Umulia Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 http://www.rottweilers.dk/Video/apport_ismael.wmv Supergod og grundig gennemgang af apportøvelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mus144 Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 hej Super godt indslag :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 "Internet Explorerer kan ikke vise siden"... ØV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg vidste ikke Ismael var dansker:oops::lol: Eller kan han bare de danske kommandoer? Men god video og forklaring:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 "Internet Explorerer kan ikke vise siden"... ØV Hvad med her: YouTube - Kanaal van CaniSport Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Jeg vidste ikke Ismael var dansker:oops::lol: Eller kan han bare de danske kommandoer? Men god video og forklaring:-D Vidste jeg heller ikke, troede han var tysker Men han taler det danske meget rent for en ikke-dansker...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Vidste jeg heller ikke, troede han var tysker Men han taler det danske meget rent for en ikke-dansker...! Han er fra Belgien :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Han er fra Belgien :blink: Ok, hatten af for, at han taler så rent dansk så! Eller i hvert fald lige kommandoerne, han bruger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Ok, hatten af for, at han taler så rent dansk så! Eller i hvert fald lige kommandoerne, han bruger :blink: Ja for der er da intet at komme i tvivl om.. Flot flot.. Nu bliver han jo også godt "brugt" herhjemme, men stadig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Hvad med her: YouTube - Kanaal van CaniSport Ja det virkede. Fint klip :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Ismael er genial :5up: Også derfor jeg har været på 5 trænings-seminarer med ham Han er fra Belgien, men kan de fleste kommandoer på dansk og svensk (vist også norsk), da han har undervist meget i disse lande, og så kan han til dels også forstå lidt dagligsdags tale Lidt videoer af mesteren in action Ismael de Vos - Kennel van Foxstadt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Quantas Lea's far Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Siden der er nogle af jer, der kender meget til ham, kan I så svare på om han også bruger klikker ved indlæring af bidearbejde? Jeg kan ikke forestille mig at det er nødvendigt for at få hunden til at bide, men måske finpudsning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Siden der er nogle af jer, der kender meget til ham, kan I så svare på om han også bruger klikker ved indlæring af bidearbejde?Jeg kan ikke forestille mig at det er nødvendigt for at få hunden til at bide, men måske finpudsning? Jep, det gør han.. Både ved indlæring, stabilisering og problemløsning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts