Hop til indhold

Sally er BIDSK!!


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Åååhr, Sally :hjerte: Meget bidsk! :mrgreen:

 

Hvad har hun lavet, siden hun har skærm på?

Hun blev steriliseret og fik fjernet en knude på ryggen. Hun evnede så i et kort minut at åbne såret på ryggen (ingen af dem var syet med udvendige sting, sterilisationen er lavet med keyhole), og måtte til vagtdyrlæge og klipses sammen med 4 hæfteklammer. Så nu er skærmen KUN af hende mens hun spiser og bliver luftet. Klipsene kommer ud på tirsdag.

Hun er halvfarlig med den skærm, for når hun bliver glad vælter hun frem og tilbage gennem vores lille bitte hus, og rager gladeligt alt ned på sin vej :lol: Hun er noget indestængt efter over en uge i snor!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun blev steriliseret og fik fjernet en knude på ryggen. Hun evnede så i et kort minut at åbne såret på ryggen (ingen af dem var syet med udvendige sting, sterilisationen er lavet med keyhole), og måtte til vagtdyrlæge og klipses sammen med 4 hæfteklammer. Så nu er skærmen KUN af hende mens hun spiser og bliver luftet. Klipsene kommer ud på tirsdag.

Hun er halvfarlig med den skærm, for når hun bliver glad vælter hun frem og tilbage gennem vores lille bitte hus, og rager gladeligt alt ned på sin vej :lol: Hun er noget indestængt efter over en uge i snor!!

 

Nåh, stakkels Sally :ae: :hjerte: Og sikke noget, at hun fik revnet sit sår, det lyder da ikke godt... Men god det er ordnet!

 

Tænk, jeg troede hun var blevet steriliseret for laaaaaang tid siden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker dit grin :mrgreen:

 

 

Sally giver den rigtig gas, kan godt li hun snakker, det er sødt :lun: (med mindre det kun var Martin der lavede de lyde :hmm: )

nej nej, de er to om det :lol:

 

Nåh, stakkels Sally :ae: :hjerte: Og sikke noget, at hun fik revnet sit sår, det lyder da ikke godt... Men god det er ordnet!

 

Tænk, jeg troede hun var blevet steriliseret for laaaaaang tid siden :genert:

hun var i løbetid i september/oktober, og jeg ville ikke sterilisere hende i julen hvor vi begge arbejdede en del, så det blev planlagt samtidig med jeg gik på barsel, så jeg kan bruge mere tid sammen med hende udenfor (i snor :rolleyes:). Og det SKULLE være gjort inden baby, orker ikke mere løb eller hysterisk Sally-i-snor samtidig med barnevogn og den slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

hun var i løbetid i september/oktober, og jeg ville ikke sterilisere hende i julen hvor vi begge arbejdede en del, så det blev planlagt samtidig med jeg gik på barsel, så jeg kan bruge mere tid sammen med hende udenfor (i snor :rolleyes:). Og det SKULLE være gjort inden baby, orker ikke mere løb eller hysterisk Sally-i-snor samtidig med barnevogn og den slags.

 

Puha, nej, det kan jeg godt forstå! Det ville IKKE være sjov...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Martin er ligeglad med lidt smerte :lol: Han er jo vant til hunde der rent faktisk bider! :mrgreen:

Men jo, det gør røv-ondt når hun lige hamrer ind i ens ben med den, når hun bliver overstadig :stupid::lol:

 

cujo havde også sådan en på, i 10 dage da han var omkring 10 mrd ... :shock:

 

han fandt aldrig ud af det med sofa bordet :lol: så det blev rykket rundt osv.

 

Selvom jeg ikke er meget for de bide lege der :genert:

 

men hvor er de søde når de snakker sammen :lun:

 

Du har et skønt grin... :lol:

 

hvor længe har du boet i England? din accent er da næsten indfødt (hørt med mine øre)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver tit kommenteret på mit grin (mest noget med at man kan høre det på laaang afstand :oops::lol:).. Har boet her i knap 3 år, Englænderne kan godt høre der er accent, men de kan ikke ofte gætte hvad det er, så jeg har fået mange gode bud gennem tiden.

 

Vi kan godt lide bidelege, så længe der ikke bliver bidt hårdt :engel:

Redigeret af PinPoynter
Link til indlæg
Del på andre sites

Bliver tit kommenteret på mit grin (mest noget med at man kan høre det på laaang afstand :oops::lol:).. Har boet her i knap 3 år, Englænderne kan godt høre der er accent, men de kan ikke ofte gætte hvad det er, så jeg har fået mange gode buf gennem tiden.

 

Vi kan godt lide bidelege, så længe der ikke bliver bidt hårdt :engel:

det er livs bekræftende det grin :blink:

 

de gange cujo har kommet til at "nappe" i armen har han set meget overrasket ud "hov var det mig" og stoppede legen helt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...