Hop til indhold

observations liste


Howlucky
 Share

Recommended Posts

Men måske meget godt man ikke bor i Austin Texas...

 

her er en liste over racer jeg fik fra en anden bruger på gopitbull...ikke en observationsliste, men en forbudsliste

 

 

 

Golden retriever, lab og mops? WTF....

 

Den tror jeg ikke paa. Udover at vaere fjollet, er listen ogsaa uprofessionel. Den lister varianter af den samme race som om de var forskellige racer. For eksempel er en Blue Heeler en Australian Cattle Dog (begge navne er paa listen). 'Heeler' er et kaelenavn for Australian Cattle Dogs, og Blue er bare farven. ACD's/Heelers er typisk hvide med enten blaa stroeg ('Blue Heeler'), eller roedbrune stroeg ('Red Heeler') (ACDs kan ogsaa vaere andre farver, forskellige stoerrelser, have lang eller kort hale - det er en arbejdshund, ikke en udstillingshund, saa standarden er meget aaben). Saa hvorfor inkluderes en Blue Heeler men ikke en Red Heeler? Nope, jeg tror ikke denne liste er 'the real thing'.

 

(ACDs er ioevrigt ikke farligere end andre hunde, men det er vist hellerbikke relevant siden Golden Retriver ogsaa er inkluderet)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...