Hop til indhold

Blærebetændelse

Gæst trinehj
 Share

Recommended Posts

Gæst trinehj

Hej Derude. Jeg har hørt at hvalpe nemt kan få blærebetændelse. jeg aner ikke om min har det? er der nogen tegn hvor man udfra tydeligt kan sige at den har det? eller hvad er symptomerne ellers?

På forhånd tak for svar! Hugs. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay super! Tak for svaret.. Så man ville ikke være itvivl hvis ens hvalp havde det?

Der er sikkert nogen, som ikke viser tegnene så tydeligt som andre. Men hvis du har en hund, som har hyppig tissetrang, så ville jeg nok mistænke blærebetændelse med det samme. Hvis du er i tvivl, så evt tag en urinprøve med til dyrlægen - de kan meget hurtigt teste, om der er en infektion:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst trinehj

Jeg ved nemlig ikke om den har hyppig tissetrang men hver eneste gang jeg lukker døren op, løber den ud og tisser.. Måske fordi den ved at det er det den skal? men er sku lidt i tvivl.. Nogen gange gør den også som om den tisser, men der kommer intet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst trinehj

hmm.. naah den har det nok ikke så.. Den sidder sig ikke indenfor (når jeg er hjemme hvertfald, og hvis den gør, da den ikke er helt renlig endnu, så kan jeg sagtens stoppe den og få den ud hvor den så fortsætter) så det har den nok ikke så? var bare sådan itvivl :) men kunne godt være man skulle få tage testen bare for at være 100% sikker?

Link til indlæg
Del på andre sites