Hop til indhold

Turen går til.....

Aslan
 Share

Recommended Posts

Det er et dejligt vejr i dag, så jeg udfordre alle jer med kamera, til at tage det med på jeres formiddags tur, og tage en masse natur billeder OG HUNDE BILLEDER, og så kan vi samle vores dag, i denne tråd.

Vi er så småt ved at være mentalt parate til at skulle ud, så vi ses senere :vinken::vinken:

PS: glæder mig til t komme hjem til en masse billeder i denne tråd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er desværre for sent med denne tråd, vi har været ude på morgenturen og Luna er helt bombet nu...

Rent faktisk sidder jeg og sulter fordi hun har valgt at falde bevidstløs om i mit skød, og jeg nænner ikke at rejse mig, så jeg har stadig ikke fået morgenmad :genert:

Men idéen er rigtig god, og jeg glæder mig til at se billeder fra jer andre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:evil: også for sent herfra Aslan :fornaermet:

Jeg havde endda delt turen op idag - først en god lang tur med Alto og bagefter en riiigtig lang tur med Sookie, hvor vi gik ned til min bror og hentede Pall - Altos far :lun: og så gik min svigerinde, Pall, Sookie og jeg en rigtig dejlig tur, hvor solen bare kom mere og mere frem :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Altså, hvad er der med det her forum??? Man bli'r jo hjernevasket!!! Går allerede nu, efter kun få måneder herinde, og tænker på om man på et tidspunkt ikke skulle ha' sig sådan en lille løve... :lun:

Enig her, dette forum er farligt,:blink: men er det ikke skønt:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luxen mangler sit ene ben :shock:

Men hvor er han dog blevet stor, flot og "voksen" at se på, siden træffet ved Ishøj Strand :lun:

Shyyy det var fordi jeg blev sulten på vejen, også tænkte jeg haaaaps... Luxen ben :mums:.

Orv mange tak, synes også selv han er blevet kæmpe. OG VIRKELIG STÆRK! :shock: glæder mig til han skal trække, for har snakket med kennelen om hun evt. gerne vil prøve at have ham med i skoven så han kan trække :klap:..

Link til indlæg
Del på andre sites