Hop til indhold

Nu runder HF snart 1000...


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter

...medlemmer. Kun 4 mangler :-)

 

Sikke en masse arbejde for admin :shock:

 

Jeg synes jeg næsten selv lige er kommet herind, men på forhånd velkommen til de næste fire :vinken::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Det kan også tænkes, at der er nogle der er rimeligt aktive, uden at 'man' nogensinde er stødt på dem, for folk holder til i forskellige afkroge af HF. Jeg aner f.eks. intet om, hvem der 'bor' i de forskellige racespecifikke fora, billedgallerierne, foderafdelingen, hvalpeafdelingen eller sågar de åbenbart yderst populære evighedstråde 'hundenes egen tråd', 'løst og fast', 'den personlige tråd' osv. - jeg er næsten udelukkende på 'debat', 'adfærd' og så lidt på 'træning', men for andre er det måske lige omvendt. Måske er der flere aktive herinde, end hver enkelt går rundt og tror?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan også tænkes, at der er nogle der er rimeligt aktive, uden at 'man' nogensinde er stødt på dem, for folk holder til i forskellige afkroge af HF. Jeg aner f.eks. intet om, hvem der 'bor' i de forskellige racespecifikke fora, billedgallerierne, foderafdelingen, hvalpeafdelingen eller sågar de åbenbart yderst populære evighedstråde 'hundenes egen tråd', 'løst og fast', 'den personlige tråd' osv. - jeg er næsten udelukkende på 'debat', 'adfærd' og så lidt på 'træning', men for andre er det måske lige omvendt. Måske er der flere aktive herinde, end hver enkelt går rundt og tror?

 

Tror jeg hælder til at give Linda ret. Jeg bruger også dagens indlæg, så skulle også mene, at jeg kommer vidt omkring :hmm: springer kun tråde over, som jeg synes lyder uinteressante, når der har været et boom siden sidst

 

Men på den anden side, så er det jo også svært at huske alle 'på én gang' :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Tillykke til både Sand som medlem nr. 1000 og til Admin! Det må jo føles som en slags milepæl for ham :-P:mrgreen:

 

 

Ja, det er flot - og sikke hurtigt det går med nye medlemmer hele tiden :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det kan også tænkes, at der er nogle der er rimeligt aktive, uden at 'man' nogensinde er stødt på dem, for folk holder til i forskellige afkroge af HF. Jeg aner f.eks. intet om, hvem der 'bor' i de forskellige racespecifikke fora, billedgallerierne, foderafdelingen, hvalpeafdelingen eller sågar de åbenbart yderst populære evighedstråde 'hundenes egen tråd', 'løst og fast', 'den personlige tråd' osv. - jeg er næsten udelukkende på 'debat', 'adfærd' og så lidt på 'træning', men for andre er det måske lige omvendt. Måske er der flere aktive herinde, end hver enkelt går rundt og tror?

Jeg kan også anbefale Dagens indlæg, så går intet ens næse

forbi:-D

 

Der er ikke alle der er aktive, nogle melder sig ind og kommer så ikke igen.

 

Da jeg startede her, var der faktisk også mange medlemmer, men de fleste havde stort set ikke skrevet siden 2006 og admin synes at 5-10 daglige indlæg for en debattør var mange:mrgreen:

 

Men siden er der da godt nok ellers kommet nogen til der kan skrive indlæg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også anbefale Dagens indlæg, så går intet ens næse

forbi:-D

 

Der er ikke alle der er aktive, nogle melder sig ind og kommer så ikke igen.

 

Da jeg startede her, var der faktisk også mange medlemmer, men de fleste havde stort set ikke skrevet siden 2006 og admin synes at 5-10 daglige indlæg for en debattør var mange:mrgreen:

 

Men siden er der da godt nok ellers kommet nogen til der kan skrive indlæg :mrgreen:

 

Er der nogle af dem, der er aktive nu, der har været med helt fra starten? Så kan I måske fortælle lidt om H-F's udvikling sådan historisk set... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle af dem, der er aktive nu, der har været med helt fra starten? Så kan I måske fortælle lidt om H-F's udvikling sådan historisk set... :-)

 

Jeg har ikke været her fra starten... Men kan sige, at da jeg startede her, var der flere dage mellem indlæggene. Ascha har været her lidt længere, så vidt jeg husker, så var hun her allerede, da jeg startede her? :hmm:

Men så skete det - Anne-marie blev medlem, og BOOM, max en uge gik der, og så var her liv :mrgreen: Sådan føles det i hvert fald - men ellers, så må vi spørge Admin, han har jo været med fra første milisekund :blink:

Redigeret af bernerazuro
mindre stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har ikke været her fra starten... Men kan sige, at da jeg startede her, var der flere dage mellem indlæggene. Ascha har været her lidt længere, så vidt jeg husker, så var hun her allerede, da jeg startede her? :hmm:

Men så skete det - Anne-marie blev medlem, og BOOM, max en uge gik der, og så var her liv :mrgreen: Sådan føles det i hvert fald - men eller, så må vi spørge Admin, han har jo været med fra første milisekund :blink:

Jeg inviterede et par stykker med herind :lol:

 

Ja, Ascha er en af de 'ældste' af os der er aktive, Ad Min må kunne bidrage med den fulde historieskrivning :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at huske at der engang for længe siden på jubii var én der skrev, at han havde lavet sig et hunde-forum, og at folk var velkomne til at kigge forbi hvis de havde lyst.

Gad vide om det var dette forum? Nogen der kan huske det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg synes at huske at der engang for længe siden på jubii var én der skrev, at han havde lavet sig et hunde-forum, og at folk var velkomne til at kigge forbi hvis de havde lyst.

Gad vide om det var dette forum? Nogen der kan huske det?

 

Uha det er sket et par gange, ved ikke om det kan have været Ad Min en ad dem :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er i gennemsnit 3-5 nye medlemmer hver dag, og de sidste 60 dage har der været 415 forskellige personer online (og tallet stiger hver dag, for blot en måned siden var det ca. 300), om de så alle sammen skriver i forummet er ikke givet, men de har været logget på. Der er mellem 900-1000 unikke besøgende om dagen, og ca. 500.000 sidevisninger om måneden.

 

Hvor mange aktive skribenter der er, har jeg ikke lige noget tal på.

 

Det er dejligt at se siden er så godt besøgt, jeg er sikker på mange kommer forbi og finder nyttigt information, uden nødvendigvis at tilmelde sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...