Gæst Dogue1 Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Det ser bare godt ud, så ka' han sq lære det LMAO!!!!:klap: - BT TV - BT.dk Dyyygtiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Stop manden, go vovse:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 :klap::klap::klap: Så kan han lære det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Er jeg den eneste der bliver bekymret for om røveren skyder hunden bagefter når den løber efter ham? Jeg kunne godt have brugt en afslutning på historien... Men sejt gået hunni, mon ikke den røver lige kigger sig om efter evt. hundebasser næste gang han skal rage noget til sig som ikke er hans? :slem::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Er jeg den eneste der bliver bekymret for om røveren skyder hunden bagefter når den løber efter ham? Jeg kunne godt have brugt en afslutning på historien... Men sejt gået hunni, mon ikke den røver lige kigger sig om efter evt. hundebasser næste gang han skal rage noget til sig som ikke er hans? :slem::klap: Mand får jo ikke hans pistol med, han smiden den da hunden har fat i armen pag disken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Mand får jo ikke hans pistol med, han smiden den da hunden har fat i armen pag disken Tabte han den? Det så jeg ikke Jamen så: :klap::banan::klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Nu kan jeg godt se det :5up::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeg var bekymret for at hundeejeren ville blive skudt lige til røveren smed gøbbejernet. I DK ville hundeejeren vist være blevet tiltalt for noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeg var bekymret for at hundeejeren ville blive skudt lige til røveren smed gøbbejernet. I DK ville hundeejeren vist være blevet tiltalt for noget? Ja det er der inge ntvivl om. Men tiltalen vil frafalde da hundens reaktion vil gå under brug af våben under nødværge. Der vil sikert blive til problemer eftersom hunden blver sendt efter den flygtende tyv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Super :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 :5up::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 dygtig vuffer :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts