Hop til indhold

Legekammerater i Århus?


Gæst Faurholt
 Share

Recommended Posts

Gæst Faurholt

Jeg bor i Tilst ved Århus og har en hund på 10 mdr. Han er en blanding af Cavalier, Puddel og Mops. Han er dejlig rolig og slet ikke dominerende. Han elsker at løbe efter nogen eller dem efter ham.

Vi kan sagtens tage andre steder i Århus for at mødes. Og han kan Både med store og mindre hunde. Dog ikke helt små som fx Chihuahua.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor i Tilst ved Århus og har en hund på 10 mdr. Han er en blanding af Cavalier, Puddel og Mops. Han er dejlig rolig og slet ikke dominerende. Han elsker at løbe efter nogen eller dem efter ham.

Vi kan sagtens tage andre steder i Århus for at mødes. Og han kan Både med store og mindre hunde. Dog ikke helt små som fx Chihuahua.

 

Hej:vinken:

 

Vi leder altid efter nye gåturs venner, så har i lyst til en går tur med et par voksne tanter hvoraf den mindste godt gider en spæner, så er vi friske fesk på en strand tur på moesgård strand:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Freja-pigen

Hej :)

Jeg flytter til Århus her den 15 marts og kender derfor ingen min hund kan lege med :/

Hun er en sheltie på 7måneder og elsker at løbe rundt og lege med andre hunde:)

Vi flytter til Lystrup, ved ikke om det er for langt væk.

Men du må endelig skrive hvis du er frisk :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Faurholt
Hej :)

Jeg flytter til Århus her den 15 marts og kender derfor ingen min hund kan lege med :/

Hun er en sheltie på 7måneder og elsker at løbe rundt og lege med andre hunde:)

Vi flytter til Lystrup, ved ikke om det er for langt væk.

Men du må endelig skrive hvis du er frisk :)

 

 

Jeg synes da vi skal prøve om ikke det kan lade sig gøre. Min kæreste bor nemlig i vejlby risskov ikke så forfærdeligt langt fra Lystrup. De har jo brug for nye lege venner når men kommer et nyt sted. så vi må lige snakke sammen når du er flyttet, så vi kan finde ud af noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Faurholt
Hej:vinken:

 

Vi leder altid efter nye gåturs venner, så har i lyst til en går tur med et par voksne tanter hvoraf den mindste godt gider en spæner, så er vi friske fesk på en strand tur på moesgård strand:)

 

 

Jeg må lige se på det. Der er nemlig lidt langt til moesgård, og det er ikke lige et sted jeg plejer at komme, men jeg ser lige på det, men det lyder i hvert fald godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor i Tilst ved Århus og har en hund på 10 mdr. Han er en blanding af Cavalier, Puddel og Mops. Han er dejlig rolig og slet ikke dominerende. Han elsker at løbe efter nogen eller dem efter ham.

Vi kan sagtens tage andre steder i Århus for at mødes. Og han kan Både med store og mindre hunde. Dog ikke helt små som fx Chihuahua.

Jeg bor i Randers og har ikke bil. ved ikke om det er for langt væk? Har en sød og venlig Pudel, hun leger helst med hanhunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crthomsen

Hejsa

Vi bor i Århus Syd og det ville være dejligt med nogen hundevenner!

Emma er meget åben over for andre hunde, dog kan hun ikke lide chihuahua fordi hun er blevet bidt i næsen af en.

Vi bor tæt på et grønt område hvor det er muligt for hundene at lege.

Vi kører også en gang i mellem i hundeskoven ved Solbjerg så det var også muligt at mødes der.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej!

 

 

jeg mangler også hundevenner :) sådan nogle man kan aftale dage med, hvor hundene får lov til at løbe frit rundt.

 

Bor i Risskov, og har bil. Så jeg kører gerne rundt :)

Ellers har vi Mollerup Skov, her, som er blevet hegnet ind sådan man kan slippe hundene fri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

 

 

jeg mangler også hundevenner :) sådan nogle man kan aftale dage med, hvor hundene får lov til at løbe frit rundt.

 

Bor i Risskov, og har bil. Så jeg kører gerne rundt :)

Ellers har vi Mollerup Skov, her, som er blevet hegnet ind sådan man kan slippe hundene fri.

 

Hvilken hund har du?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst MarieMV
Jeg bor i Tilst ved Århus og har en hund på 10 mdr. Han er en blanding af Cavalier, Puddel og Mops. Han er dejlig rolig og slet ikke dominerende. Han elsker at løbe efter nogen eller dem efter ham.

Vi kan sagtens tage andre steder i Århus for at mødes. Og han kan Både med store og mindre hunde. Dog ikke helt små som fx Chihuahua.

 

Hej Faurholt

Frida og jeg melder os gerne til en gå tur =D Frida er en 11 mdr. (Snart 1 år :-D) Welsh Corgi Cardigan som er meget høflig og elsker at lege! Hun ligger også til den rolige del af unghunde, men hun er på ingen måde doven :mrgreen: Vi bor i Højbjerg og hhar til dels bil (kan nogle gange låne kærestens), så du må endelig skrive hvis i er friske?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Freja-pigen
Jeg synes da vi skal prøve om ikke det kan lade sig gøre. Min kæreste bor nemlig i vejlby risskov ikke så forfærdeligt langt fra Lystrup. De har jo brug for nye lege venner når men kommer et nyt sted. så vi må lige snakke sammen når du er flyttet, så vi kan finde ud af noget.

 

Vi kan nemt mødes :) Jeg har dog ikke nogen bil, men jeg kan godt tage toget.

Jeg laver ikke noget for tiden, så vi kan bare aftale en dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan nemt mødes :) Jeg har dog ikke nogen bil, men jeg kan godt tage toget.

Jeg laver ikke noget for tiden, så vi kan bare aftale en dag?

 

 

Må Mimas og jeg komme med? :)

 

Vi bor ligeledes i vejlby risskov, hvor der ligger den nye hundelegeplads hvor der er hegn omkring = hundene kan rende frit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Freja-pigen
Må Mimas og jeg komme med? :)

 

Vi bor ligeledes i vejlby risskov, hvor der ligger den nye hundelegeplads hvor der er hegn omkring = hundene kan rende frit.

 

 

Ja I må meget gerne for mig :)

Det lyder dejligt med et indhegnet sted, Freja kan godt være en bølle når det kommer til indkald. :b

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja I må meget gerne for mig :)

Det lyder dejligt med et indhegnet sted, Freja kan godt være en bølle når det kommer til indkald. :b

 

Det indkald er Mimas heller ikke så glad ved, når der er andre hunde tilstede :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Må Mimas og jeg komme med? :)

 

Vi bor ligeledes i vejlby risskov, hvor der ligger den nye hundelegeplads hvor der er hegn omkring = hundene kan rende frit.

 

Mimas ; jeg ved ikke om i ofte er nede i indhegningen men Qairo og jeg er dernede nærmest hver dag. Så hvis Mimas mangler en at brænde krudt af sammen med så er Qairo altid klar på leg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, vi bor i Thorsbjerg og vil gerne træffe nogle hunde, vi køre til en raste plads bag ved Blakhøj en gang imellem der er en hunde skov hvor man kan mødes. Her i sommer kommer vi der over næsten hver dag.:vuf::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Misjæl

Jeg bor i Viby og har en lille beagle hvalp på knap 4 måneder.. vi vil også rigtig gerne lege. Vi har også bil og kører gerne!

 

Sig endelig til hvis nogle er int!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor i Viby og har en lille beagle hvalp på knap 4 måneder.. vi vil også rigtig gerne lege. Vi har også bil og kører gerne!

 

Sig endelig til hvis nogle er int!

 

Hej

Jeg bor i Århus nord (desværre har jeg lige måtte skrotte min bil, så er pt. uden) men vi vil gerne mødes med jævnalderne, jeg har en schæferhvalp på 8½ uge ;)

Så der går nok lige en lille uge eller to endnu, da vi lige skal lærer at bevæge os mere end 20 meter, men så vil han helt sikkert gerne lege.

Kan lige sende mail med privatbesked, hvis det kunne have interesse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...