Hop til indhold

Do over dogs


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg er i gang med at læse denne bog, og den er rigtig spændende :5up:

 

DTB1154_c.jpg

 

Nu har jeg så ikke en genbrugshund, men det jeg finder rigtig spændende er, at der i denne bog tages fat på den problemadfærd der kan være hos genbrugshunde. Som regel når jeg læser bøger, så forudsætter disse bøger at man har en der er som et blankt stykke papir hvor man så bare kan sætte sine mærker, det er sjældent der bliver fokuseret på hvad man gør hvis man nu ikke har en problemfri hund...

 

Jeg er endnu ikke nået til hvorledes hun vil træne de forskellige ting, men jeg det jeg har læst indtil nu er posititivt og handler meget om internat verdenen i USA, hvilke problemer man kan forvente en genbrugshund har, hvordan man bedst modtager en genbrugshund i en hjem, og jeg forventer mig en masse af resten af bogen :-D

 

Er der andre herinde der har læst denne bog, og hvad syntes I om den?

 

Ps. Og nej, jeg skal ikke have en genbrugshund, jeg elsker bare at læse bøger og sluger næsten alt der handler om adfærd og træning :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm den kender jeg ikke. Jeg keder mig notorisk ved at læse hundebøger, det er ligesom om der er hund nok i mit liv uden jeg også gider læse om dem :oops:, men den der kunne jeg egentlig godt tænke mig at læse. Må se om den kan skaffes via biblioteket, de plejer at være hjælpsomme :mrgreen:

 

Ellers kan den købes som E-bog, og så koster den kun 10 dollar

 

Welcome to Dogwise.com

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mange sider vil den fylde hvis man skrev den ud? :genert:

- sidder lige og overvejer om jeg skulle spørge min mor om hun kan gøre det på arbejde :engel:

 

Og nøj hvor er der bare mange spændende og billige titler på den side :banan:

 

Ja, hvis man vil købe dem som e-bøger, ellers skal man huske at siden er i USA og der bliver lagt moms på bøgerne når de kommer til DK...

 

Bogen er på 200 sider, så det er en del sider der skal printes ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...