Hop til indhold

Røver bidt af hund!! LOOOL

Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Er jeg den eneste der bliver bekymret for om røveren skyder hunden bagefter når den løber efter ham? :oops: Jeg kunne godt have brugt en afslutning på historien... :genert:

Men sejt gået hunni, mon ikke den røver lige kigger sig om efter evt. hundebasser næste gang han skal rage noget til sig som ikke er hans? :slem::mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste der bliver bekymret for om røveren skyder hunden bagefter når den løber efter ham? :oops: Jeg kunne godt have brugt en afslutning på historien... :genert:

Men sejt gået hunni, mon ikke den røver lige kigger sig om efter evt. hundebasser næste gang han skal rage noget til sig som ikke er hans? :slem::mrgreen::klap:

Mand får jo ikke hans pistol med, han smiden den da hunden har fat i armen pag disken ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var bekymret for at hundeejeren ville blive skudt lige til røveren smed gøbbejernet.

I DK ville hundeejeren vist være blevet tiltalt for noget?

Ja det er der inge ntvivl om. Men tiltalen vil frafalde da hundens reaktion vil gå under brug af våben under nødværge. Der vil sikert blive til problemer eftersom hunden blver sendt efter den flygtende tyv

Link til indlæg
Del på andre sites