Gæst grh Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Hej jeg har en cokerspaniel, som skal klippes for første gang. Er der nogen som kan anbefalde mig en god hundeklipper, i københavnsområdet. Med venlig hilsen Gretha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Februar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2011 Hvis din opdrætter er i nærheden, kunne det da være at h*n ville hjælpe, om ikke andet, så kender vedkommende sikkert én. Ellers så prøv at kontakte, en cocker opdrætter i spaniel klubben, der bliver også holdt trimmedage ind imellem, så du kan lære det selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2011 En af Kbh´s bedste , både til daglig pleje, rådgivning og udstilling er en privat opdrætter. Hun er godt nok momsregistreret, men jeg tør ikke uden hendes vidende indsætte navn eller tlf nr.. Hun bor i Tårnby og kan anbefales. Ring til mig på 43521587 og få navn og adresse. Skal selv afsted på søndag med 2 cockerer. Kun den ene min egen. Jeg tør ikke sende mine 4 cockerer til andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2011 Så er cockervovsen henvist til en supererfaren trimmer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts