skipper-odense Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår problemet med at mods ikke kan få advarsler på samme måde som os andre. Selv hvis de kunne få advarsler så er advarslerne jo ikke synlige for os andre så vi ville ikke vide om de havde fået en advarsel eller ej alligevel så om de får dem på samme måde som os eller via en samtale med admin det kan vel være ligemeget... Hvis en mod gentagne gange opfører sig groft overfor brugerne så er det da på ingen måde i admin og hf's interesse at beholde pågældende person på posten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg er slet ikke i tvivl om at admin og co-admin holder helt styr på moderatorernes "straffeattest" - det skal I altså ikke være bekymrede over Tak for svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Tak for svar Det var da så lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Så får admingruppen besked om det. Det håndterer det fint:mrgreen: på lige vis, som med alle andre:5up: Så er jeg mere rolig, tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Så er jeg mere rolig, tror jeg Det var godt:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Tænk, og jeg som synes, at jeg formulerede det så klart Hvorfor skaber jeg lige ALTID kaos, når jeg ytrer mig om noget moderator-halløj? Tror snart, at jeg skal komme med en officiel undskyldning til Admin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts