Hop til indhold

Kunsten at lege med frisbee (eller mangel på samme)


Adele
 Share

Recommended Posts

Sherlock og jeg gik i sneen med hans frisbee!

 

Det viste sig dog snart, at det dér med at løbe med en frisbee i munden, ikke var så nemt som først antaget.

 

Men jeg forstår dog alligevel ikke... Hvordan kan hunden kaste en frisbee i hovedet på sig selv? :lol:

 

P2188553.jpg?t=1298229630

Link til indlæg
Del på andre sites

ha ha! Virkelig godt billede.

Gracie fatter heller ikke det med fresbee, hun forstår slet ikke at gribe noget i luften.

 

Tak :mrgreen: Sherlock kan heller ikke gribe i luften. Da billede blev taget havde han faktisk samlet den op og var ved at løbe hen til mig med den, men så gik der et eller andet galt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :mrgreen: Sherlock kan heller ikke gribe i luften. Da billede blev taget havde han faktisk samlet den op og var ved at løbe hen til mig med den, men så gik der et eller andet galt :lol:

 

Ja, så kan man nok undre sig over hvordan det er lykkedes ham at få den i hovedet. Måske tænkte han på om det kunne lade sig gøre at gribe den med munden, hvis han selv kastede den? Men han fortrød undervejs, og i stedet lukkede han øjnene, dukkede hovedet og ventede på slaget.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så kan man nok undre sig over hvordan det er lykkedes ham at få den i hovedet. Måske tænkte han på om det kunne lade sig gøre at gribe den med munden, hvis han selv kastede den? Men han fortrød undervejs, og i stedet lukkede han øjnene, dukkede hovedet og ventede på slaget.:mrgreen:

 

Jeg tror faktisk det var en ret eksakt gengivelse af, hvad der skete :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

hahahaha:lol:

 

Jeg lærte også først robin at gribe noget, efter han fyldte et år..

 

så det første år, kiggede han dumt på mig, hver gang jeg kastede noget til ham..

 

og havde ikke noget imod, det landede lige i hovedet på ham..:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...