Hop til indhold

Paradise hotel


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja jeg vidste godt at du ikke er fan :blink: ej en del af mig giver dig jo ret, men så alligevel man bliver altså fanget af det :genert:

 

Det gør jeg ikke.. Jeg synes reklamerne er mere end rigeligt og zapper væk hver eneste gang, der kommer en reklame.. Så nogle gange bestiller jeg ikke andet end at zappe:lol: Men jeg kan simpelthen ikke holde ud at høre på deres flæberi

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør jeg ikke.. Jeg synes reklamerne er mere end rigeligt og zapper væk hver eneste gang, der kommer en reklame.. Så nogle gange bestiller jeg ikke andet end at zappe:lol: Men jeg kan simpelthen ikke holde ud at høre på deres flæberi

 

De skændes også engang imellem :lol:

 

Jeg var fuldstændig ligesom dig de første 5 sæsoner, men så overnattede jeg et par dage i efteråret hos en veninde der fulgte med og så var jeg jo nødt til også at se det :genert:

 

Min kæreste prøver desperat at opretholde illusionen om at han kun ser det fordi en af hans kolleger bruger det som eksempel på spilteori i sin undervisning, men han narrer vist ikke nogen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder og overvejer -skal -skal ikke... Kan ikke helt finde ud af om jeg gider at følge med, for hvis jeg først starter, så kan jeg jo ikke bare stoppe igen, man bliver jo fanget af det skidt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal se det. Sidder allerede klar med guf :oops: Har glædet mig længe :oops:

 

Jeg var også overbevist om at det skulle jeg IKKE se, men så en weekend for et par sæsoner siden (den der blev vundet af hende Dianah eller hvad det var hun hed med lyst hår og så han Nick) opdagede vi en kavalkade en søndag hvor der ikke var andet på tv. Vi blev enige om at se et par afsnit og grine af dem... Vi så det hele! :shock: og så var vi hooked. Mest mig, men kæresten kommer som minimum løbende når der er udstemning og jeg råwer når der er gode skænderier :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er blevet slukket for vores tvsignal :shock:

Så kan kun se dr, plejer ellers at følge med. Overvejede at tage hjem til en veninde at se det, men det sys jeg alligevel var lidt taber-agtigt :mrgreen:

 

Du skal da bare finde en veninde som du VED ser det, og så sprøge om det ikke kunne være max hyggeligt hvis du kom forbi med en pose chips og en sodavand, og så kunne i rigtig hygge? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...