Doberfan Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Har nu langt om længe oprettet et lille album og vil nu se om jeg kan kopiere billeder derfra. Lige nu er alt jeg kan se et link.. Dukker det op som et billede...?? http://www.hunde-forum.dk/members/doberfan-albums-diverse-picture19278-sadie-med-halvspist-frisbee.jpg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Øv, nej. Hvad gør jeg forkert? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Kan du se øverst i kassen, når du har åbnet for besvar: Der er alle de der til bred skrift, kursiv, understregning osv? Længere henne i den række (5. sidste), er et felt, som hedder "Indsæt billede", hvis du kører musen henover. Klik der og indsæt den adresse, du har kopieret:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Aha! Tusind tak skal du have. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Du kan også bare åben to vinduer, det her, og så et hvor du har dit album i, under billeder står der en IMG adresse, den kopier du og sætter ind i det andet vindue (altså her hvor du skriver) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Kan du se øverst i kassen, når du har åbnet for besvar: Der er alle de der til bred skrift, kursiv, understregning osv? Længere henne i den række (5. sidste), er et felt, som hedder "Indsæt billede", hvis du kører musen henover. Klik der og indsæt den adresse, du har kopieret:-D Ja ja, vi har haft den der med kuperingerne, men altså hvor ser det bare..... flot ud. Super lækkert billed :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Du kan også bare åben to vinduer, det her, og så et hvor du har dit album i, under billeder står der en IMG adresse, den kopier du og sætter ind i det andet vindue (altså her hvor du skriver) Arh tak. Jeg undrede mig lidt over hvad den der IMG adresse var til, men her har jeg så svaret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 og når du så har lært det, kan vi så få lov at se hestebilleder også? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts