha, hvor er i søde, at i sådan finder hunde til mig men vi bliver lige nødt til at komme op på den anden side af 1. maj, så jeg kan få en ordentlig lang ferie med det lille ny kræ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 haha, hvor er i søde, at i sådan finder hunde til mig men vi bliver lige nødt til at komme op på den anden side af 1. maj, så jeg kan få en ordentlig lang ferie med det lille ny kræ Øv.. Der var ellers også denne her, hvis du vil have en mellemstørrelse med en anden blanding:mrgreen: Dyrenes Beskyttelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Øv.. Der var ellers også denne her, hvis du vil have en mellemstørrelse med en anden blanding:mrgreen: Dyrenes Beskyttelse Uden terrier i blandingen selvfølgelig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts