Aslan Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Det er et dejligt vejr i dag, så jeg udfordre alle jer med kamera, til at tage det med på jeres formiddags tur, og tage en masse natur billeder OG HUNDE BILLEDER, og så kan vi samle vores dag, i denne tråd. Vi er så småt ved at være mentalt parate til at skulle ud, så vi ses senere :vinken: PS: glæder mig til t komme hjem til en masse billeder i denne tråd :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Det er desværre for sent med denne tråd, vi har været ude på morgenturen og Luna er helt bombet nu... Rent faktisk sidder jeg og sulter fordi hun har valgt at falde bevidstløs om i mit skød, og jeg nænner ikke at rejse mig, så jeg har stadig ikke fået morgenmad Men idéen er rigtig god, og jeg glæder mig til at se billeder fra jer andre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 også for sent herfra Aslan Jeg havde endda delt turen op idag - først en god lang tur med Alto og bagefter en riiigtig lang tur med Sookie, hvor vi gik ned til min bror og hentede Pall - Altos far og så gik min svigerinde, Pall, Sookie og jeg en rigtig dejlig tur, hvor solen bare kom mere og mere frem :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Der kommer nok heller ingen billeder fra os. Skipper er lige blevet hentet i hundepensionen og han har brugt de sidste 8 dage på at lege med ejerens goldenhvalp så han vil sikkert synes det er en form for overgreb hvis jeg prøver at hive ham væk fra kurven Men glæder mig til at se i andres billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Jeg satser på at der kommer noget fra Buddha senere - Motor og Samson var ved stranden i formiddag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Måske også herfra :slem:. Vi smutter på endnu en tur om lidt, der er krudt i numsen på den hvide ulv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Øv, har lige været ude... Men der er virkelig det fedeste lys idag, så det klør jo lidt i fotofingrene! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Havde kamera med i mosen, men solen nåede ikke rigtig ned til os, så tidligt på dagen.. Og nu har Luna lige fået mad, så der kommer ingen billeder herfra i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Jeg fik ikke kameraet med ud på morgenturen, men løverne har lige været i haven og tonse, og her blev det til en masse billeder Så nu bliver I tvunget til at se løve-billedspam 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 og lidt flere I rækkefølge: Oskar, Luffe, Oskar, Luffe og Oskar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 ...og efter pausen gik den vilde jagt igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 og her kommer så de sidste af Oskar og Luffe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Nørresø, havde glemt hvor langt 5 km er Aslan nøøøød det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Dejlige billeder Oskar-løwen :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Dejlige billeder af Aslan, men det der tørklæde... Hvorfor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Dejlige billeder af Aslan, men det der tørklæde... Hvorfor? Bare fordi man er en hund, skal man da stadig passe på ikke at få ondt i halsen Fordi folk tit og ofte altid skal kommenter at han har kvæl på, det gær de ikke når han har tørklæde på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 50 min om at oploade en film Her er et par billeder i mellemtiden. Motor havde stor gensynsglæde med.. Bujus bil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Altså, hvad er der med det her forum??? Man bli'r jo hjernevasket!!! Går allerede nu, efter kun få måneder herinde, og tænker på om man på et tidspunkt ikke skulle ha' sig sådan en lille løve... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Altså, hvad er der med det her forum??? Man bli'r jo hjernevasket!!! Går allerede nu, efter kun få måneder herinde, og tænker på om man på et tidspunkt ikke skulle ha' sig sådan en lille løve... Ikke OM - men HVORNÅR Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Altså, hvad er der med det her forum??? Man bli'r jo hjernevasket!!! Går allerede nu, efter kun få måneder herinde, og tænker på om man på et tidspunkt ikke skulle ha' sig sådan en lille løve... Enig her, dette forum er farligt,:blink: men er det ikke skønt:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Lidt billeder fra vores formiddags/eftermiddagstur. Mnnh sikke et skønt vejr! Se mor, sidder jeg ikke bare flot. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Sådan, mærkelig lang film [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Lidt billeder fra vores formiddags/eftermiddagstur. Mnnh sikke et skønt vejr! Luxen mangler sit ene ben Men hvor er han dog blevet stor, flot og "voksen" at se på, siden træffet ved Ishøj Strand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Øv jeg så også tråden for sent ... Her har vi også været ude og nyde det dejlige vejr . Nå men så er det godt jeg kan nyde jeres andres skønne billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Luxen mangler sit ene ben Men hvor er han dog blevet stor, flot og "voksen" at se på, siden træffet ved Ishøj Strand Shyyy det var fordi jeg blev sulten på vejen, også tænkte jeg haaaaps... Luxen ben :mums:. Orv mange tak, synes også selv han er blevet kæmpe. OG VIRKELIG STÆRK! glæder mig til han skal trække, for har snakket med kennelen om hun evt. gerne vil prøve at have ham med i skoven så han kan trække :klap:.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts