Hop til indhold

Man bliver sgu så glad.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman

At hundens behov hører mere og mere til hverdagens orden i danmark fik jeg et tydeligt bevis for i løbet af de sidste par uger.

 

Der hvor jeg gør rent om aftenen, stod der en aften en lille papkasse på gulvet ved en kontor arbejdsplads. I papkassen var der et par tæpper og på gulvet ved siden af stod en vand/madskål.

 

"Hvad søren, har de taget hunden med på arbejde" tænkte jeg og smilede indvendigt. " Den skal nok lære at være alene hjemme og kommer så med på arbejde for at gøre overgangen blidere"

 

Og sandelig om det passede..:klap2:

 

Talte med hundemoren igår og det lille puds har været med på arbejde i 3 uger og nu skulle de have ferie og ville så træne alene hjemme videre i ferien.

 

Dejligt.

 

Syntes bare i skulle have en lille positiv sommer historie herfra.

 

Glemte helt at spørge om hvilken race det var osv. ..Nå jeg kan jo ikke huske alt.

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt:)

 

jeg bliver også nogengange SÅ glad over hundejere, der eksempelvis skal have hvalp og kommer ind i butikken for at købe udstyr. De spør og spør og tager så pænt i mod. Igår var der nogen der synes det var en fantastiks ide at hunden kunne søge sin mad på græsplænen om morgene, mens man gjorde sig klar. Det havde de da aldrig tænkt på, men det ville de helt sikkert gøre:)

 

Og jeg tror også der bliver flere og flere, der ikke bare overlader den lille hvalpe til et tomt hus i 8 timer fra start..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina

Ja, det er dejligt, at flere og flere respekterer deres hunds behov, og resten af samfundet følger også langsomt med. Jeg synes, det er alle tiders, at man flere og flere steder kan have sin hund med på arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er dejligt, at flere og flere respekterer deres hunds behov, og resten af samfundet følger også langsomt med. Jeg synes, det er alle tiders, at man flere og flere steder kan have sin hund med på arbejde.

 

Jeg er en af de heldige, der har min vaps med på arbejde hver dag - det er bare så hyggeligt, og jeg er glad for, at jeg har fået lov til det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Jeg er en af de heldige, der har min vaps med på arbejde hver dag - det er bare så hyggeligt, og jeg er glad for, at jeg har fået lov til det. :-D

 

Jeg har også min med, og det går fuldkommen problemfrit. Når det ikke generer arbejdet, og hunden er velopdragen, så tror jeg, at det er en rigtig god investering fra arbejdsgiverens side. Jeg er langt mindre tilbøjelig til at kigge på uret, når jeg ikke har en vaps, der ligger derhjemme og venter på mig, og min arbejdsplads' imødekommenhed bliver gengældt med øget engagement og stærkere tilknytning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da en dejlig oplevelse, og vapperen får jo gode positive indtryk af den vej også...

 

Vi tager konsekvent Emma med overalt hvor vi kan komme til det, ergo når der holdes familie ferie i det ganske land er det første der bliver tjekket: Må man godt have hund med????

Redigeret af Agnete87
Stavespasser...
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...