Hop til indhold

Nyt kamera


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået nyt kamera:mrgreen:

 

Så her et par billeder af Lua selvfølgelig med mit nye kamera:mrgreen:

 

luasmuk.jpg

 

lua-3.jpg

 

Luagab.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare skøn!

Og fantastiske søde billeder..

 

Må jeg af ren nysgerrighed spørge hvilket kamera det er? For er ret foto-geeket normalt, og det der ser da ud til at kunne lidt af hvert! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak begge 2:-D

 

Hvor er hun bare skøn!

Og fantastiske søde billeder..

 

Må jeg af ren nysgerrighed spørge hvilket kamera det er? For er ret foto-geeket normalt, og det der ser da ud til at kunne lidt af hvert! :)

 

Det er casio exilim

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
I skal også lige se det her:lol::lol:

 

Ser hun ikke åndsvag ud?

 

Neeeeeej, stakkels Lua :megaked: Du ser slet ikke spor åndssvag ud, det er bare din mor der er dum, er det så. Du skal ikke høre på hende. Jeg synes du er fiiin! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
I skal også lige se det her:lol::lol:

 

Ser hun ikke åndsvag ud?

 

Niks :-D tacco sidder på samme måde i sofaen, det ser da sødt ud. de andre billeder er også gode. Vi glæder os til flere :-D:-D

 

 

Og endnu flere.

 

Labell ynder også at sidde på den måde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Tillykke med dit nye kamera - et pigefarvet til Jer 2 tøser :mrgreen:

 

Du er som altid god til, at 'fange' Lua på billeder - husker stadig det du for lang tid siden lagde ind af Lua, hvor man bare ser hendes hoved og himmelen bag - flot :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke med dte nye kamera - jeg er i syv sind mht kamera. Har en helt almindeligt canon digi kamera nu og det fungerer jo egentlig udemærket.... men synes sandelig man kan se voldsomt forskel på billeder taget med dem og billeder tagert med digi spejlreflekskameraer....

 

Så nu overvejer jeg godt nok om jeg skal have mig et canon spejlreflekskamera - også for at det udløser hurtigere.... men jeg synes bare de er så store at rende rundt med :roll:

 

nå det var jo egentlig slet ikke det din tråd handlede om :lol: som sagt tillykke med kameraet og fine billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
I skal også lige se det her:lol::lol:

 

Ser hun ikke åndsvag ud?

 

luavindue.jpg

 

Neeeeeej, stakkels Lua :megaked: Du ser slet ikke spor åndssvag ud, det er bare din mor der er dum, er det så. Du skal ikke høre på hende. Jeg synes du er fiiin! :5up:

 

I skal også lige se det her:lol::lol:

 

Ser hun ikke åndsvag ud?

 

Niks :-D tacco sidder på samme måde i sofaen, det ser da sødt ud. de andre billeder er også gode. Vi glæder os til flere :-D:-D

 

Gode billeder. Lua er skøn som altid! :lun:

 

Og nej, hun ser da ikke dum ud på sidste billede. Sådan sidder Sitto også tit - det ser da sødt ud! :-D

 

 

Så er det jo helt normalt :-D Troede egentlig tacco var lidt sær, men det er han jo slet ikke :-)

 

 

Helt enig, Lua ser aldrig åndsvag ud, hun ser skøn ud!!

Men eller uden nyt kamara, Lua er lækker og dejlig:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke med dte nye kamera - jeg er i syv sind mht kamera. Har en helt almindeligt canon digi kamera nu og det fungerer jo egentlig udemærket.... men synes sandelig man kan se voldsomt forskel på billeder taget med dem og billeder tagert med digi spejlreflekskameraer....

 

Så nu overvejer jeg godt nok om jeg skal have mig et canon spejlreflekskamera - også for at det udløser hurtigere.... men jeg synes bare de er så store at rende rundt med :roll:

 

nå det var jo egentlig slet ikke det din tråd handlede om :lol: som sagt tillykke med kameraet og fine billeder :mrgreen:

 

Off topic, jeg har både et lille digi kamera og så mit spejlrefleks. Så det kommer an på hvor vi skal hen, hvilket et jeg tager med :)

Link til indlæg
Del på andre sites

I skal også lige se det her:lol::lol:

 

Ser hun ikke åndsvag ud?

 

luavindue.jpg

 

"Værelse med udsigt" :mrgreen:

I går i Århus passerede vi en kælderlejlighed hvor en stor kattekilling gik rundt på fine tæpper i vinduet, som gik helt ned til fortovet. Så den fik lige hilst på Toffi gennem ruden, hvilket den var noget paf over! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaiiihh:shock: Tusind tak for alle de søde kommentare om Lua og mit nye kamera:mrgreen::oops:

 

Jeg har fortalt Lua at i alle synes hun ser skøn ud også på det billede i vinduet:lol::lol: Selvom jeg altså synes hun ser lidt åndsvag ud... men også sød:blink:

 

Og jo der kunne måske godt være noget om at hun har været fotomodel i sit tidligere liv:lol::lol::engel: Hun er i hvert fald dygtig til at posere. Det er som om hun godt kan lide at blive fotograferet:rolleyes: Måske fordi al opmærksomhed er på hende:rolleyes::engel:

 

Nå lidt flere billeder:mrgreen:

 

Fra vores tur til havnen:-D

 

luahavn3.jpg

 

luahavn2.jpg

 

Hvad er det for en stor tingest:shock::shock: og den gynger:shock::shock:

 

luahavn1.jpg

 

luahavn.jpg

 

Og de der bølger der skvulper er også lidt farlige:shock:

 

luaogmor.jpg

 

Her Lua der ikke gider fotograferes med mor:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...