PinPoynter Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Se bare hvordan hun overfaldt Martin den anden aften, stakkels sagesløse mand :blink: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Nice grin PP :klap: Og staaaakkels Martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Åååhr, Sally :hjerte: Meget bidsk! Hvad har hun lavet, siden hun har skærm på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Åååhr, Sally :hjerte: Meget bidsk! Hvad har hun lavet, siden hun har skærm på? Hun blev steriliseret og fik fjernet en knude på ryggen. Hun evnede så i et kort minut at åbne såret på ryggen (ingen af dem var syet med udvendige sting, sterilisationen er lavet med keyhole), og måtte til vagtdyrlæge og klipses sammen med 4 hæfteklammer. Så nu er skærmen KUN af hende mens hun spiser og bliver luftet. Klipsene kommer ud på tirsdag. Hun er halvfarlig med den skærm, for når hun bliver glad vælter hun frem og tilbage gennem vores lille bitte hus, og rager gladeligt alt ned på sin vej Hun er noget indestængt efter over en uge i snor!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Elsker dit grin Sally giver den rigtig gas, kan godt li hun snakker, det er sødt (med mindre det kun var Martin der lavede de lyde :hmm: ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hun blev steriliseret og fik fjernet en knude på ryggen. Hun evnede så i et kort minut at åbne såret på ryggen (ingen af dem var syet med udvendige sting, sterilisationen er lavet med keyhole), og måtte til vagtdyrlæge og klipses sammen med 4 hæfteklammer. Så nu er skærmen KUN af hende mens hun spiser og bliver luftet. Klipsene kommer ud på tirsdag. Hun er halvfarlig med den skærm, for når hun bliver glad vælter hun frem og tilbage gennem vores lille bitte hus, og rager gladeligt alt ned på sin vej Hun er noget indestængt efter over en uge i snor!! Nåh, stakkels Sally :ae: :hjerte: Og sikke noget, at hun fik revnet sit sår, det lyder da ikke godt... Men god det er ordnet! Tænk, jeg troede hun var blevet steriliseret for laaaaaang tid siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Elsker dit grin Sally giver den rigtig gas, kan godt li hun snakker, det er sødt (med mindre det kun var Martin der lavede de lyde :hmm: ) nej nej, de er to om det Nåh, stakkels Sally :ae: :hjerte: Og sikke noget, at hun fik revnet sit sår, det lyder da ikke godt... Men god det er ordnet! Tænk, jeg troede hun var blevet steriliseret for laaaaaang tid siden hun var i løbetid i september/oktober, og jeg ville ikke sterilisere hende i julen hvor vi begge arbejdede en del, så det blev planlagt samtidig med jeg gik på barsel, så jeg kan bruge mere tid sammen med hende udenfor (i snor ). Og det SKULLE være gjort inden baby, orker ikke mere løb eller hysterisk Sally-i-snor samtidig med barnevogn og den slags. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 hun var i løbetid i september/oktober, og jeg ville ikke sterilisere hende i julen hvor vi begge arbejdede en del, så det blev planlagt samtidig med jeg gik på barsel, så jeg kan bruge mere tid sammen med hende udenfor (i snor ). Og det SKULLE være gjort inden baby, orker ikke mere løb eller hysterisk Sally-i-snor samtidig med barnevogn og den slags. Puha, nej, det kan jeg godt forstå! Det ville IKKE være sjov...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 :hjerte: hun må altså gerne "bide" lidt i mig - hvor er hun bare sød og lidt fej også lige som Alto - hun går jo efter ørene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hvor er de gode sammen Men gjorde den der skærm ikke frygtelig ondt på Martin, da jeg sad og så videoen tænkte jeg ikke, pas dog på de der bisser, men pas dog på at du ikke skær dig på den der skærm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Martin er ligeglad med lidt smerte Han er jo vant til hunde der rent faktisk bider! Men jo, det gør røv-ondt når hun lige hamrer ind i ens ben med den, når hun bliver overstadig :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Martin er ligeglad med lidt smerte Han er jo vant til hunde der rent faktisk bider! Men jo, det gør røv-ondt når hun lige hamrer ind i ens ben med den, når hun bliver overstadig :stupid: cujo havde også sådan en på, i 10 dage da han var omkring 10 mrd ... han fandt aldrig ud af det med sofa bordet så det blev rykket rundt osv. Selvom jeg ikke er meget for de bide lege der men hvor er de søde når de snakker sammen Du har et skønt grin... hvor længe har du boet i England? din accent er da næsten indfødt (hørt med mine øre) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 (rettet) Bliver tit kommenteret på mit grin (mest noget med at man kan høre det på laaang afstand ).. Har boet her i knap 3 år, Englænderne kan godt høre der er accent, men de kan ikke ofte gætte hvad det er, så jeg har fået mange gode bud gennem tiden. Vi kan godt lide bidelege, så længe der ikke bliver bidt hårdt Redigeret Januar 23, 2011 af PinPoynter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Bliver tit kommenteret på mit grin (mest noget med at man kan høre det på laaang afstand ).. Har boet her i knap 3 år, Englænderne kan godt høre der er accent, men de kan ikke ofte gætte hvad det er, så jeg har fået mange gode buf gennem tiden. Vi kan godt lide bidelege, så længe der ikke bliver bidt hårdt det er livs bekræftende det grin :blink: de gange cujo har kommet til at "nappe" i armen har han set meget overrasket ud "hov var det mig" og stoppede legen helt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Martin og Sally minder utrolig meget om min far og Pajko, når de leger :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Årh hvor er hun bare skøn :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Hvor er de søde sammen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Hehe en slåskamp med fagter og hyl Love it Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Hvor er hun sød :hjerte:. Og jeg hopper med på vognen her: JEG elsker dit GRIN Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Sally Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts