Lonny Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Jeg er i gang med at læse denne bog, og den er rigtig spændende :5up: Nu har jeg så ikke en genbrugshund, men det jeg finder rigtig spændende er, at der i denne bog tages fat på den problemadfærd der kan være hos genbrugshunde. Som regel når jeg læser bøger, så forudsætter disse bøger at man har en der er som et blankt stykke papir hvor man så bare kan sætte sine mærker, det er sjældent der bliver fokuseret på hvad man gør hvis man nu ikke har en problemfri hund... Jeg er endnu ikke nået til hvorledes hun vil træne de forskellige ting, men jeg det jeg har læst indtil nu er posititivt og handler meget om internat verdenen i USA, hvilke problemer man kan forvente en genbrugshund har, hvordan man bedst modtager en genbrugshund i en hjem, og jeg forventer mig en masse af resten af bogen Er der andre herinde der har læst denne bog, og hvad syntes I om den? Ps. Og nej, jeg skal ikke have en genbrugshund, jeg elsker bare at læse bøger og sluger næsten alt der handler om adfærd og træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Hmmm den kender jeg ikke. Jeg keder mig notorisk ved at læse hundebøger, det er ligesom om der er hund nok i mit liv uden jeg også gider læse om dem , men den der kunne jeg egentlig godt tænke mig at læse. Må se om den kan skaffes via biblioteket, de plejer at være hjælpsomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Hmmm den kender jeg ikke. Jeg keder mig notorisk ved at læse hundebøger, det er ligesom om der er hund nok i mit liv uden jeg også gider læse om dem , men den der kunne jeg egentlig godt tænke mig at læse. Må se om den kan skaffes via biblioteket, de plejer at være hjælpsomme Ellers kan den købes som E-bog, og så koster den kun 10 dollar Welcome to Dogwise.com Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Ellers kan den købes som E-bog, og så koster den kun 10 dollar Welcome to Dogwise.com så får jeg den SLET ikke læst.... en bog skal bladres i med fingrene :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 så får jeg den SLET ikke læst.... en bog skal bladres i med fingrene :klap: Kan du ikke printe den ud ude på arbejdet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Den ser rigtig spændende ud :5up: ... den kommer vidst lige på ønskelisten... (som er ved at være lidt lang ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Den lyder spændende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Det lyder som rigtig spændende og lidt anderledes hunde-læsning. Måske man skulle læse den en gang. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Den er da vist oplagt for mig at læse, jeg har jo sjældent andet en genbrugshunde. Til gengæld har jeg så ikke haft nogen, der havde nogle særlige problemer, udover en der var sultet halvt ihjel (eller rettere helt, for han overlevede jo ikke). Tror alligevel jeg vil bestille den - tak for tippet. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Kan du ikke printe den ud ude på arbejdet? ikke en skidt ide, Lonny Men biblio koster gratis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Hvor mange sider vil den fylde hvis man skrev den ud? - sidder lige og overvejer om jeg skulle spørge min mor om hun kan gøre det på arbejde Og nøj hvor er der bare mange spændende og billige titler på den side :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Hvor mange sider vil den fylde hvis man skrev den ud? - sidder lige og overvejer om jeg skulle spørge min mor om hun kan gøre det på arbejde Og nøj hvor er der bare mange spændende og billige titler på den side :banan: Ja, hvis man vil købe dem som e-bøger, ellers skal man huske at siden er i USA og der bliver lagt moms på bøgerne når de kommer til DK... Bogen er på 200 sider, så det er en del sider der skal printes ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts