Hop til indhold

Nye billeder af dronningen og prinsessen


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Så er Jessie blevet 5 mdr. gammel og jeg synes, det er på tide at dele billeder af prinsessen med jer og selvfølgelig også af dronning Mille :lun:

 

Og ja, jeg skriver dronning Mille, for det er i hvert fald hende, der sætter dagsorden for Jessie :slem: Alt legetøj, alle godbidder, al knus og kram, al træning osv. er jo kun for dronningen, ikke noget med at dele med prinsessen :fornaermet::roll:

 

Jeg synes, det er meget synd for Jessie, men jeg må sige, hun finder sig i det, hun gider ikke kæmpe over legetøj, næ nej, så bider jeg dig da bare i halen i stedet eller haserne og jeg kan da også bare springe op i hovedet og bide mig fast i ørerne :lol: Ellers tømmer jeg bare din vandskål eller også humper jeg dig i nakken :stupid: Ja løver er vist ikke sådan at slå ud af kurs :banan:

 

Ellers har de 2 stor glæde af hinanden, de elsker at tumle på gulvet, lege tagfat i haven eller ligge på gulvet med mor og kæmpe om krammere - de elsker også at ligge sammen og flade ud :lun: :hjerte:

 

Forleden var vi på stranden, hvor de begge havde det skønt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun blevet stoooor...!!! Og smuk..!! Altså - hun har altid været fin, men helt små hvalpe er altså mest "bare nuttede"...

 

Vi må snart finde en dag, hvor Otto og jeg kan kigge forbi. :-)

 

Ja, hun er blevet stor, heldigvis, for Mille kan altså godt være lidt af en bisse udenfor, men Jessie tåler heldigvis meget :lun:

 

Du sms'er bare til mig, jeg går stadig hjemme og det kunne være superhyggeligt, hvis I kom forbi :-) så kunne du måske bage nogle af de lækre boller, du havde med i december, dem taler vi stadig om herhjemme :banan:

 

Kommer du med til Ishøj på søndag, der er jo træf :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Du sms'er bare til mig, jeg går stadig hjemme og det kunne være superhyggeligt, hvis I kom forbi :-) så kunne du måske bage nogle af de lækre boller, du havde med i december, dem taler vi stadig om herhjemme :banan:

 

Kommer du med til Ishøj på søndag, der er jo træf :blink:

 

Lidt sjovt de boller virkede.. Tror det bliver svært at gentage succesen, de var jo totalt mislykkede, faldt sammen og fik alt for lav varme:lol: men jeg kan da prøve:mrgreen:

 

Jeg vil meget gerne kigge forbi dig en dag i næste uge. Håber at komme søndag, men det er ikke helt sikkert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...