Gæst Bille Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Så er Jessie blevet 5 mdr. gammel og jeg synes, det er på tide at dele billeder af prinsessen med jer og selvfølgelig også af dronning Mille Og ja, jeg skriver dronning Mille, for det er i hvert fald hende, der sætter dagsorden for Jessie :slem: Alt legetøj, alle godbidder, al knus og kram, al træning osv. er jo kun for dronningen, ikke noget med at dele med prinsessen Jeg synes, det er meget synd for Jessie, men jeg må sige, hun finder sig i det, hun gider ikke kæmpe over legetøj, næ nej, så bider jeg dig da bare i halen i stedet eller haserne og jeg kan da også bare springe op i hovedet og bide mig fast i ørerne Ellers tømmer jeg bare din vandskål eller også humper jeg dig i nakken :stupid: Ja løver er vist ikke sådan at slå ud af kurs :banan: Ellers har de 2 stor glæde af hinanden, de elsker at tumle på gulvet, lege tagfat i haven eller ligge på gulvet med mor og kæmpe om krammere - de elsker også at ligge sammen og flade ud :hjerte: Forleden var vi på stranden, hvor de begge havde det skønt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 de sidste 2 billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Aiiii altså skønne billeder:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Hvor er hun altså smuk, hende Jessie. :hjerte: Og hun ser meget mere voksen ud, end hun gjorde til klippekurset, synes jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Troglodyt Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Hvor er hun altså bare totalt smuk, Jessie. Hun ligner en RIGTIG løve med de farver. Dejligt, at Mille og Jessie også kommer fint ud af det med hinanden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Februar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2011 Hvor er hun blevet stoooor...!!! Og smuk..!! Altså - hun har altid været fin, men helt små hvalpe er altså mest "bare nuttede"... Vi må snart finde en dag, hvor Otto og jeg kan kigge forbi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Hvor er hun blevet stoooor...!!! Og smuk..!! Altså - hun har altid været fin, men helt små hvalpe er altså mest "bare nuttede"... Vi må snart finde en dag, hvor Otto og jeg kan kigge forbi. Ja, hun er blevet stor, heldigvis, for Mille kan altså godt være lidt af en bisse udenfor, men Jessie tåler heldigvis meget Du sms'er bare til mig, jeg går stadig hjemme og det kunne være superhyggeligt, hvis I kom forbi så kunne du måske bage nogle af de lækre boller, du havde med i december, dem taler vi stadig om herhjemme :banan: Kommer du med til Ishøj på søndag, der er jo træf :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Åhhhh altså - hvor er de søde sammen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Du sms'er bare til mig, jeg går stadig hjemme og det kunne være superhyggeligt, hvis I kom forbi så kunne du måske bage nogle af de lækre boller, du havde med i december, dem taler vi stadig om herhjemme :banan: Kommer du med til Ishøj på søndag, der er jo træf :blink: Lidt sjovt de boller virkede.. Tror det bliver svært at gentage succesen, de var jo totalt mislykkede, faldt sammen og fik alt for lav varme:lol: men jeg kan da prøve:mrgreen: Jeg vil meget gerne kigge forbi dig en dag i næste uge. Håber at komme søndag, men det er ikke helt sikkert:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts