Hop til indhold

Svært at bruge forum


Gæst wheaten terrier
 Share

Recommended Posts

Gæst wheaten terrier

Hej

Jeg er helt ny i dette forum, hvordan bliver jeg medlem af terrier gruppen?

Jeg har en skøn irish softcoated wheaten terrier på 4½ år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg er helt ny i dette forum, hvordan bliver jeg medlem af terrier gruppen?

Jeg har en skøn irish softcoated wheaten terrier på 4½ år.

 

 

:vinken: :vinken: :vinken: :vinken:

Hej du - dig kender jeg :banan: Godt at se dig her :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier
:vinken: :vinken: :vinken: :vinken:

Hej du - dig kender jeg :banan: Godt at se dig her :-D

 

:vinken::vinken::vinken::vinken::vinken:

Hihi hvor er du fjollet ven :banan:, men godt at vide se dig her :-D

 

Er det bare mig eller er det svært :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier
Er det social grupper du snakker om, eller bare det underforum der er for terrier?

 

Øj fisk, det var et svært spørgsmål, er underforrummet for terrier, et for alle med terrier interesse og sociale grupper er hvad???

Jeg kæmper mig stadig rundt herinde :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken::vinken::vinken::vinken::vinken:

Hihi hvor er du fjollet ven :banan:, men godt at vide se dig her :-D

 

Er det bare mig eller er det svært :hmm:

 

Ja, det er lidt svært at finde rundt her, da forum er så stort. Jeg begår mig mest i det store forum og er endnu ikke nået til race-forum :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:

I starten kan det godt være lidt forvirrende, men jo mere du er på jo hurtigere bliver du en ferm bruger :blink: Tror bare man skal prøve sig lidt frem.. Man skal ikke søge om medlemsskab eller lignende til de forskellige underforum, man kan oprette og læse tråde i hele forummet :mrgreen:

 

Jeg synes forsiden på hunde-forum giver et godt overblik over de forskellige "rum" der er herinde.. Ellers bruger jeg mest den knap i den blå bjælke som hedder "dagens indlæg"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Velkommen til! Det glæder mig at se en wheaten terrier herinde. Det var en race jeg overvejede seriøst - var faktisk skrevet op til én. Men så syntes min mand, at vi skulle vælge en race, der krævede lidt mindre - og så endte vi med en Løwchen. Som også er en SKØN hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier

:-D hvad i alverden er en troglodyt :vedikke:?????

 

Tak for de søde hilsner ang Hemi, Yep en wheaten er en pragtfuld race, sød, sjov og kærlig - som alle andre.... Men fælder ikke, hvilket er et lille plus til hans lækre personlighed.

Ja pt er han da unik på H-F, for jeg har heller ikke kunne finde andre. Lidt ærgeligt, da der i forvejen ikke er for mange af dem herhjemme.

Jeg kan godt forstå I har kikket på racen for det er en god rar hund inden for terrier, som jo er kendt for at være temperamentsfulde. Ikke at han ikke kan være det, han er jo terrier og hanhund. Det er så bare en ting man tager højde for i dagligdagen, når vi møder andre herrer på 4 ben.

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D hvad i alverden er en troglodyt :vedikke:?????

 

Tak for de søde hilsner ang Hemi, Yep en wheaten er en pragtfuld race, sød, sjov og kærlig - som alle andre.... Men fælder ikke, hvilket er et lille plus til hans lækre personlighed.

Ja pt er han da unik på H-F, for jeg har heller ikke kunne finde andre. Lidt ærgeligt, da der i forvejen ikke er for mange af dem herhjemme.

Jeg kan godt forstå I har kikket på racen for det er en god rar hund inden for terrier, som jo er kendt for at være temperamentsfulde. Ikke at han ikke kan være det, han er jo terrier og hanhund. Det er så bare en ting man tager højde for i dagligdagen, når vi møder andre herrer på 4 ben.

 

Det er brugernavnet på den, der først skrev at de havde kigger på en wheaten men valgte løwchen ;-)

 

Velkommen til, og dejlig hund ser det ud det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier

:hmm:Hm jeg troede brugernavnet er Søster Lagkage og troglodyt var en sjov betegnelse/forkortelse af et eller andet :lol:

Men kan godt se hvor det går galt for mig. En kalder sig troglodyt og Søster Lagkage benævner sig som sådan troglodyt :-D:-D.

Redigeret af wheaten terrier
Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:Hm jeg troede brugernavnet er Søster Lagkage og troglodyt var en sjov betegnelse/forkortelse af et eller andet :lol:

Men kan godt se hvor det går galt for mig. En kalder sig troglodyt og Søster Lagkage benævner sig som sådan troglodyt :-D:-D.

 

Nej nej, Søster Lagkage skrev at hun ligesom brugeren Trogoldyt (staves?) også havde haft de samme overvejelser ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Troglodyt

Troglodyt - det er bare mig :vinken::vinken::vinken:

 

Troglodyt betyder huleboer. Jeg boede engang på Studentergården, et kollegium i København. Jeg syntes ordet var så sjovt, og så er jeg geolog, så jeg synes det passer godt til mig - altså hvis hulerne er kalkstenshuler ;-)

 

:-D hvad i alverden er en troglodyt :vedikke:?????QUOTE]
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...